Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

gumki przy zaciskach całe

Wnętrze mechanizmu ręcznego w zacisku musi być wypełnione smarem, sama gumka nic nie da, trzecia zima jak wypchałem zaciski smarem miedziowym po wcześniejszej reanimacji ośki w zacisku i wymianie linek i, odpukać, nie wiem co to problemy z ręcznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wnętrze mechanizmu ręcznego w zacisku musi być wypełnione smarem, sama gumka nic nie da, trzecia zima jak wypchałem zaciski smarem miedziowym po wcześniejszej reanimacji ośki w zacisku i wymianie linek i, odpukać, nie wiem co to problemy z ręcznym.

 

A co to ma wspólnego? Chodzi mi o gumki chroniące wejście linki do pancerza.

Zaciski zregenerowane i śmigają jak ta lala, zamarzła linka w pancerzu.

I tak linki wymienię, tylko pytam czy jest patent aby co roku nie wymieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba kwestia linek i ich smarowania. Zakładałem nowe linki parę lat temu i na pewno nie było to coś z najwyższej półki ale do tej pory nie mam z nimi problemu. Faktem jest że co jakiś czas wypinam je z mocowania ręcznego przy zacisku i smarowanie. Nie jest to jakieś planowe działanie ale jak już jestem pod autem przy innej okazji, to jest to dosłownie parę minut i gwarancja że linki nie staną. Tu zresztą nie chodzi tylko o zimę bo przy dzisiejszej jakości zamienników potrafią zgnić i nie robić również latem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi mi o gumki chroniące wejście linki do pancerza

Źle zrozumiałem.

Sama linka powinna być oblana plastikiem, jak już go nie ma to rdza skutecznie zblokuje linkę w pancerzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producentów linek jest wielu. Kup ATE i będzie fajnie. Czy da się zabezpieczyć? Wątpię. Taka budowa. Linka podchodzi od dołu i choćby "srały skały" woda się tam dostanie /zresztą te z podejściem od góry też się zacierają/. Jak wlejesz oleju, to i tak go woda "wyciśnie jak się tam dostanie. Pilnuj pancerza, aby nie uszkodzić plastikowej powłoki zewnętrznej /zwłaszcza w zaczepie przy tulei belki- ten drut/, a linki będą pracowały cały rok. Ktoś pisze o smarze silikonowym, ale tego nie próbowałem, zresztą już 5 lat mam te same linki, używam cały rok i jakoś bez żadnego smarowania działają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację w Astrze G kilka lat temu. Pech był taki że akurat klient po nią jechał :) , a an dworze - 23 stopnie wtedy były. Nic nie dało się zrobić. Podjechałem 300 metrów dalej na podziemny parking gdzie była plusowa temperatura i po godzince było oki. Od tego czasu nie zaciągam hamulca ręcznego zimą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności