MURGEN Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2010 Wiec stalo sie to pewnego dnia, auto odpalalo normalnie ale gaslo bez dodania gazu, po powiedzmy minucie przy prubie puszczenia pedalu obroty czasami sie wyrownywaly(skakaly od 200 do 1000) na poziomie ok 900. Potem przestal odpalac na paliwie na zimnym silniku, ten problem zniknol po wymianie listwy wtryskiwaczy gazowych(jeden ciekl, przepuszczal). Auto odpala na mrozie bez problemu ale dalej wystepuje problem z obrotami, jak juz ustala sie na te 900 i rusze z miejsca i wrzuce na luz auto gasnie. Jednak po osiagnieciu temp 90 stopni bieg jalowy jest, nie wacha sie , nie skacze, po prostu jest idealnie. I tak, czujnik temp sprawny, przepustnica wyczyszczona, kable swiece itp tez w pozadku, czy jest moliwe zeby przez ten cieknacy wtryskiwacz cos z kompem sie podzialo??. Wedlug mnie po odpaleniu zachowuje sie jak przy braku "ssania". I co to moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 16 Stycznia 2010 może przepustnica zasyfiała lub potencjometr wolnych obrotów, przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #3 Napisano 16 Stycznia 2010 Czujników temperatury w silniku masz kilka. Jeden z nich daje sygnał na deskę, by wskazywała temperaturę. A jeszcze inny daje sygnał do komputera, który załącza ssanie i inne takie. Na razie przyjrzał bym się wszystkim czujnikom i instalacji elektrycznej do nich. Bo z tego, co piszesz komuter zachowuje się tak, jakby myślał, że ma gorący silnik i taki daje program. PS. Nic odkrywczego nie powiem poza tym - kabelek VAG i spisz błędy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #4 Napisano 16 Stycznia 2010 Czujnik kupilem nowy, 4pinowy, daje sygnal do silnika i na deske od razu, przepustnica wyczyszczona tak jak pisalem, jakby cos z nia bylo to pewnie na cieplym tez by wariowalo, dolot uszczelniony, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2010 Rozjechało ci mape PB.Odepnij klemy,załóż i z 5 km(na emeryta) bez przełączania na lpg,żeby zebrać mape Pb.Masz źle wyregulowaną mape lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 16 Stycznia 2010 Czujnik kupilem nowy, 4pinowy, daje sygnal do silnika i na deske od razu, Ale kupiłeś czujnik, mierzący temperaturę płynu . A w silniku jest jeszcze jeden czujnik - dwu pinowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlena1166 Zgłoś #7 Napisano 16 Stycznia 2010 panowie gdzie jest ten czujnik temperat. cieczy odpowiedzialny za ssanie.... brak u mnie ssania,czasami jest.... gdzie szukać??? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2010 Na zimnym czy na ciepłym,tak z ciekawości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mci Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2010 mowisz o czymś takim? u mnie tak to wyglada, na zimnym (nie zawsze) na wolnych obrotach wlasnie tak wskazówka spada na chwile- w pewnym momencie auto gaśnie) a podczas jazdy czuć że nagle oboty zaczynaja spadać- mozna sie ratować dodaniem gazu, ale i tak nie idzie tak jak powinnien- np wtedy juz nie spadają tylko wskazowka stoi w miejscu (a powinna rosnąć)... troche namieszałem, ogolnie to pod koniec filmiku chcialem szybciej rozgrzać auto i przytrzymalem nogę ( caly czas mialem tak samo wcisniety gaz a obroty szalały)... troche namieszałem ale cieżko to opisać, oreituje sie ktoś co to może byc? zaznaczam ze to diesel 1.9 tdi 90km na pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2010 Czujnik przynajmniej w moim silniku 1,6 ahl jest pod rurka odmy, troszke nizej. I to jest czujnik 4 pinowy, a jest jeszcze gdzies inny czujnik temp silnika??? mozna wiedziec gdzie. Z benzyna sproboje jutro pojezdzic, wystarczy na centralce gazu przelaczyc czy trzeba cala instalacje wypinac?? Mapke lpg mam nowa tak jak listwe wtryskowa i komputer od gazu bo stary sie spalil(instalacja 7 lat kup[ilem z gazem i gosc co mi robil stwierdzil ze takiej prowizorki dawno nie widzial). Czyli odpinam kleme, czekam, i jade na samej benzin kawalek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #11 Napisano 16 Stycznia 2010 No taki lepszy kawałek,i nie włączaj LPG.Zgaś sobie i zobacz co się rano będzie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2010 Czujnik przynajmniej w moim silniku 1,6 ahl jest pod rurka odmy, troszke nizej.I to jest czujnik 4 pinowy, a jest jeszcze gdzies inny czujnik temp silnika??? mozna wiedziec gdzie. czujnik jest przy głowicy od strony ścianki grodziowej na wysokości akumulatora, dostęp jest dobry wystarczy zdemontować rurę dolotową powietrza za przepływomierzem. Podłączę się do tematu, pisałem już o takim problemie ale "rada starszych" olała mnie i kazała szukać w szukajce. Mam identyczny objaw jak MURGEN w swoim ahl, kożystając rad z szukajki wymieniłem już czujnik temp. płynu chłodzącego - bez rezultatu. Spróbuję jeszcze podmienić przepływomierz z drugiego auta i zresetować kompa. Jak to nie pomoże to pozostaje spec z VAGiem. MURGEN jak zresetujesz kompa napisz o efektach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2010 Z tego co widzę ty masz diesla,spróbuj wypiąć wtyczkę od przepływki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2010 Z tego co widzę ty masz diesla,spróbuj wypiąć wtyczkę od przepływki. mam diesla (sprzęt bez problemów), ale mam też 1,6 benzynę +lpg i to z nim mam problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 16 Stycznia 2010 A czy to falowanie obrotów występuje czesciej przy pełnym baku paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #16 Napisano 17 Stycznia 2010 No max to pol baku mialem ale czy swieci sie rezerwa czy jest pol baku to faluje tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 17 Stycznia 2010 To jak falują obroty, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa i posłuchaj, czy zasysa mocno powietrze ze zbiornika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #18 Napisano 19 Stycznia 2010 No niestety, odpiolem kleme na 2 godziny, zrobilem 15 km na pb i dalej na zimnym spadaja, odkrecilem tez korek wlewu paliwa i nie bylo slychac ssania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 19 Stycznia 2010 A moze gdzieś jest nieszczelnosc i gaz puszcza? No juz pomysłow nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #20 Napisano 19 Stycznia 2010 No wlasnie puszczal, ale teraz nowa listwa wtryskiwaczy zalozona i nowy komp gazu. Jutro na vaga podjade zobacze co wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach