Skocz do zawartości
Remek

Jaka navi w okolicach 300 PLN ???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

 

Takie trochę śmieszne pytanie, ale mogę na prezent dostać navi taką w okolicach 300 zł. Szczerze mówiąc to nie znam się na tym i dlatego Was pytam. Wiem że w marketach w takiej cenie jakieś "coś" się dostanie, na alledrogo też są... Ale nie mam pojęcia co wybrać...

 

Przez jakiś czas miałem pożyczoną taką biedronkową ;), tylko że była przeinstalowana - wgrany był windows, dwie mapy, można było odtwarzać filmiki, notatnik ... itp. Mam znajomego który robi takie rzeczy i chciałbym aby w "mojej" też się dało.

 

I teraz pytanie do Was: czy jest coś w tej cenie co warto kupić :?:

 

:provw:

Edytowane przez Remek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To idź do Biedronki ostatnio były za niecałe 2 setki,ponoć lepszy procesor odblokujesz windowsa i śmiga w zasadzie wsztstko.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remek wyślij swojego mikołaja do biedronki;) poczytaj forum związene z nawią a będziesz chwalił mikołaja:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz sam już nie wiem czy się nabijacie czy mówicie poważnie :confused:

 

Te biedronkowe to mają 3.5'' s12_b.gif

 

Na alledrogo w założonym przedziale cenowym mogę mieć np. 4,3'' http://www.allegro.pl/item840150514_nawigacja_gps_lark_43_1_odblokowana_sklep_faktura.html

http://www.allegro.pl/item847011827_nowosc_lark_43_2_map6_22_odbl_tanio_fvat_gw_24mc.html

http://www.allegro.pl/item844996432_nowosc_manta_gps440_mapamap_6_2_1_gry_odblow_waw.html

 

Naprawdę nie warto przepłacać :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remek ja sie nie na bijam nawet filmy można oglądać wpisz sobie w google odblokowanie nawia lub lark

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te biedronkowe to mają 3.5'