Skocz do zawartości
Domely

Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przerobiłem wszystko; akumulator, filtr paliwa, pompa paliwa, rozrząd, zwiększenie dawki rozruchowej, czyszczenie przepustnicy i nic:rozpacz. Kończy się lato i problem wraca. Od roku przeglądam ten wątek i powiem szczerze że rozrusznik jakoś do mnie nie przemawia, tyle że nie mam innych pomysłów więc wczoraj zamówiłem ten z "L"-ką na końcu. Wymienię i dam znać jaki będzie efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczysz będzie dobrze czekamy na efekty:mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, ja rownież dołączam się tematu z długim kręceniem po dłuższym postoju. Nabyłem passata BMR 170 KM 2006 DSG i gdy temp. spadla ponizej 12 st. zimny start bardzo dlugi, chyba zalezy ile stoi. zauwazylem ze im dluzej stoi tym dłużej kreci. Oprócz tego przerywal na 3 4 i 5 biegu przy ostrym przyspieszaniu i przy predkosci 190/195 nie chciał isc szybciej tylko czuc bylo ze go cos dusi jak by chciał a nie mogł. Pomyślałem ze to wszystko to wina pompek bo tak mi wszyscy doradzali żebym to sprawdził. Wiec po oględzinach okazalo sie ze uszczelniacze do bani, stare sparciałe i puszczaja niby juz vcds bylo widac po dawkach za duzych. olej do paliwa walil i caly filtr paliwa czarny i w oleju. Po wymianie na nowe uszczelniacze BOSCH (80zl/szt) problem przerywania na poszczególnych biegach jak reka odjął, pasek idzie jak burza. Ale jesli chodzi o problem zapalania, moze troche sie polepszylo ale ciezko strwiedzic. Mechanik twierdzil ze to na 99% jest przyczyna slabego zapalnia, ale zawsze 1% i sie mylil, teraz chce mi wyjmawac pompe zeby sprawdzic jak ona dziala, ale sie zastanawiam nad tym po przeczytaniu postów wyzej. czy sens jest sie pchać w koszty, troche zgaduj zgadula z tym dlugim kreceniem ale az sie nie chce wierzyc ze to rozrusznik moze byc.. . jesli chodzi o ten rozrusznik, czy uda sie go samemu na kanale wymienic czy pozostaje mechanik z podnosniekiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli chodzi o ten rozrusznik, czy uda sie go samemu na kanale wymienic czy pozostaje mechanik z podnosniekiem?

 

Kolego, wróć do mojego postu nr.133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, wróć do mojego postu nr.133

 

Dzieki, czytałem po kolei na smartfonie, nie wiem jak musialo mi to jakos umknac.

 

ps. po 10 godz. dzisiaj postoju(rano 100 km trasa i 3-4 zaplon bez zadnych problemow na dotyk) jeszcze gorzej niz wczoraj i przy samym starcie jakies dziwne szarpniecie ktorego w sumie wczesnie nie zauwazylem, a tylko 2 stopnie nizej...

 

[video=youtube_share;AY2gKpJYVm0]http://youtu.be/AY2gKpJYVm0

 

chyba zabieram sie za szukanie rozruchu.. wyjscia nie ma.. mam nadzieje ze to jest to ustrojstwo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pawciopawcio Póki co zadbaj o akumulator ba ja przegapiłem tę kwestie i oprócz rozrusznika wymieniłem baterie.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawciopawcio Póki co zadbaj o akumulator ba ja przegapiłem tę kwestie i oprócz rozrusznika wymieniłem baterie.Pozdrawiam

 

Jesli chodzi o baterie, to sprawdzona, pierwsze kroki tam skierowalem, bateria z kwietnia tego roku kupiona w serwisie, na wszelki wypadek ladowalem i brak poprawy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli chodzi o ten rozrusznik

 

tu masz przykładową ofertę - wydaje się być rozsądna cena

http://allegro.pl/rozrusznik-audi-vw-bosch-02e911023l-i4761379580.html

Edytowane przez mgboczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki, czytałem po kolei na smartfonie, nie wiem jak musialo mi to jakos umknac.

 

ps. po 10 godz. dzisiaj postoju(rano 100 km trasa i 3-4 zaplon bez zadnych problemow na dotyk) jeszcze gorzej niz wczoraj i przy samym starcie jakies dziwne szarpniecie ktorego w sumie wczesnie nie zauwazylem, a tylko 2 stopnie nizej...

 

[video=youtube_share;AY2gKpJYVm0]

[

 

chyba zabieram sie za szukanie rozruchu.. wyjscia nie ma.. mam nadzieje ze to jest to ustrojstwo :)

 

No cóż mój aż tak fatalnie nie kręci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawciopawcio Póki co zadbaj o akumulator ba ja przegapiłem tę kwestie i oprócz rozrusznika wymieniłem baterie.Pozdrawiam

 

ku uwadze "mgboczna" zanim zamowilem nowy rozruch skierowałem się jeszcze raz żeby mieć 100% pewność ze to nie bateria, ale ...ku zdziwieniu, załadowałem baterie książkowo, samochodu nie ruszałem dwa dni, temp. spadła na zew. do 2 stopni czyli problem powienien nadal wystepowac ale tu zdziwienie i samochod prawie od razu drygnal, przynajmniej jest duzo duzo lepiej niz bylo, a wygladalo to tak:

 

[video=youtube_share;znapXixxHXI]

 

ale teraz moje przemyślenia: jeździłem samochodem w trasie i przecież alternator powienien doladowac akumulator a tu widac cos chyba nie tak, generalnie tego troche nie rozumieniem moze dlatego ze jestem laikiem, moze ktos mnie potrafi oswiecic i dac dobra rade, zobaczmy co bedzie jak temp. beda minusowe. Tym bardziej ze akumulator tak jak pisalem z kwietnia tego roku oryginalny VW 72Ah Ecocomy. hmmm..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja miałem tak samo, też myślałem, że to aku bo po ładowaniu było git nawet wymieniłem aku, a po jakimś czasie, to samo. Zmieniłem rozrusznik i nawet stary aku wstawiłem i rozrusznik aż świszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale teraz moje przemyślenia: jeździłem samochodem w trasie i przecież alternator powienien doladowac akumulator a tu widac cos chyba nie tak, generalnie tego troche nie rozumieniem moze dlatego ze jestem laikiem, moze ktos mnie potrafi oswiecic i dac dobra rade, zobaczmy co bedzie jak temp. beda minusowe. Tym bardziej ze akumulator tak jak pisalem z kwietnia tego roku oryginalny VW 72Ah Ecocomy

to teraz moje przemyślenia: z tego co widać i słychać na filmie rewelacji nie ma. W pierwszej chwili bateria trochę "kuca" a i rozrusznik ma opory. Co do aku, proponuję abyś podjechał gdzieś do fachowca od baterii i póki co zobaczył w jakim jest stanie. Powinien on zbadać elektrolit. Możesz to zrobić samemu,tzn. jeśli masz w nim "magiczne oczko" to je się wyjmuje, następnie bierzesz taką rurkę szklaną z gumową gruszką( nie pamiętam jak się to fachowo nazywa), kila razy dmuchniesz aby wymieszać elektrolit i zaciągasz. Jak elektrolit będzie czysty to OK, ale jak mętny (szary,brudny) to kicha i trzeba będzie zainwestować w nowy (na reklamacje raczej nie licz bo to walka z wiatrakami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie rozrusznika na 11 zębowy i niestety w zasadzie nie było rano żadnej poprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem po wymianie rozrusznika na 11 zębowy i niestety w zasadzie nie było rano żadnej poprawy.

 

Kolego to że kupiłeś 11 zębowy wcale nie oznacza że lepszy. Mój był valeo też 11 zębowy, a wymieniłem na boscha ale z 2011 roku. Jeżeli kupiłeś rozrusznik z tego samego rocznika który miałeś to nic to nie da bo te rozruszniki dawały za małe obroty rozruchowe i dopiero w nowszych rocznikach było to poprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego to że kupiłeś 11 zębowy wcale nie oznacza że lepszy. Mój był valeo też 11 zębowy, a wymieniłem na boscha ale z 2011 roku. Jeżeli kupiłeś rozrusznik z tego samego rocznika który miałeś to nic to nie da bo te rozruszniki dawały za małe obroty rozruchowe i dopiero w nowszych rocznikach było to poprawione.

 

Od którego roku były poprawione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary był Bosch z 2006 roku a ten, który jest założony teraz to też Bosch z 2010 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie od którego roku były poprawione ale czytając cały temat to wszyscy opisujący problem mają auta z roku 2006, 2007,2008 więc myślę że z 2010 powinien być ok. Czytałem kiedyś na forum Tourana o problemie z odpalaniem i problem też dotyczył rozruszników które były wymieniane przez servis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według ETKI stary został wycofany 1-10-2008, ja też wymieniałem rozrusznik i po wymianie teżciężko odpalał winowajcą okazał się kabel masowy który łączy rozrusznik z masą który był cały zaśniedziały, opisałem to w dziale warsztat http://forum.vw-passat.pl/threads/138676-Wymiana-rozrusznika-Passat-B6-2-0TDI-BMR post 7.

Pozdrawiam.

Edytowane przez jaro30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ferworze walki nie zauważyłem że większość z was ma automaty, ja mam manuala i ten rozrusznik z L-ką mogę sobie wsadzić...

Ale zdemontowałem i przyjrzałem się temu co tam mam, znalazłem rozrusznik Valeo z 11 zębami...o kodzie 02M 911023N i co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem 02M911023N i problemy jak wszyscy. Wymieniłem na ...024N i jak na razie jest dobrze. Czekam aż się ochłodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności