Skocz do zawartości
bambusik

Podświetlenie tylnej popielniczki

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wie ktos moze czy w passacie B4 jest podswietlana tylna popielniczka?? Kiedys w trojce mialem podswietlana, a tutaj wyglada mi na nie podswietlana...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wyciągniesz popelniczkę to nie ma kostki do wpięcią żarówki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie nie widzialem tam zadnego kabelka ani kostki....ale fabrycznie jest w ogole ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg etki nie ma wiazki doprowadzonej do popielniczki tylnej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm... dziwne, w Golfie III miałem ;/... a gdzie można najlepiej złapać ''+'' gdzieś przy ręcznym bądź popielniczce??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W b3 na pewno jest:598:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hm... dziwne, w Golfie III miałem ;/... a gdzie można najlepiej złapać ''+'' gdzieś przy ręcznym bądź popielniczce??

najlepiej i chyba najprosciej bedzie z popielniczki w konsoli wyjsc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podlacze sie do tematu.Jak dostac sie do zarowki od podswietlenia tylnej popielniczki,jesli wogole jest.I jak podswietlic zapalniczke z przodu.Moje auto to Pasat B3.Wspomne,ze to moj pierwszy temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ak dostac sie do zarowki od podswietlenia tylnej popielniczki

Wyciągnij popielniczkę i szukaj kabelków z wtyczka, dokup sobie oprawkę żarówek (takie okrągłe uniwersalne w każdym motoryzacyjnym na te małe żaróweczki od podświetlania zegarów i wskaźników) + odpowiednie konektory i wpinasz to w taki zatrzask w krztałcie dwóch "C" i wszystko, a podświetlanie zapalniczki to jest na bank tylko musisz żarówkę wymienić taka jak pisałem wcześniej ,z tym że musisz środkowy kokpit zdemontować aby mieć wygodny dostep do zapalniczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedz.jak bede mial czas to po pracy sprawdze.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tym że musisz środkowy kokpit zdemontować aby mieć wygodny dostep do zapalniczki.

 

Jaki dostęp do zapalniczki?? Z tyłu zapalniczka??

Edytowane przez bambusik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki dostęp do zapalniczki?? Z tyłu zapalniczka??

Cytować już umiesz ale czytać nie za bardzo ,kolega pytał o poielniczkę z tyłu i zapalniczkę z przodu i raczej zrozumiał a Ty??? ....Środkowy kokpit to po prostu schowek pod popielniczką z p r z o d u i osłona lewarka biegów i lewarka ręcznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....rozumiem, że Ty już się geniuszem urodziłeś i wszystko zawsze wiedziałeś....każdy ma prawo do błędu..sorry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podswietlenie popielniczki dziala :),wymienilem spalona żarowke.Tylko inaczej to zrobilem, pobawilem sie troszeczke - mialem taka mala żaroweczke ale bez oprawki.Wyjalem czesc z żarowka z tej wtyczki i wyciagnalem kombinerkami te bolce przewodzace prad.Wlozylem nowa żarowke z przedluzonymi nozkami - dolutowalem druciki i wprowadzilem w te otwory,w ktorych zamontowane byly te bolce.Pozniej wcisnalem bolce spowrotem na wcisk - bolce stykaja sie z tymi dolutowanymi nozkami.Wlozylem zaroweczke do wtyczki i swieci. Ale dzieki za informacje co i jak zrobic.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzejemy kotleta ale mi chodzi o przednią popiołke...

Mianowicie nie podświetla i pytanko: czy jest tak samo jak z tyłu i żarówka jest niewymienna czy też da rade ją wydłubać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odgrzejemy kotleta ale mi chodzi o przednią popiołke...

Mianowicie nie podświetla i pytanko: czy jest tak samo jak z tyłu i żarówka jest niewymienna czy też da rade ją wydłubać?

 

Ja u siebie gdy chciałem ją wyjąć to mi pękła :P wtedy wydłubałem wszystko co tam było (niczego nie uszkadzając) i wstawiłem diodę. Żarówka oczywiście też może być ;)

 

P.S w B4 z tyłu nie ma podświetlanej popielniczki na 99%. Bo rozbierałem całe wnętrze i tam nie widziałem żadnej wiązki a popielniczka też nie ma żadnego chyba miejsca by się podświetlała. Ale mogę się mylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święty wsadzaj diodę i juz ja zostawiłem sobie aby ten plastik a stopki diody pociągnąłem aż do wtyczki i jest miodek tylko lutowałem oczywiście stara żarówka urywa się przy samym plastyku i jest lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi o przednią popiołke...

Mianowicie nie podświetla i pytanko: czy jest tak samo jak z tyłu i żarówka jest niewymienna czy też da rade ją wydłubać?

Jak to nie wymienna, ta w przedniej w zielonym plastku jest jak najbardziej wymienna, ta z tyłu też, z tyłu plastik się rozpoławia i żarówka na wierzchu a z przodu o ile pamiętam jest chyba wciskana.

Odłączamy wtyczkę od plasticzku i wszystko widać.

Dioda w tym miejscu akurat kiepsko się sprawuje, ja mam zwykłą żarówkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włodek :ok:

Przednią wymieniłem, świeci pięknie ale docelowo będzie pasek ledowy od Chamerskiego i spokój na lata.

Tylna oprawka faktycznie się rozpoławia, tyle lat żyłem w nieświadomości i dwa razy dałem zarobić w dziale części u Gajosa ;) Z tym że przy tylnej żarówka nie jest na wcisk, tylko jest tam jakoś mocowana, myślałem że lutowana ale nie. Zwykła żarówka tam odpada (w tylnej), raz że ori jest zielona a dwa z powodu trwałości. Spróbuję coś tam zawalczyć i dam znać.

Bardzo mi pomogłeś, browarek jak nic się należy :piwo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwykła żarówka tam odpada

Z tyłu może być dioda bo podświetla tylko białe plastikowe kółeczko.

Po rozpowłowieniu oprawki, blaszki=piny wtyczki wciskamy do wnętrza oprawki, do tych blaszek jest przylutowana żarówka, nie trzeba lutować , mi jakoś druciki żarówki dotykają blaszek i wszystko działa, i tak mam teraz żarówkę bo dioda zaczęła "mrygać", a już nie mam siły babrać się tam z opornikiem,,,,,,wszystkie włączniki na desce miałem przerobione na podświetlanie diodowe=ale bez oporników=po jakimś czasie miałem kolorofony przed oczami i całą operację wszczepienia ledów musiałem przeprowadzić jeszcze raz....teraz sa oporniki i, odpukać, wszystko świeci.

Zacząłem nawet rozbierać włączniki szyb ale tam już były ori diody, słabe bo słabe ale wymontować ich już nie dałem rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności