Slay Zgłoś #21 Napisano 6 Stycznia 2010 No to ja dodam że jak kupowałem do rozrządu pompę Ruvile to wirnik był z tworzywa a nie metalowy jak tu padło kilka postów wyżej.. A co do interwału wymian to ciekawy jest ilu w starszym TDI dojechało do 90 tys, bo jakoś powstała taka opinia że w TDI lepiej skrócić czas o 1/3, sam kiedyś trafiłem w Auto Świat na artykuł na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #22 Napisano 6 Stycznia 2010 (edytowane) W silnikach o oznaczeniu ATJ rozrząd wymienia się co 60 tyś. niestety, tylko ATJ tak ma reszta co 90 tyś. Info z serwisów i niezależnych mechaników. Silnik ATJ jest jeden wychodził przez 7 miesięcy od stycznia 2000 to wszystko to info z serwisów. Nie wiem czy "bratni" chyba AJM też tak nie ma. Edytowane 6 Stycznia 2010 przez wiolkor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PanMaterski Zgłoś #23 Napisano 15 Października 2018 (edytowane) Witam. Spotkał się ktoś z czymś takim że po wymianie szklanek silnik normalnie działał przez około 5 min a po tych 5 minutach zaczęło coś buczeć z okolic wałka rozrządu? Możliwe jest to że koło wałka rozrządu się poluzowało i przestawiło i z tad to buczenie? Ewentualnie jaki moment dokręcania koła wałka rozrządu 1.9 AFN? Pozdrawiam Edytowane 15 Października 2018 przez PanMaterski Dodatkowe informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach