Skocz do zawartości
Domely

Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki za pomoc W poniedziałek wymieniam dwumasa LUK napiszę jakie objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj z rana musiałem kręcić z 15sekund zanim zapalił. Temperatura na zewnątrz+16

 

Mam webasto więc w zimniejsze dni pomagało podgrzanie i palił od strzała, natomiast raz zdarzyło się że po tym zabiegu w ogóle nie chciał odpalić.

 

Auto po pierwszym odpaleniu, startuje bez problemu. Także problem dotyczy tylko pierwszego startu po dłużej przerwie

 

Zaworek mam wstawiony nic nie pomogło.

Dpf usuniety

Rozrząd wymieniony

Swiece wymienione

Dwumasa wymieniona.

 

Problem z odpalaniem tylko po nocy lub kilku dniach. Auto w moich rekach od kilku miesięcy, więc nie widziało jeszcze mrozu.

W tym miesiącu kilka razy przy pierwszym odpaleniu dymiło pare minut na biało. Niby pompa vacum?

Filtry nowe

Turbo wymienione rok temu na nowe w serwisie.

 

Wtryski maja niby prawidłowe wskazania

Przy 30stopniach na zewnątrz auto powinno odpalić jak ta lala a to moim zdaniem nie jest tak jak potrzeba.

 

Więc zastanawiam się od czego zacząć

Pompa vacum

Rozrusznik

A może coś innego

Passerati 2006r. Bmr dsg

 

 

Po odpieciu czujnika zapala od pol strzalu, z tylu minimalna czarna chmurka, obroty pare sekund podwyzszone i pozniej ok. Nie mniej jednak nie będę jeździł z odpietym czujnikiem z uwagi tez na to że dziewczyna jeździ w 90% passerati.

 

Auto przed wszystkimi wyżej wymienionymi naprawami zachowywało się tak samo jak teraz.

Edytowane przez dsz1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ubywalo sporo płynu i się okazało że była walnieta głowica. Po wymianie pali od strzału no i płynu juz nie ubywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro jadę do mechanika i dowiem się co i jak. Bo już i tak kupę kasy władowałem w to auto...

a powiedzcie mi jak u was ze spalaniem bo np. mi na normalnej trasie poniżej 7 ciężko zjechać.

Autostrada 140-160 km/h - spalanie 9 litrow (bez obciążenia, sam kierowca, pogoda bezwietrzna)

Edytowane przez dsz1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki za pomoc W poniedziałek wymieniam dwumasa LUK napiszę jakie objawy.

 

witam

wymieniłem dwumase LUK wymieniłem 4 wtryski wszystkie filtry rozrusznik i jest delikatnie lepiej ale szału nie ma!!Po nocy musi dłużej zakręcić w ciągu dnia pali na strzał. Juz mnie denerwuje ten passacik!!Miałem 140km i palił na strzała. Zachciało mi sie 170km!!I teraz mam!! Co jeszcze wymienic??POMOCY!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim miałem podobne objawy, raz palił od strzała a raz trzeba było pokręcić. nie było reguły cieplo czy zimno. po wymianie pompy paliwa w baku pali jak nowy. Co dziwne - pompa po wyciągnięciu z baku i podpięciu pod zasilanie wogóle nie ruszała.

Edytowane przez miloszix
błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest reguła im chłodniej tym gorzej. Mam na myśli temp. poniżej +20. Skoro po odłączeniu czujnika auto przy pierwszym odpaleniu pali za pierwszym strzałem więc pompa dobrze chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

wymieniłem dwumase LUK wymieniłem 4 wtryski wszystkie filtry rozrusznik i jest delikatnie lepiej ale szału nie ma!!Po nocy musi dłużej zakręcić w ciągu dnia pali na strzał. Juz mnie denerwuje ten passacik!!Miałem 140km i palił na strzała. Zachciało mi sie 170km!!I teraz mam!! Co jeszcze wymienic??POMOCY!!!

Witam ponownie zawiozłem rozrusznik wymieniono wirnik na nowy i jeszcze jakieś podzespoły. Założyłem i naprawdę odpala lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie zawiozłem rozrusznik wymieniono wirnik na nowy i jeszcze jakieś podzespoły. Założyłem i naprawdę odpala lepiej.

 

 

Ja jakbym mógł cofnąć czas to bym nic nie ruszał i po prostu jezdzil tak az do sprzedaży lub po prostu awarii... mam troche inną technologię bo CR ale tu reguly nie ma... po prostu te 170tki to chyba jakieś nawiedzone.

 

Zainwestowalem tak jak Ty.... w nowe wtryski, nowy rozrusznik co prawda potestowy no ale dalem do sprawdzenia przed montazem i naprawde nowka.

 

Wymienilem jeszcze przeplywomierz... egr... no i pompe wysokiego cisnienia.

nowy Aku dedykowany do mojego start stop.

Wciąz zdarza się dzien ze rano dluzej kręci.... i zrozum to.

 

ostatnio cały tydzien spokoj. ale tak juz bywalo. i znowu przyszly dni ze zakręcił dlugo.... za dnia zawsze na strzał.

To juz chyba tak musi byc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wciąz zdarza się dzien ze rano dluzej kręci.... i zrozum to.

 

ostatnio cały tydzien spokoj. ale tak juz bywalo. i znowu przyszly dni ze zakręcił dlugo.... za dnia zawsze na strzał.

To juz chyba tak musi byc...

 

 

Jak parkujesz kolego wieczorem, auto stoi choc minimalnie pod górkę? Mam ten sam objaw i nie wiem co dalej. Sprawdziłem już tak wiele rzeczy że pomysły mi się skończyły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaa widzisz jakbym poziomice ustawił w garazu to równo idealnie na pewno jest :) chyba nigdy na zadnej nierownosci autem nie parkowalem :) naprawde juz ostatecznosc byla z pompą wys cisnienia... udalo sie tanio kupić jak nówkę. za dnia pali szybciej z tą nową pompą... ale no rano wciaż są dni ze dluzej kręci...

juz sie poddałem :) i innym tez tak radzę... serio szkoda kasy... ile mozna wymieniać dobrze działające podzespoły....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już sie wyleczyłem z poszukiwań tego ustrojstwa. Mam ewidentnie objaw cofającego paliwa. Podejrzewam jakąś pierdołę bo z mechaniką mam wszystko ok, czasem bywa że odpala dobrze przez tydzień a czasem nawet codziennie jest męka. Wnioskuję że wyjdzie kiedyś przypadkiem albo... nie pozbędę się tego nigdy... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nówka Tiguan 2016 najnowszy 2.0 tdi.... Kolega rano odpala i jest ok, odpala po pracy po 8h i kreci mu dlugo. Nowka. W aso powiedzieli ze tttm :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam na temat rozruchu auta rozmawiałem z fachowcem i potrzeba zmienić dawkę paliwa i jeszcze jakiś innych komponentów. Osobiście mam ze rano potrzebuje 2 sekund na rozruch. Gdy silnik jest ciepły odpala na strzał. Miałem jeszcze takie objawy podczas ruszania szarpał. Nie było normalnego ruszenia auta. Auto oddałem do City Car Ociąż k/Ostrowa Wlkp.Naprawiono DSG nie mam już falujacych obrotów. Po ruszeniu i potoczeniu się ok.3m wbija odrazu drugi bieg(prawidłowo działająca skrzynia) Naprawdę fachowa wiedza i nie ma naciąganie na kasę. Polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie żadne zmiany dawki startowej nie pomogły... dodam nawet, że jest gorzej po zmianach niż było...

Skoro kiedyś palił dobrze to nie ma sensu modyfikować dawki, tylko trzeba znaleźć przyczynę tego złego zapalania.

 

Najgorsze jest to, że w większości warsztatów wszystko się robi metodą prób i błędów na zasadzie wymienimy klient zapłaci i na nóż to będzie przyczyna a jak nie to następna część się wymieni... i tak człowiek inwestuje połowę wartości auta w niepotrzebne naprawy.

 

 

Ja już się poddałem i mam dość tego auta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nas dwóch.

 

Nie ma dobrych fachowców i taka prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poleci ktoś może dobry sklep internetowy z pompami paliwa w baku najlepiej Pierburg'a w rozsadnej cenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompe paliwa kupilem na allegro od goscia ktorego polecil mi Mlody_tm i teraz nic w baku nie syczy...(problem poruszalem w innym watku na forum)

Ja mam CR 140 i problem z odpalaniem po nocy czy po dluzszym staniu w pelnym sloncu mam taki sam jak Mlody_tm...sprawe olewam bo widzialem ile rzeczy w aucie powymienial Mlody_tm a efektow nie ma.

Oczywiscie auto za kazdym razem odpala ale raz szybciej a raz ma lekką zwłokę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej olej :) lepiej błędów innych nie popełniać :)

 

A co do całego kosza z pompą z testowego auta z Alle drogo... to najlepsza opcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności