Skocz do zawartości
marcin1505

Rozrząd 1.9 tdi ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

No to ja dodam że jak kupowałem do rozrządu pompę Ruvile to wirnik był z tworzywa a nie metalowy jak tu padło kilka postów wyżej..

 

A co do interwału wymian to ciekawy jest ilu w starszym TDI dojechało do 90 tys, bo jakoś powstała taka opinia że w TDI lepiej skrócić czas o 1/3, sam kiedyś trafiłem w Auto Świat na artykuł na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W silnikach o oznaczeniu ATJ rozrząd wymienia się co 60 tyś. niestety, tylko ATJ tak ma reszta co 90 tyś. Info z serwisów i niezależnych mechaników. Silnik ATJ jest jeden wychodził przez 7 miesięcy od stycznia 2000 to wszystko to info z serwisów. Nie wiem czy "bratni" chyba AJM też tak nie ma.

Edytowane przez wiolkor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Spotkał się ktoś z czymś takim że po wymianie szklanek silnik normalnie działał przez około 5 min a po tych 5 minutach zaczęło coś buczeć z okolic wałka rozrządu? Możliwe jest to że koło wałka rozrządu się poluzowało i przestawiło i z tad to buczenie? Ewentualnie jaki moment dokręcania koła wałka rozrządu 1.9 AFN? Pozdrawiam

Edytowane przez PanMaterski
Dodatkowe informacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności