Skocz do zawartości
loost

Wymaina dwumasy w B6 z DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanizacja.

 

Wlasnie obalilem w swoim passacie skrzynie DSG na glebe aby wymienic kolo dwumasowe. Trzy lata jazdy ze stukami i co miesiac po 1400km, w koncu przyszedl czas na wymiane tego kola. Okazalo sie, ze lozysko igielkowe walu, uszczelniacz walu miedzy skrzynia a silnikiem jak i uszczelniacze L+P dyferencjalu sa takze do wymiany. Jutro jade po odbior zamowionych czesci i zabieram sie za skladanie.

 

Nie focilem demontazu ale zrobie to przy montazu kazdej z w/w czesci az do odpalenia. Rzeczywiscie DSG to skrzynia jak kazda inna i schemat rozpolawiania jej z silnikiem jest taki sam jak przy normalnej skrzyni.

 

Jednak przed montazem mam do Was bardzo wazna prosbe. Nauczony ze skladania silnikow motocyklowych kazde polaczenie gwintowe dokrecam odpowiednim momentem i tutaj tez oczywiste jest, ze chce zrobic tak samo, tylko...........

 

........dzisiaj wrocilem do kraju i nie mam sposobnosci kupic ksiazki z momentami dokrecania polaczen gwintowych w Passat 3C. Nie ma w ksiegarni a w poniedzialek musze wyjezdzac za miedze. Tu prosba do forumowiczow. Z checia odkupie od kogos ksiazke "Sam naprawiam Passat B6", kto mieszka w poblizu Lubin-Legnica-Glogow.

 

Pozdrawiam Miedziany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w benzynie z dsg dwumasa dluzej wytrzymuje? czy jedna cholera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byla seria dwumasy z wadliwymi nitami i to one najczesciej stukaly.ale diesle generalnie maja wieksze wibracje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

jak sprawdzic jaka dwumasa zostala zamontowana na pierwszy montaz (jaki model, firma), czy to mozna sprawdzic po nr VIN w ASO? i czy dwumase w aucie z DSG wymienia sie jeszcze z jakas inna czescia?Ostatnio sprawdzalem i cena to ok 1500-1800 zl za DKZ i robocizna jakies 400 zl - czyli ok 2 tys zlotych, czy wg Was to uczciwa cena czy mozna poniesc nizszy koszt oczywiscie przy zachowaniu jakosci towaru i uslugi

 

dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

jak sprawdzic jaka dwumasa zostala zamontowana na pierwszy montaz (jaki model, firma), czy to mozna sprawdzic po nr VIN w ASO? i czy dwumase w aucie z DSG wymienia sie jeszcze z jakas inna czescia?Ostatnio sprawdzalem i cena to ok 1500-1800 zl za DKZ i robocizna jakies 400 zl - czyli ok 2 tys zlotych, czy wg Was to uczciwa cena czy mozna poniesc nizszy koszt oczywiscie przy zachowaniu jakosci towaru i uslugi

 

dzieki

cena ok:)

na pierwsyz montaż szedł LUK w tamtych latach, od niedawna SACHS pojawil sie za rynku zamienników i jest sporo tańszy od LUKA:),

cena podana przez Ciebie mieści się w granicach rozsądku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem dwumase w CC 2009 DSG 170km, czas 3.5h -1 sprawny mechanik.

LUK 270funtow

Wymiana 200funtow

 

Wreszcie nic nie stuka nic nie puka

IMG_20141013_115651.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Jakby ktoś potrzebował to przez wymianę dwumasy przebrnąłem w marcu tego roku.

Za dwumasę firmy Sachs 2295000468 (oryginalna była firmy LUK) + nowe śruby na montaż (ponieważ każdy mechanik, który ma o tym pojęcie mówi, że śruby muszą być nowe) zapłaciłem w Inter Carsie 1370 zł brutto po jakiś nie za dużych upustach na firmę. Wymiany dokonałem w ASO Skody na ul. Gruchacza 39 w Warszawie za 700zł brutto (uważam, że jak na ASO to cena ok.). Po fakcie znalazłem firmę koło Poznania, która skupuje używane dwumasy. Po zadzwonieniu do niej dowiedziałem się, że skupują i regenerują tylko Luka, ponieważ Sachs ma za dużo plastykowych elementów i po regeneracji nie wytrzymuje ich rocznej gwarancji więc się w to nie bawią.

Żona od wymiany dwumasa zrobiła dopiero 8000km i na razie jest ok., ale po tych informacjach teraz już bym nie brał Sachsa tylko Luka. Powinien chyba dłużej wytrzymać.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

gdzie w Warszawie można wymienić dwumasę fachowo i w rozsądnych pieniądzach?

Dzwoniłem do ASO ale mi powiedzieli 1200zł !!! (sama robocizna).

 

Pozdrawiam

Dominik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,

 

gdzie w Warszawie można wymienić dwumasę fachowo i w rozsądnych pieniądzach?

Dzwoniłem do ASO ale mi powiedzieli 1200zł !!! (sama robocizna).

 

Pozdrawiam

Dominik

 

Najlepszy specjalista jeśli chodzi o sprzęgła w Twojej okolicy , siedzi w tym temacie od lat :ok:https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sprzegla.com%2Fkontakt%2Fkontakt-Marek-Radzikowski.html&ei=vghQVJGlI8b5yQOcmoHABA&usg=AFQjCNHF9dtzj_iWXJLwpTG-eDR4P6hjMw&sig2=XJTDMWfEv8cikrEo7biChQ

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jakby ktoś był ciekawy - zadzwoniłem do drugiego ASO (Polmot Auto Skoda na Bemowie) i przemiła Pani po konsultacji z szefem poinformowała mnie że koszt wymiany dwumasy (SAMA ROBOCIZNA) to 1400zł + ew. 400 jak trzeba będzie zrobić zbieżność!!!!

ALE HARDCORE! A np w Masters Tunning 500zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w diagnozie.

Passat ma 220000 km oryginalnego przebiegu. Podczas zatrzymywania auta w ostatnim momencie gdy auto już staje czuć pod hamulcem delikatne szarpnięcie i delikatny stuk. Tak za każdym razem, stuk jest słyszalny nawet kiedy delikatnie zwolnię hamulec, auto przesunie się dosłownie o parę cm i znów go zatrzymam stuk jest na nowo słyszalny.

Również podczas zmiany z P na D wyraznie szarpie.

Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej nieobecności w tym wątku . Wymiana dwumasy - regeneracja w lutym 2011 w Gąskach k/Koszalina / poprzednie moje posty/, przejechane 60 tyś.- z tego 70 % miasto i nic się nie dzieje - to dla tych co się zastanawiają czy nowa czy regeneracja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś się orientuje gdzie najlepiej i najtaniej wymienić dwumasę na śląsku ? Passat CC DSG 4MOTION 170 psi, 2010 rok, z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema koledzy.

Pytałem w sklepie o dwumas do swojego auta i po vinie wyszło ze musze to w aso zrobić. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie.

W niemczech bo tutaj mieszkam to samo powiedzieli ze tylko aso. O co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siema koledzy.

Pytałem w sklepie o dwumas do swojego auta i po vinie wyszło ze musze to w aso zrobić. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie.

W niemczech bo tutaj mieszkam to samo powiedzieli ze tylko aso. O co chodzi?

 

Nie za bardzo rozumiem twoje pytanie. Czemu w ASO ? Nie wiem jak w twoim regionie ale w moim dwumas jest dostępny a z jego wymianą jakiś specjalnych problemów nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pytałem tu de gdzie mieszkam dwumas. Dałem mu dowód a koleś mówi mi ze tylko aso. Na allegro znalazłem jedno kolo które po vinie pasuje do mojego dsg. Skąd takie rozbieżności? Jeden mówi tak a drugi inaczej. To mnie dziwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku przestrodze. Uszkodzona dwumasa w DSG - sąd niestety po 4 latach nie potwierdził moich obaw = sprawę przegrałem, a koło tak wygląda link https://www.youtube.com/watch?v=ZcrULaK9I5M Jak ktoś zainteresowany dodatkowymi informacjami to piszcie

koło_DSG_-_wada.mp4

Edytowane przez kowet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio przy wymianie oleju w skrzyni (automat DSG) mechanik powiedział, że niedługo powinienem wymienić koło dwumasowe bo hałasuje. Osobiście tego nie słyszę, ale mogę się nie znać.

Czasami przy przełączaniu biegów (z 2 na 3) czuć lekkie szarpnięcie, podobnie przy ruszaniu, a już w ogóle jest problem jak chcę utrzymać stałą prędkość na poziomie 5-10 km, samochód raz przyśpiesza raz zwalnia, tak jakby nie nie wiedział ile mocy potrzebuje żeby jechać równo ze stałą prędkością. W warsztacie powiedzieli, że prawdopodobnie razem z dwumasą będzie do wymiany sprzęgło.

 

1. Pytanie jak jeszcze rozpoznać objawy zużycia dwumasy poza hałasem?

2. Ile mniej więcej może kosztować dwumasa + sprzęgło do automatu DSG (Passat B6 2008 170KM). Ile może kosztować robocizna? Mi zaśpiewali 6-7k za całość co chyba jest "lekką" przesadą?

3. Jakiej firmy jest oryginalna dwumasa i sprzęgło? Luk'a?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, czy to moze byc dwumasa ???

passat b6 2.0 tdi 140km bmp dsg

dzwiek jak na filmiku na zimnym na biegu P oraz N szczegolnie na zimnym silniku, na cieplym nie ma tego dzwieku, jak sie przelaczy na d,s albo r to dziwku nie ma

 

pozdrawiam

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@grono04 z dużym prawdopodobieństwem tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności