JACU6X6 Zgłoś #81 Napisano 6 Stycznia 2011 Bardziej mnie martwi prucie deski... To parę śrubek i zgrzewka tyskacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #82 Napisano 6 Stycznia 2011 To parę śrubek i zgrzewka tyskacza Wlewasz otuchę w moje serce :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #83 Napisano 6 Stycznia 2011 (edytowane) dechę zdejmujesz w 30 minut.. wszędzie są złączki srubki i wtyczki na prawdę nie ma dużo roboty z dechą co do nagrzewnicy to tak po Twoim filmiku Jacek nagrzewnic ajest podobna ale inna - sterowania są wszystkie elektryczne(golf) a w pasku częsc jest pneumatyczne. Inaczej wygląda ta częśc pod filtrem p.pyłkowym, reszta na oko wygląda identycznie. pomysł jest dobry bo parownik będzie zdrowszy tylko czy wyjście do komory silnika będzie takie samo? żeby nie było zonka z wężami, zaworem rozprężnym.. choć kiedys ogladałem borę to wyglądało podobnie o ile pamiętam klimatronik to piękna sprawa... doceniam odkąd mam założony.. jest dużo za ale trochę strach jak cos padnie z silniczków to spuszczać gaz i wyjmować dechę (m in z tego powodu silnik od klapy ciepła mam na 2 śrubach bo jest awaryjny a 2 mona wykręcić normalnie od dołu.. z 3 trzeba się więcej na męczyć co do czasu - mnie przeróbka z klimy na klimatronik zabrała około 12hodzin (nie licząc przygotowań) co do dechy to mam jeszcze ochotę podmienić deskę z czarnej na ciemno szarą bo całą tapicerkę już podmieniłem ale jak trafię kokpit luzem to pomyślę (teraz mógłbym podmienić ale musiałbym 2 auta rozebrać i złożyć żeby podmienić... a zazwyczaj brak czasu Edytowane 6 Stycznia 2011 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #84 Napisano 6 Stycznia 2011 sterowania są wszystkie elektryczne(golf) a w pasku częsc jest pneumatyczne I dlatego myślę nad golfem IV w B3/4 Wlewasz otuchę w moje serce To naprawdę pikuś gdybyś wiedział co mi po głowie chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonek_t Zgłoś #85 Napisano 7 Stycznia 2011 Mam pytanko w sprawie klimatronika... Czy panel sterowania można zastosować od Golfa IV, Bory? Złącze będzie pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #86 Napisano 7 Stycznia 2011 raczej nie bo są inne elementy wykonawcze układu tak jak wyżej pisaliśmy ale Jacek zweryfikuje na 100% bo właśnie taki ma.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #87 Napisano 7 Stycznia 2011 b3/4 to pneumatyk a golf to elektronik jedyne co mogę powiedzieć to że jak znajde chwile to sprawdze czy wejdzie nagrzewnica z golfa do paska. Jak chcesz manualną klime Daniel to mam nagrzewnice panel instalacje weze no jak znajdę oczywiście za powiedzmy 50 zł a dziś zakupiłem manometry, pompę podciśnienia i cylinder do serwisu klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #88 Napisano 7 Stycznia 2011 Zaczynamy kompletować widzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sarmik Zgłoś #89 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam Panowie, podepnę się moim "problemikiem" z Climatronikiem. Ostatnio robiłem podejście do wymiany nagrzewnicy. Niestety poległem po wyciągnięciu deski. W związku z tym mam kilka pytań. 1) Czy, żeby wyciągnąć nagrzewnicę trzeba wyciągnąć całego klimatronica (lub chociaż go odgiąć od grodzi?) 2) gdzieś natknąłem sięna informację, że trzeba spuścić czynnik z układu. Czy to prawda? 3) Najważniejsze - czy istnieje sposób na wymianę nagrzewnicy w układzie Climatronic BEZ rzeźbienia całego Climatronica i spuszczania czynnika z klimy? Dzieki z góry za odpowiedzi i podpowiedzi jak sensownie się za to zabrać - tak, żeby nie marnować czasu na rzeczy niepotrzebne. Ostatnim razem uzbrojony w narzędzia poległem po wyciągnięciu deski. Widok i perspektywa rzeźbienia całego climatronica w aucie - mówiąc szczerze mnie przeraziła (robiłem to sam). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #90 Napisano 10 Stycznia 2011 Jak dla mnie trzeba drzeć nagrzewnicę a jak masz znajomego gościa od klimy to niech ci ściągnie czynnik zmienisz grzejnik i wpuści go z powrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #91 Napisano 10 Stycznia 2011 ale za zciągnięcie i załadowanie czynnika coniektórzy fachowcy wołają tak jak za nowy nagrzewnicę trzeba wyjąć całą.. nie ma innej opcji - klimę trza rozłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #92 Napisano 11 Stycznia 2011 ale za zciągnięcie i załadowanie czynnika coniektórzy fachowcy wołają tak jak za nowynagrzewnicę trzeba wyjąć całą.. nie ma innej opcji - klimę trza rozłączyć Dlatego napisałem - znajomego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #93 Napisano 12 Stycznia 2011 Wiesz Jacek takich ludzi jak ty to jest coraz mniej. Coraz więcej jest cwaniaków co myślą ze za wszystko trza porządnie kasować to ich ludzie będą cenić ... niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #94 Napisano 12 Stycznia 2011 porządnie kasować to ich ludzie będą cenić Mnie też co niektórzy zaczeli kasować dlatego w miarę wolnych środków zakupuje co sie da, ostatnio jednym z zakupów jest stacja do serwisu klimatyzacji z likwidacji komorniczej http://www.climateam.com.pl/product_info.php/cPath/46/products_id/674 cena śmieszna bo mniej niż kosztuje napełnienie klimatyzacji w co niektórych serwisach pozostaje dokupienie złączek czynnik po 360 zł kolega twierdzi że mi załatwi za 12 kg i sie będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #95 Napisano 12 Stycznia 2011 no czynnik nie jest taki drogi.. ale do paszczurka wchodzi 1,1 kg więc bardzo dużo jak na autko - skody mają po 300 g ale pasek jest duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #96 Napisano 12 Stycznia 2011 panowie może wiecie gdzie się wpiąć w cliamtronic żeby po podaniu impulsu załączała się dmuchawa na np pierwszym biegu. Potrzebne mi to do podpięcia się pod webasto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #97 Napisano 12 Stycznia 2011 jest taki wątek cały na naszym forum Zima + webasto = ciepłe poranki w dziale Passat B3 - B4 (35i) na Passat forum. założony przez Jacka - poczytaj climatronikowi podaje się 2 plusy - jeden na dmuchawę a drugi na czarno żółty kabel działa lepiej niż przy kalsycznej dmuchawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damilo Zgłoś #98 Napisano 11 Czerwca 2011 witam mam takie pytanie zabralem sie wczoraj tzn dzis za wkladanie tronica do b4 tdi tronic jest z vr6 mam oba samochody wszystko okej itd ale .... mam problem bo z nagrzewnicy od tronica jak idzie wiazka idzie taka wmiare duza kostka czarna kwadratowa miejsce na 6 pinow jest w niej 5 i u mnie nie moge znalesc zenskiej zeby to wpiac ... w vr6 jest zenska ale ona ma dodatkowe kable ktore ida do mostka za tunelem srodkowym i do podlaczenia pod komputer co powinienem zrobic poprostu zostawic ja niewpieta czy przelozyc ten kawalek instalacji z vr6 i wpiac czy nie spali mi to komputera?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #99 Napisano 11 Czerwca 2011 zabralem sie wczoraj tzn dzis za wkladanie tronica A co to jest ten "tronic"?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #100 Napisano 12 Czerwca 2011 pewnie chodzi mu o klimatronic;) No też chce mieć klimę u siebie, ale o 2 nad ranem nie będę się raczej za to zabierał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach