barman.m Zgłoś #1 Napisano 28 Grudnia 2009 Witam Was... Pisze bo cos zaczyna sie dziac z mojego tesca Passatem - 3BG AVB. 1) Mianowicie w czasie postoju gdy wcisne sprzeglo zaczyna cos stukac w okolicach skrzyni zmiany biegow- cos pod silnikiem. Nie znalazlem pokrewnego tematu wiec pytam w osobnym. 2) Zauwazylem rowniez ze gdy jadac na wbitym biegu, spuszczam pedal gazu auto zaczyna dziwnie wyc... Uwazam ze nie jest to normalne. Auto nie ma problemow z odpalaniem, dymieniem itp.... Prosze o jakiekolwiek sugestie... Z gory dzieki... Pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 28 Grudnia 2009 A poduszki skrzyni dobrze dokręcone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 28 Grudnia 2009 a skrzynia automat czy manula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 28 Grudnia 2009 mielke nie zadawaj głupich pytań skoro dokładnie nie czytasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2009 nie rozumiem o co ci chodzi kolega nie napisał czy to automat czy manulal wiec sie pytam a sformuowanie na wbitym biegumoze tez tyczyc sie automatycznej skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2009 nie rozumiem o co ci chodzi kolega nie napisał czy to automat czy manulal wiec sie pytam a sformuowanie na wbitym biegumoze tez tyczyc sie automatycznej skrzyni w czasie postoju gdy wcisne sprzeglo Ale napisał, ze po wciśnięciu sprzęgła A w automacie masz sprzęgło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2009 Typowa skrzynia automatyczna składa się z trzech głównych zespołów: * sprzęgła do silnika * zespołów przełożeń * zespołu sterowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2009 Sprzęgło łapie Ci wyskoko czy nisko ? miałem podobny problem przed świętami i niestaty ale koszt naprawy wyniósł mnie 2800 PLN - do wymiany miałem sprzęgło i koło dwumasowe. ---------- Post added at 11:22 ---------- Previous post was at 11:20 ---------- Typowa skrzynia automatyczna składa się z trzech głównych zespołów: * sprzęgła do silnika * zespołów przełożeń * zespołu sterowania ale sprzęgło urchamiasz poprzez wciśnięcie hamulca a nie sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2009 Sprzęgło łapie Ci wyskoko czy nisko ? miałem podobny problem przed świętami i niestaty ale koszt naprawy wyniósł mnie 2800 PLN - do wymiany miałem sprzęgło i koło dwumasowe. ---------- Post added at 11:22 ---------- Previous post was at 11:20 ---------- ale sprzęgło urchamiasz poprzez wciśnięcie hamulca a nie sprzęgła ale sprzęgło urchamiasz poprzez wciśnięcie hamulca a nie sprzęgłazgadzam sie z tym ale koledzy chcieli mi udowodnic ze automat nie ma sprzegła chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10 Napisano 28 Grudnia 2009 Ni rób z kogoś idioty. Nie chciałem Ci udowadniać, że automat nie ma sprzęgła. Wyraźnie jest napisane w pkt1. 1) Mianowicie w czasie postoju gdy wcisne sprzeglo zaczyna cos itd. A ty zadajesz pytania jaka to skrzynia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2009 zgadzam sie z tym ale koledzy chcieli mi udowodnic ze automat nie ma sprzegła chyba Chcieli ci udowodnić, że sprzegła nie ma. Skoro napisane zostało, że sprzeglo na postoju wcisnął, to sprzęgło w samochodzie - inaczej mowiac - pedał sprzęgła. A że w skrzyni automatycznej - jednym z jej elementów jest sprzęgło - to przecież wiadomo. Dobrze sie bronisz, ale jednak ci nie wyszło Koniec OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #12 Napisano 28 Grudnia 2009 Jak jesteś facet z jajami to byś się przyznał, że źle przeczytałeś a nie kombinujesz jak koń pod górę. Wszyscy dobrze zrozumieli post tylko nie ty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #13 Napisano 28 Grudnia 2009 wracając do tematu to w moim firmowym T5 na początku były podobne objawy.aż w końcu chcę wyjezdżać z parkingu,wbijam wsteczny,a tu takie walnięcie.ale nic,wyjechałem powoli.do przodu jeszcze gorzej,ale jakoś na 5 przy 80 dało się jechać.i tak dojechałem do mechaniora.dwumas do wymiany.Kumpel w transicie miał to samo.na pocieszenie dodam,że do forda droższa część niż do vw.więc radzę nie lekceważyć objawów i dokładnie sprawdzić auto w serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #14 Napisano 28 Grudnia 2009 Nawet nie chce mi sie cytowac Tych "dziwnych poniektorych wypowiedzi" bo myslem ze kazdy sie domysli ze chodzi o manuala Ale to nic. Co do dwumasy tez mnie to zastanawialo czy wlasnie w tym tkwi problem. Jak napisalem to dzwine dzwieki wydobywaja sie spod silnika (tak jakby w okolicach MANUALNEJ skrzyni biegow). Podjade do mechanika i niech znajomy mechanik mi sprawdzi co moze byc nie tak. Jednak czy przy dwumasie nie byloby problemu z odpalaniem?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #15 Napisano 28 Grudnia 2009 Bardzo prosta diagnoza. Często uszkodzeniu dwu masy towarzyszy także drżenie kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #16 Napisano 28 Grudnia 2009 u mnie zapalił na dotyk.dopiero przy próbie wrzucenia wstecznego było bum. drgań na kierownicy nie było.chociaż w pewnym zakresie obrotów całą buda drżała.ale to był dostawczak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 28 Grudnia 2009 Co do dwumasy tez mnie to zastanawialo czy wlasnie w tym tkwi problem. Na rozgrzanym silniku jak wciśniesz sprzęgło i zaczną się drgania auta, to oznaka padnietej dwumasy. Jednak czy przy dwumasie nie byloby problemu z odpalaniem?! Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio63 Zgłoś #18 Napisano 28 Grudnia 2009 Dwumasa się kończy,ale ktoś napisał że jeszcze 30kkm zrobił i dalej nie staje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #19 Napisano 28 Grudnia 2009 a rozgrzanym silniku jak wciśniesz sprzęgło i zaczną się drgania auta, to oznaka padnietej dwumasy. Danek i w tym chyba cos moze byc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Danek i w tym chyba cos moze byc... No jeśli tak, to lipa kolego, bo wydatek spory Na wszelki wypadek, poszperaj jeszcze na forum i poczytaj o padniętej dwumasie. Bo nie sztuką jest pozbyć sie ponad 1000 zeta. Przy takim wydatku to lepiej mieć conajmniej 90% pewnosci. Bo podobne objawy są przy padniętym łożysku oporowym. A to jest o niebo tańsze Edytowane 28 Grudnia 2009 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach