Skocz do zawartości
matys

VR6 vs. 16V (ABF,9A)

Który motor jest lepszy (przyjemnosc, elastycznosc,dzwiek)  

51 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który motor jest lepszy (przyjemnosc, elastycznosc,dzwiek)

    • VR6 2.8 12V (174KM)
    • ABF 2.0 16V (150KM)
    • 9A 2.0 16V (136KM)


Rekomendowane odpowiedzi

Zamknac ;),chocby ze wzgledu na tytul(brzmi jak opis ustawki kiboli przed meczem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli autor poprosi to się zamknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał passatb5 Zobacz post

A czy ja pisałem, że ma obrotowy tłok?

Tak napisales.

 

pisze jasno i wyraznie - babola niezlego walnales.

 

Łysy - zamykacie jako MODERATORZY wiele watkow, ktore defacto sa bardziej inteligentne od tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że cykl Atkinsona jest o wiele wydajniejszy od cyklu Otto (ABF i 9A).. Cyklu Atkinsona nie utożsamiałem z VR6. Czytanie ze zrozumieniem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Dalej twierdzisz ze vr nie ma cyklu otto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę , że nie tylko ja odebrałem tak ten temat :D dla mnie na poziomie "co dziś zrobiłem w swoim VW"

Pozdrowionka i Wesołych :mikolaj:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dalej twierdzisz ze vr nie ma cyklu otto.

 

Skoro tak uważasz to Cię popieram :) :) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to w sumie dobrze że powstał taki temat, bo mi już nie będą "walczyć" w moim temacie :D

 

Dlaczego wybrałem 16V? Bo jest dla mnie kompromisem. Kompromisem kosztów eksploatacji i osiągów. W ankiecie zaznaczę ABFa, bo takiego mam i sobie chwalę. VRki nie miałem, jedynie raz z adamsem jechałem i kawałek z Puchatym. Wrażenia bardzo pozytywne.

 

A czy temat należałoby zamknąć? Nie, jedynie przenieść do "Dyskusji..." bo techniczny to on nie jest.

Dziękuję za uwagę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisałem, że cykl Atkinsona jest o wiele wydajniejszy od cyklu Otto (ABF i 9A)

Otto czyli vr6 i każdy inny silnik 4 suwowy (chyba ze vr6 nie jest silnikiem 4 suwowym? :D

Cyklu Atkinsona nie utożsamiałem z VR6

To po co o nimi piszesz? Mowa jest o vr6 i abf? Szkoda że nie napiszesz, cykl Braytona-Joule'a jest lepszy od Otto i ze silnik odrzutowy jest lepszy od abf? :D

 

Czytanie ze zrozumieniem :/

się kłania

 

Pzdr!

Edytowane przez r0mek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat jak temat jak ktoś młody to ma fantazję jak w reklamie z tarpanem :) miałem 9A zmieniałem wałki cos tam jeszcze i szedł jak gupi. Teraz ma raptem 107km (niezły spadek z 160 km) i na to co jest na drogach mi wystarcza. Śmieszy mnie tylko osobnik na drodze który wyprzedza wszystkich po kolei na łukach zakrętach itp a kilka miejscowości dalej staję za nim i co widzę - VR na klapie. Moc mocą realia realiami autorowi moje auto się nie podoba czemu dał już upust na forum a dla mnie to zaje..bisty i wygodny dupowóz.

Zdrowych i pogodnych świąt życzę wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj no, wyrośnie z tego :) btw. podstawcie koło mojego ABSa punto 1.1, to wam pokażę co kogo objeżdża :P

 

A tak serio, to faktycznie ABS w passacie to toczy ****, chociaż we wprawnych rękach potrafi na trasie zaskoczyć :) Co do VR6, 9A i ABF, to jeździłem dużo VR6 (bratu kupiliśmy kuczlawowe B4), w zasadzie to po moich namowach i za moją radą. Powiem szczerze, że jest to super silnik, już nawet nie wspominając o dzwięku. Powyżej 4k obr/min dostaje drugiego kopa w dupę i ciągnie aż do odcinki - szatan. Ma swoje wady - trochę usterkowy (chłodzenie) no i straaaasznie ciężki jest z przodu (mam porównanie do swojego lekkiego ABSa), lubi myszkować podczas gwałtownego hamowania, na zakrętach też nie grzeszy stabilnością. Być może dobry zawias (gwint renomowanej firmy) załatwiłby sprawę - nie wiem. W serii średnio się nadaje do jazdy po zakrętach. Ja już myślałem co się stanie gdy mój niezniszczalny ABS (ponad 300k przelotu - jeździ na pełnym syntetyku mobil1 0w40) wyzionie ducha. W grę wchodzą tylko lekkie opcje, niestety nie będzie to zatem VR6. KR (nie widziałem passata z takim silnikiem), 9A, ABF no i to co najbardziej korci to PG (1.8 G60). VR6 musiałbym kupić całego z fabryki, żeby wszystkiego nie przerabiać.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jozko jak narazie od poczatku nie napisales opini ani swojego zdania tylko wszystko co piszesz to jakies bzdury nie na temat. sam miales vr6 moze ci sie psuł a moze nie moze byl za slaby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CO do Ciebie i Twojego posta to TY jak Twoj kolega z piaskownicy nie rozumiecie i nie z pewnoscia nie zrozumiecie nigdy sensu tego co do was piszemy. Tytul postu jaki dales Wojna vr6... Robienie z tego silnika posazka ktorego bedziecie czcic ponad wszystko - twierdzenie ze wszystko inne to g.no - ludzie opamietajcie sie to tylko zwykly silnik!!! Co do mojego Vr6 to byl slaby i byla padaczka. Trafilem na taki egzemplarz - zycie - wjazd na rolki tylko mnie w tym upewnil. Wasze auta tez pewnie nie widzialy rolek zreszta czemu tu sie dziwic - po co sie zalamywac :) Aaa znajac wasz tok myslenia - uprzedze was - tak ja trafilem na taki egzemplarz a wasze sa napewno inne :D

 

matys oto cytat Ciebie z innego forum:

 

na forum passata panuje inny klimat, trochę nie mój ale trudno

 

jesli CI nie pasuje to g.t.f.o

Edytowane przez jozko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wojna

 

Pozwoliłem sobie wyrzucić te słowo z tematu. Faktycznie tu nie pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko wszystko co piszesz to jakies bzdury nie na temat

Jak cały ten temat "wojna vr6 vs 16v'

Tak samo możemy zrobić sondę które auto jest lepsze "passat b4 vs golf 2"

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak cały ten temat "wojna vr6 vs 16v'

 

masz u mnie browar ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam posiadam b3 9a i przyznam szczerze że jestem zadowolony z osiągów! Dzwięk teżniczego sobie, nawiercamy puszkę powietrza i chodzi jak VR :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i super ja tez mialem w posiadaniu 2 silniki 16v i bylem z nich megazadowolony i wcale nie mowie ze są złe bo są lepiej dopracowane jak vr6, twierdze ze jest przyjemniejszy do jazdy silnik. a co do twojej wypowiedzi jozko vr6 niestety nie jest zwykłym silnikiem, to kultowa jednostka i nawet 10letnie dzieci słysząc słowo vr6 wiedzą o co chodzi, wiec nie mow mi ze to zwykly silnik, ludzie wkladaja te motory do golfa 1 ze względu na sentyment i na kult. przedciez moga wsadzic 2.0tfsi to po co vr6. a moj vr6 akurat byl na rolkach i wrzuce niebawem wykres.

P.s. Pozdrawiam wszystkich którzy podniecają się że mają nowe pokrowce na fotele, dodatkowe światło stopu i wiele innych ciekawych gadżetów w samochodzie a z nudów siedzą na forum bo wyjśc nie mogą bo żona zabrania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P.s. Pozdrawiam wszystkich którzy podniecają się że mają nowe pokrowce na fotele, dodatkowe światło stopu i wiele innych ciekawych gadżetów w samochodzie a z nudów siedzą na forum bo wyjśc nie mogą bo żona zabrania.

 

pozdrawiam cie ciule

P.S. Regulamin ptk. 4,6 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dużo tu pada słów, po których ktoś może poczuć się urażony.

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności