lukas997 Zgłoś #21 Napisano 14 Lutego 2010 wszystko inne jest ok tak przynajmniej twierdzi komputer, rozrząd też na miejscu ---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:24 ---------- może jak przedstawie ci bliżej całą sprawę to będzie jasniej. w chwili obecnej jestem w irlandii kupiłem passat 2001 1.8 turbo tyle że wstawiony był silnik AEB a nie AWT . silnik pracował normalnie jednak miałem audi a 6 udeżone lekko z boku z silnikiem awt i postanowiłem przełożyć silniki. Także wszysto pasowało idealnie. w poprzednim silniku dużo wtyczek nie było wogóle podłączonych i komp wywalał pełno błędów(był orginalny od awt) ale to już z głowy silniki zamienione niby ok ale nie chce zapalićl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 14 Lutego 2010 jak robisz przekładkę silnika nawet PB na PB to komp i wiązke też przekładaj wtedy masz immo do zaadaptowania tylko i po sprawie a skoro piszesz ze dużo wtyczek nie było podpięte to nie dziw się ze nie odpala i wywala sporo błędów każdy komp chce komplet danych to nie silnik ze starej astry ze wystarczą dwa i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas997 Zgłoś #23 Napisano 14 Lutego 2010 no dobra masz racje mam tylkojescze pytanie czy te błędy przepsutnicy i wału korbowego mają coś wspólnego z wtryskiwaczami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 15 Lutego 2010 no dobra masz racje mam tylkojescze pytanie czy te błędy przepsutnicy i wału korbowego mają coś wspólnego z wtryskiwaczami przepustnica podaje powietrze do cylindrów więc może mieć a przeczyszczenie przepustnicy i wtyczek do potencjometru może pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas997 Zgłoś #25 Napisano 15 Lutego 2010 już działa okazało sie że wiązka kabli idąca do czujnika g28 była uszkodzona (przerwana) po naprawie silnik odpalił odrazu i po rozgrzaniu adaptacja przepustnicy poszła bez problemowo zero błędów silnik pracuje że aż miło. Serdeczne dzięki za pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #26 Napisano 26 Lutego 2011 Podnosze Moje auto stoi teraz nie ruszane po tydzien i wiecej, dzisiaj wywaliło mi kontrolke check engine, miga spirala od świec i na fis motorstrug czy cos w tym stylu verkstatt. Zvagowałem i: 1 Fault Found 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-00 - - Readiness: 1 1 0 0 0 Skasowałem i po kilku odpaleniach nie wraca. Dodatkowo sprawdziłem ustawienie rozrządu w blokach w 4 i tam sa odchyły od 0,6 do 1,7. Zacząć od korekcji rozrządu czy od razu zmieniać G28? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #27 Napisano 27 Lutego 2011 Dzisiaj nie wywalało błędu. Może to przez mrozy i to że stał 8 dni nie palony? Zastanawia mnie ten rozrząd, niby mieści się w granicach tolerancji ale zawsze miałem 0. Od pół roku mam odchylenia.... Cos poradzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #28 Napisano 1 Marca 2011 Dzisiaj nie wywalało błędu. Może to przez mrozy i to że stał 8 dni nie palony?Zastanawia mnie ten rozrząd, niby mieści się w granicach tolerancji ale zawsze miałem 0. Od pół roku mam odchylenia.... Cos poradzicie? Skoro czujnik dalej działa to jedź sprawdzić ustawienie rozrządu... Mi wywaliło kiedyś błąd czujnika położenia wałka rozrządu, ale nie obyło się bez wymiany czujnika mimo że błąd zniknął po skasowaniu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #29 Napisano 1 Marca 2011 Pisałem:) vcds pokazuje 0,6 i czasem se skoczy na 1,7. tolerancja jest od -3 do 3. Narazie pojeździł Ojciec autem i problem nie wraca, zobaczymy co dalej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #30 Napisano 31 Stycznia 2012 Sory za odkop ale nie bede zakladal kolejnego tematu z tym samym problemem. U mnie tez jest problem z zapalaniem ale tylko tym pierwszym po nocy - w ciagu dnia zapala idealnie. Zauwazylem ze jak wcisne gaz do dechy to zapala lepiej ale bez rewelacji. Bledow z czujnika walka czy walu nie mam. Probowalem kiedys wyciagnac czujnik walka i wtedy auto chwilke kreci bez zapalania i potem zaskoczy (kreci bez zapalania czyli nie proboje odpalac tylko kreci na sucho). U mnie ten pierwszy rozruch wyglada tak ze od pierwszego ruchu rozrusznika proboje zapalic ale nie umnie zaskoczyc. Dodam ze rozrusznik kreci dobrze aku ma 2 lata, swiece wszystkie sprawne, prad dochodzi, na vagu brak bledow a korekcje i bipy w normie. Co u Was sie okazalo z tym zapalaniem?? Aha zauwazylem ze czasami obrotomierz nie pokazuje od razu obrotow tylko wskoczy dopiero po ok 2 sekundach od odpalenia! Auto czasami ale bardzo zadko zapali dobrze - ostatnio po dwuch dniach stania na mrozie ok -10 po zagrzaniu swiec wyciaglem przekaznik 202 (od swiec) i auto zapalilo idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toofer Zgłoś #31 Napisano 18 Sierpnia 2012 Jeśli wywala g28 warto sprawdzic przewody lecą przy wtyczce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #32 Napisano 28 Października 2013 (edytowane) G28 też moze powodować unieruchomienie silnika. Przyczynami mogą byc: - uszkodzona podstawa czujnika - opiłki na czujniku - za duża odległość czujnika od koła sygnałowego - przerwa lub zwarcie w przewodach - luźne złącze. W tym też przypadku silnik pracuje w trybie awaryjnym i bierze sygnał zastępczy z G80 - czujnika skoku iglicy. Damian, mi wyskakuje ostatnio 16706. Gdy zgasze rozgrzany silnik i chce go odpalic po paru minutach to czasami zalapuje po ok 5 sek i wywala checka. Ponowne zgaszenie i odpala od razu, check gasnie. Oprocz tych objawow nic sie wiecej nie dzieje. Na poczatek wystarczy wykrecic i przeczyscic czujnik?============ Po trzech tygodniach doszedl sporadyczny problem odpalania na zimnym. Musze krecic czasami dluzej po pare razy. Blad bez zmian. Edytowane 21 Grudnia 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADR125 Zgłoś #33 Napisano 15 Lutego 2017 Witam. Mam problem z Paskiem B5 tdi..motor AJM. Otóż wymieniałem pompowtrysk i po złożeniu i odpaleniu autka wszystko było w porządku..postał parę minut na jałowym w garażu i motor zrobił się ciepły ale wskazówka od temperatury nie drgnęła. Wyjechałem z garażu i po 150 metrach silnik zgasł..wywalił komunikat " motorstorung werkstatt", do tego migała kontrolka od świec i brak reakcji rozrusznika. Po zholowaniu do garażu komputer pokazał błąd 16705 - czyli błąd czujnika G28 w sekcji "engine", 18265 w sekcji "auto trans" i 18265 razem z 18266 w sekcji "abs brakes". Po przekręceniu kluczyka słychać tylko cyknięcie rozrusznika i kontrolki przygasają. Aku jest sprawne, świece też (sprawdzane miernikiem), rozrząd w porządku. Za cholerę nie ruszy nawet pół obrotu ale za to po ostygnięciu kontrolka od swiec nie miga i komunikat motorstorung też ustał. Czy to może być wina tego czujnika G28 ? Proszę o podpowiedzi..może ktoś z kolegów coś takiego przeżył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach