John Zgłoś #21 Napisano 17 Stycznia 2010 Vr6 jest poprzeczny.... Fakt, dopiero po dwukrotnym przeczytaniu doszedłem, że kolega MateO nie chce 2.8 pakować do b3, tylko chce kupić b5 z takim silnikiem... Proszę o wybaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #22 Napisano 18 Stycznia 2010 Fakt, dopiero po dwukrotnym przeczytaniu doszedłem, że kolega MateO nie chce 2.8 pakować do b3, tylko chce kupić b5 z takim silnikiem...Proszę o wybaczenie Zastanawiam się jeszcze nad b5 z silnikiem 2.8 Ale z tego co widzę b4 vr6 można już kupić za niewielkie pieniądze , i w całkiem dobrym stanie : http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=124924027&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.modelDescription=vr6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&lang=pl&pageNumber=2 http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=122032060&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.modelDescription=vr6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&lang=pl&pageNumber=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #23 Napisano 18 Stycznia 2010 Ale z tego co widzę b4 vr6 można już kupić za niewielkie pieniądze , i w całkiem dobrym stanie : Niewielkie ? Pokazujesz paska za ponad 3 tys Euro Dolicz do tego 18,6% akcyzy od dużej pojemności (ponad 2300zł) i resztę opłat. To tego koszty sprowadzenia itp. Lekko licząc jakieś 15 tysięcy Faktycznie niewiele biorąc pod uwagę, że w PL można kupić za 8-9 tys VR6 na wypasie - i nie pisz, że nie bo nawet na forum się takie zdarzają. Wiesz co kup lepiej to 3B w Polsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #24 Napisano 18 Stycznia 2010 Niewielkie ? Pokazujesz paska za ponad 3 tys Euro Dolicz do tego 18,6% akcyzy od dużej pojemności (ponad 2300zł) i resztę opłat. To tego koszty sprowadzenia itp. Lekko licząc jakieś 15 tysięcy Faktycznie niewiele biorąc pod uwagę, że w PL można kupić za 8-9 tys VR6 na wypasie - i nie pisz, że nie bo nawet na forum się takie zdarzają. Wiesz co kup lepiej to 3B w Polsce Jakby było jakieś fajne 3B to kupiłbym w Polsce , ale boje się troszkę . Nie wiadomo jak z przebiegiem itd . Słyszałem ze Czesi dbają o auta i można kupić dosyć tanio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #25 Napisano 19 Stycznia 2010 W Niemczech też tak do końca nie wiadomo tym bardziej, że 99% komisów prowadzonych jest przez Turków, którzy bardzo skutecznie się od nas uczą. I pamiętaj jeszcze o tym, że auto dla Niemca jest droższe niż takie na eksport. Myślałem nad wyjazdem do Niemiec po swojego obecnego Paska i zrezygnowałem. Stwierdziłem, że taniej wyjdzie uzbroić się w cierpliwość i kupić coś u nas. Po poprzedniego Passata jechałem, kupiłem nie najdrożej, ale razem z kosztem wycieczki i opłat wyszedł nie najtaniej. Dolicz jeszcze czas, który musisz poświęcić na rejestracje u nas. Tak na marginesie w internecie to ładne są te samochody i jest ich dużo, ale w rzeczywistości są już trochę brzydsze i trzeba się trochę najeździć żeby coś dobrego kupić. Co do Czechów to nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #26 Napisano 23 Stycznia 2010 Rozmawiałem z moim mechanikiem , doradził mi że jak swap to najkorzystniej było by wsadzić vr6 . Jak sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #27 Napisano 23 Stycznia 2010 Rozmawiałem z moim mechanikiem , doradził mi że jak swap to najkorzystniej było by wsadzić vr6 .Jak sądzicie? Masz pytanie masz odpowiedz : Jestem za:1. 2.8 VR6 12V: AAA można trafić już de facto za niewielkie pieniądze.. Przykładowo motor za 1000-1500zł, następne 3500-4000zł w części takie jak rozrząd i zostawić go w serii.. Zrobiony dobrze i na dobrych częściach dostarczy Ci dużo wrażeń Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #28 Napisano 24 Stycznia 2010 Jak sądzicie? Kup sobie oryginalne B3 VR6 Jakbyś serio chciał robić swap tobyś nie pisał tylko już w garażu siedział i działał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #29 Napisano 25 Stycznia 2010 Kup sobie oryginalne B3 VR6 Jakbyś serio chciał robić swap tobyś nie pisał tylko już w garażu siedział i działał Też tak myślałem . Uhh za zimno żeby coś robić w garażu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #30 Napisano 27 Stycznia 2010 http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=125116089&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=1990&maxConstructionYear=1993&tabNumber=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #31 Napisano 27 Stycznia 2010 Dobre koło, wywalić te beznadziejne in pro i będzie git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #32 Napisano 31 Października 2010 (edytowane) Temat znowu powraca Ale teraz po głowie chodzi mi g60. Raczej nie będzie taki drogi do wrzucenia.. Najlepiej chyba będzie kupić jakiegoś Corrado i wrzucić bo składanie gratów do 4x4 będzie trochę drogie Ostatnia ewentualność to 1.9TDI. Jednak kwestia ekonomiczna przemawia Pożyjemy zobaczymy 1.9TDI od b4 chyba nie jest takie trudne do wsadzenia bo leżą poprzecznie tak jak 1.8 w mojej b3. Edytowane 31 Października 2010 przez Mate0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #33 Napisano 2 Listopada 2010 wsadź już jakieś 1.9 na pd i zrób sobie te 160 lekką ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #34 Napisano 2 Listopada 2010 Kurcze. chciałbym ale z każdym dniem przychodzi nowy pomysł Raz vr6, raz 1.8T a raz 1.9 TDi Normalny mętlik w głowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #35 Napisano 3 Listopada 2010 najprosciej bedzie trafic 1.8t w dobrym stanie, co by remontu uniknac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #36 Napisano 4 Listopada 2010 najprosciej bedzie trafic 1.8t w dobrym stanie, co by remontu uniknac... Ale 1.8T silnik z osprzętem czy anglik 1.8t? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #37 Napisano 5 Listopada 2010 to juz musisz Ty przekalkulowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #38 Napisano 5 Listopada 2010 No to raczej cała buda z angola z silnikiem. Mniej problemów z gratami. Lepiej mieć przy sobie wszystko niż dokupować Musiałbym jeszcze wziąć namiary od Kreska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #39 Napisano 23 Grudnia 2012 (edytowane) Witam że się dołączę do tematu Mam w głowie teraz wiele myśli albo tuning diesla mojego albo może właśnie wsadzenie jakiegoś benzyniaka. Właśnie też myślę nad 1.8T vs 2.8,2.9 VR6. Czy wsadzenie 1.8T będzie z tym wiele pracy czy właśnie P&P w B4? Edytowane 23 Grudnia 2012 przez KLICHO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włochaty Zgłoś #40 Napisano 26 Grudnia 2012 Mateusz weź się odezwij do Andy czarny, jest w polecanych, handluje częściami do passatów, ale z tego co wiem to ma jeszcze kompletny swap ze skody rs, zresztą co chwilę ma coś dobrego ja bym robił swapa na 1.8t, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach