VWTEDE Zgłoś #1 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) panowie pilnie potrzebna informacja jak wymontowac przewód podcisnienia z serwa tak żeby go nie połamać panowie pilne !!!!! Edytowane 13 Grudnia 2009 przez VWTEDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 13 Grudnia 2009 skrzynia automat ? pompa podcisnienia elektryczna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #3 Napisano 13 Grudnia 2009 manual nie elektryczna mi chodzi o ten sztywny przewód z zaworkiem kierunkowym co wchodzi do serwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 13 Grudnia 2009 o który http://img695.imageshack.us/img695/9625/beztytuugi.jpg 1 czy 8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #5 Napisano 13 Grudnia 2009 mam to samo on ciezko wychodzi jak sie uzbiera cisnienie w serwo, a zaworek zrobi swoje. Uzyj szczypiec i delikatnie. U mnie pomoglo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2009 poradziłem sobie ale powiedzcie czy ten kruciec co wychodzi z vacu ma być lużny? mam wrażenie że sie u mnie podciśnienie pitoli narazie po rozebraniu wszystkiego i ponownym złozeniu + nowe opaski hamulec wrócił do normy a na jak długo zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) poradziłem sobie alepowiedzcie czy ten kruciec co wychodzi z vacu ma być lużny? mam wrażenie że sie u mnie podciśnienie pitoli narazie po rozebraniu wszystkiego i ponownym złozeniu + nowe opaski hamulec wrócił do normy a na jak długo zobaczymy on czasami tak ma u mnie uciekalo powietrze co mialo wplyw na dzialenie turbo i wchodzil mi w awaryjny, jak to sprawdzic? powiedzmi jak gasisz silnik to czy zatrzesie Ci autem czy tez nie jak tak to moze byc z tym wlasnie problem, podlacz bezposrednio od duzego weza (ten zaraz przy pompie) jest tam malutki idzie do n18 i pozniej z trojnika do obwodu tubro, zaraz przy malym jednokierunkowym zaworku (przy n75) taki bialo czarny o srednicy moze 1,5 cm odlacz go tam i skieruj bezposrednio do zaworu ktory odciana dostep powietrza przy gaszeniu sinlika (na egr-ze). Jak szybko zgasi silnik to jest ok jak nie lub bardzo wolno to znaczy ze masz wyciek powietrza wlasnie przy tym wezu. Szmatka wyczysc go pozadnie i silicon jakikowliek dookola weza u mnie pomogo i hamulce lepsze. ps czy auto czasami wchodzi Ci w awaryjny? Edytowane 13 Grudnia 2009 przez lazym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2009 jak to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2009 jak to sprawdzić? 3 bieg 1200 obrotow i but 100% gazu ciagniesz go do 4000 jak Ci odlaczy turbo to awaryjny, jestem z uk jak cos to mozesz przyjechac pomoge Ci de159pu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 13 Grudnia 2009 odlacz go tam i skieruj bezposrednio do zaworu ktory odcian dostep powietrza przy gaszeniu sinlika. Jak szybko zgasi silnik to jest ok jak nie lub bardzo wolno to znaczy ze masz wyciek kowietrza wlasnie przy tym wezu. kolega podał jak sprawdzic to tylko zamiast silikonu proponuje wymiane przeciez to nie majatek takie weze a lepiej miec pewnosc ze sa oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #11 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) kolega podał jak sprawdzic to tylko zamiast silikonu proponuje wymiane przeciez to nie majatek takie weze a lepiej miec pewnosc ze sa oki jak nie jak tak kupilem waz i lezy w domu, w avb on jest umieszczony na obudowie pompy i na jakiejs tulejce i wlasnie tam powstaje luz a pompa 360 fuli nie dziekiuje silicon daje rady Edytowane 13 Grudnia 2009 przez lazym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 13 Grudnia 2009 jak nie jak tak kupilem waz i lezy w domu, on jest umieszczony na obudowie pompy i na jakiejs tulejce i wlasnie tam powstaje luz a pompa 360 fuli nie dziekiuje silicon daje rady to rónie dobrze opaska taka plastikowa by dobra była taka jedno razowa która zaciagasz i trzyma lepiej niz te zelazne czasami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2009 to rónie dobrze opaska taka plastikowa by dobra była taka jedno razowa która zaciagasz i trzyma lepiej niz te zelazne czasami mowimy o czym innym to jest zaraz przy pompie i nie jest zalazne od tego jak mocno waz do pompy zacisniesz bo to na czym zaciskasz ma luz z pompy vacum wychodzi trzpien (tuleja z dziura przez jej cala dlugosc) i ona ma luz na pompie tam w srodku jest jakis simering ale balem sie zagladac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2009 aha juz rozumiem dzieki za wytłumaczenie no to w takim razie sylikon jest oki ale wg tam luzu nie powinno byc skoro jest to waz od podcisnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2009 mielke u mnie 2 razy wyciagalem turbo wlasnie przez ten waz nialem nieodpowiednie cisnienie w obwodzie przez co kierowniczki w turbo mi sie zapiekaly, teraz wszystko piknie smiga, zajelo mi to kilka dni ale to juz inna historia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas1346 Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam koledzy posiadam paska z 98r tdi silnik AFN tzn 110km ale od pewnego czasu autko sie zle spisuje po prostu brak mu mocy tak sie dlawi jakby jemu brakowalo paliwa.Wymienilem filtr na nowy ale objawy pozostaly i do tego potem sam zgasnie i nie idzie juz jego odpalic moze ktos pomorze stwierdzidz co to moze byc bo mam zamiar jechac sie podpiac na komputer moze pokaze co mu dolega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2009 no napewno pokaze co mu dolega ale mysle ze jak sam sprawdzisz EGR N75 i weze od turba to tez bedzie dobre moze natkniesz sie na przyczyne wojej usterki a i zrób logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas1346 Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2009 Nie ma sprawy a co to oznaczaja te logi?Dzisiaj wcale mi nie chcial wejsc na obroty tylko puszczal niebieskie dymy z rury juz myslalem ze sie gdzies zapowitrzyl ale nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2009 kolego masz silnik do remontu poczytaj sobie http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Dym-z-rury-wydechowej,wid,8392109,wiadomosc.html?ticaid=1945f a logi okazały by co go boli bo nie zawsze błedy to ujawnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas1346 Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2009 Nie no Rafal to teraz przesadzasz ze silnik do remontu on chodzil jak brzytwa ani oleju nie bierze nic i co tak zaraz silnik do remontu,a propos powiedz mi gdzie moge zrobic te logi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach