lebow Zgłoś #41 Napisano 25 Maja 2012 Ewidentnie zapieczone przez rdzę ośki dźwigienek ręcznego w zacisku....linki też podpadają pod wymianę, jeśli są tarcze z tyłu to ich wymiana jest banalnie prosta. O tylnych zaciskach jest od groma na forum. Jeśli w tej cenie jest nowa ośka plus miedziana tulejka to....godne uwagi ale cena trochę odpychająca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenon Zgłoś #42 Napisano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Zgadza się zapieczona była ośka ręcznego. Generalnie wszystko mam przygotowane (nowe tarcze z łożyskami, linki, klocki) no i oczywiście zregenerowane zaciski ale utknąłem na jarzmach. Od dwóch dni praca stoi bo nie mogę ich odkręcić. Ktoś ma jakieś pomysły jak to dziadostwo ruszyć? Garaż niestety bez kanału. Wydaje mi się, że w moim przypadku zostaje kątówka i nowe śruby. Edytowane 9 Czerwca 2012 przez lenon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #43 Napisano 9 Czerwca 2012 Ktoś ma jakieś pomysły jak to dziadostwo ruszyć? Dobre klucze ( u mnie Coval dał radę) WD, młotek i trochę wytrwałości. Jak jedna sie ruszy to drugą można zruszyć obracając całe jarzmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenon Zgłoś #44 Napisano 9 Czerwca 2012 Niestety u mnie imbus Yato nie daje rady, a od walenia młotkiem trochę się przekręcił (używamy ich w pracy i jeszcze nie widziałem ich w takim stanie). Mogę jutro powalczyć z kątówką albo w poniedziałek kupić nowy lepszy klucz i męczyć się dalej. Jak myślicie panowie co lepiej zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #45 Napisano 10 Czerwca 2012 Niestety u mnie imbus Yato nie daje rady, a od walenia młotkiem trochę się przekręcił (używamy ich w pracy i jeszcze nie widziałem ich w takim stanie). Mogę jutro powalczyć z kątówką albo w poniedziałek kupić nowy lepszy klucz i męczyć się dalej. Jak myślicie panowie co lepiej zrobić. palnik i grzać potem odrdzewiacz i znowu palnik i pójdzie bo z tym pukaniem i klepaniem to będziesz to do zimy robił. porządnie nagrzej i da rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach