pikopiko Zgłoś #81 Napisano 13 Marca 2011 Te wartości wyrażane są w 2 normach. Jedna to DIN (chyba ta większa wartość), druga to standardowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #82 Napisano 13 Marca 2011 jak te moje 380A (72Ah) przeliczyć na te drugie żeby było ok bo raczej to te większe normy się używa i nie wiem czy 780A będzie w sam raz ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #83 Napisano 13 Marca 2011 Mam napisane dokładnie tak: 12V 70AH 340A DIN 570 A EN/SAE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #84 Napisano 13 Marca 2011 etka podaje takie [ATTACH]48209[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #85 Napisano 14 Marca 2011 (edytowane) mam jeszcze jedno pytanie jeżdziłem dziś po sklepach i pytałem o akumulator wstępnie byłem nastawiony na Vartę ale byłem w 3 sklepach i nie handlują vartą natomiast w jednym zaoferowali mi w dobrej cenie Centra futura 77Ah 760A 3 lata gwarancji taki jak w linku co niżej podaję i w tej cenie co na allegro 1-czy to dobry akumulator? 2-ktoś ma taką futurę? http://aukcjewp.wp.pl/akumulator-centra-futura-77ah-gwarancja-3-lata-i1490971456.html Edytowane 15 Marca 2011 przez jozef76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #86 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam Przyszły mrozy a więc muszę odświeżyć temat akumulatorów. Mam pytanko a mianowicie; Czy po odłączeniu aku i wstawieniu drugiego śą jakieś problemy typu ; ponowne kodowanie szyb, odkodowanie radia, i inne rzeczy które trzeba po wymianie akumulatora zrobić. Pozdr. PS. Pytam o passata B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #87 Napisano 29 Stycznia 2012 Czy po odłączeniu aku i wstawieniu drugiego śą jakieś problemy typu ; ponowne kodowanie szyb, odkodowanie radia, i inne rzeczy które trzeba po wymianie akumulatora zrobić. Nie powinno byc . Auto po postoju ze 30 min ,wszystko z elektroniki uspione maska otwarta . Drzwi pozamykane ale nie na alarm,kluczyk w reku ,szyby podomykane ,po odpieciu aku do kufra sie nie dostaniesz raczej .Zdejmujesz - potem + . Jak wsadzisz nowy i odpalisz to trzeba sie kawalek przejechac ,beda sie palic lampki kiery i ABS/ESP . Skalibruje sie to po kawalku jazdy i pogasnie . Co do radia mojego MFD 2 DVD nie gubi zapisanych stacji i na sekunde pojawia sie strona do wpisywania kodu radja ,ale zaraz znika i nic nie wpisuje . Ale warto kod znac na wszelki wypadek. Kasuja sie km malego licznika i data ,oraz umnie jezyk MFA i radia powraca na niemiecki z anglika . Samo przestawienie jezyka w MFA menu zalatwia sprawe . No i kasuja sie zapisane dane w MFA 1 i 2 . Wszystko to juz wczesniej opisane jest tu lub w watku http://forum.vw-passat.pl/threads/9128-Jaki-akumulator-do-TDI-(diesel-parametry-wymiary) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xtof Zgłoś #88 Napisano 30 Stycznia 2012 Witam Mam takie pytanie czy możliwe jest aby w moim aucie potrzebny był akumulator o odwróconych biegunach tzn. lewy +, prawy - i w tym przypadku słupki akumulatora znajdują się od strony błotnika? Aktualnie posiadam taki akumulator ale nie jest on raczej oryginalny bo jest o wiele za słaby do tego samochodu (55Ah i 480A). Ma ktoś może zdjęcie jak wygląda akumulator podłączony w Passacie b6? Czy akumulator powinien mieć normalne bieguny a słupki od środka samochodu i czy przewód masowy przykręcony w okolicach błotnika tam dosięgnie (jest dziwnie wygięty)? Ze względu na mrozy pilnie potrzebuję wymienić akumulator na większy...Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejdm Zgłoś #89 Napisano 31 Stycznia 2012 mam pytanko; chodzi mi o to ,jak mozna ustawic datę po ponownym wlozeniu akumulatora do b6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #90 Napisano 31 Stycznia 2012 (edytowane) Do xtof U mnie to wygląda tak: Warta 70Ah Foto z komórki, ale coś można zobaczyć. Edytowane 31 Stycznia 2012 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #91 Napisano 7 Lutego 2012 (edytowane) Mam takie pytanie czy możliwe jest aby w moim aucie potrzebny był akumulator o odwróconych biegunach tzn. lewy +, prawy - i w tym przypadku słupki akumulatora znajdują się od strony błotnika?Aktualnie posiadam taki akumulator ale nie jest on raczej oryginalny bo jest o wiele za słaby do tego samochodu (55Ah i 480A). Ma ktoś może zdjęcie jak wygląda akumulator podłączony w Passacie b6? Czy akumulator powinien mieć normalne bieguny a słupki od środka samochodu i czy przewód masowy przykręcony w okolicach błotnika tam dosięgnie (jest dziwnie wygięty)? Raczej ktos zaladowal aku o odwrotnych biegunach ,lub z innej strony i aby przewody starczaly trzeba go bylo umiescic odwrotnie . Umnie wyglada to tak ,oslona na aku plastikowa .Zobacz przewody bez aku wyraznie widac w ktora stercza . Edytowane 7 Lutego 2012 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #92 Napisano 7 Lutego 2012 jak mozna ustawic datę po ponownym wlozeniu akumulatora do b6 W MFA na postoju wchodzisz w einstelung i TIME (przyciski w kierownicy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #93 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) Witam, mój akumulator auto przy tych mrozach nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale bardzo słabo. Myśle, że jest to zdecydowanie zbyt słaby aku do tego motoru, więc muszę kupić nowy, wybór padł na ten http://allegro.pl/akumulator-bosch-silver-s4-74-ah-680a-2l-gwa-74ah-i2094575935.html będzie chyba dobry co? Bo pchac się w S5 to szkoda ponoć kasy bo S4 w zupełności wystarczają. Edytowane 12 Lutego 2012 przez bubo13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #94 Napisano 12 Lutego 2012 Koledzy ja mam aku oryginalne z ASO roczne i auto stoi dwa dni pod chmurka i na trzeci dzien klops. Aku. 12V 72Ah 380A DIN 640A Co zrobic? Jest jakis lepszy aku od tego ktory mozna zastosowac? Motor 2.0TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #95 Napisano 12 Lutego 2012 Rozmawiałem z elektrykiem samochodowym, i mówił, że dedykowany akumulator powinien mieć pojemność 77Ah i prąd rozruchowy 780A, dopasowałem do tego na allegro Boscha SILVER S5 77AH 780A, ale troche drogie są i chyba pójde w tanszego BOSCH SILVER S4 74 AH 680A, powinno być git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #96 Napisano 12 Lutego 2012 Rozmawiałem z elektrykiem samochodowym, i mówił, że dedykowany akumulator powinien mieć pojemność 77Ah i prąd rozruchowy 780A, dopasowałem do tego na allegro Boscha SILVER S5 77AH 780A, ale troche drogie są i chyba pójde w tanszego BOSCH SILVER S4 74 AH 680A, powinno być git. Ja po zeszłorocznych problemach z uruchomieniem zakupiłem taki [h=1]Akumulator CENTRA FUTURA 77Ah CA770[/h]i od już druga zimę jest ok więc pewno jest wystarczjący! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #97 Napisano 13 Lutego 2012 Ja mam oryginalny akumulator który był w momencie zakupu, silnik to 2.0 tdi BMR (170 ps) DSG i fabrycznie jest dokładnie taki akumulator co w rozkodowaniu VIN 144 J0L L BAT Battery 340 A (70 Ah) mimo 5 lat, auto raz tylko nie zapaliło z pierwszego strzała w tym roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #98 Napisano 13 Lutego 2012 chyba zainwestuje w tego SILVER S5 77AH 780A ... moze bedzie cos lepiej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #99 Napisano 13 Lutego 2012 chyba zainwestuje w tego SILVER S5 77AH 780A ... moze bedzie cos lepiej ... Mnie też on kusi, ale nie wiem czy ma sens przepłacać bo S4 w zupełności wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #100 Napisano 14 Lutego 2012 niby tylko 320PLN w ASO dalem ponad 500 za oryginal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach