marmsn Zgłoś #1 Napisano 12 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Wczoraj wrocilem do polski z anglii i oto problem gdy zacząłem wyprzedzac tira to byla sytuacja awaryjna musialem pociągnąc na 3 do 6 tys by zdążyć i w tym momencie zapiszczał buczyk trzy razy ...zaświeciła sie kontrolka od esp a zgasły wszystkie wskaźniki na desce rozdzielczej, kokpit od radia i climatroniku,światła mijania i dlugie rownież nie działają, obrotomierz spadł do zera razem z prędkościomierzem, ale silniik dalej pracował poprawnie.... po zjechaniu na poboczezgasiłem sprawdzilem bezpieczniki i nic...zauważyłem ze gdy rozpale silnik i nie dotykam gazu podswietlanie jak i inne wskaźniki wracają do normy oprócz świateł mijania i drogowych(pozycyjne świecą cały czas prawidłowo razem z kierunkami)lecz gdy dodam nawet troszke gazu 2 tys to wszystko sie powtarza czyli licznika gaśnie zegary tezi wewnętrzne oświetlenie świeci tym pardziej jaśniej im bardziej dodam gazu.........podpiąłem pod vaga i jedynie na poduszkach pokazało sygnał za wysokie napięcie i sterownikach szyb elektrycznych tez..... przepuszczam ze to moze byc jakis regulator ale gdzie co i jak nie mam pojęcia.....POMOCY Edytowane 12 Grudnia 2009 przez marmsn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 12 Grudnia 2009 W liczniku jest regulator napięcia, ale żeby wyłączał całkowicie wszystko to jeszcze nie słyszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #3 Napisano 12 Grudnia 2009 bardzo ciekawe sprawdz napiecie ladowania. moze sie cosik pokickalo w alternatorze i za duze napiecie podaje a tym samym wywala licznik. Mozesz tez odpiac kabel alternatora i wtedy sprawdzic co sie dzieje jak przygazujesz. Naprawde bardzo ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FanTorfu Zgłoś #4 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam. Panowie potrzebuję pomocy, świeży jestem na forum więc proszę o wyrozumiałość, że wcinam się w problem kolegi. Przejdę do sedna sprawy.Jestem szczęśliwym posiadaczem(do dziś) passta 2001 1.9TDI 130KM. Od jakiegoś czasu miałem problem ze świecącymi po zamknięciu lub otworzeniu samochodu kierunkami prawej strony auta(wymieniłem przerywacz, ale ciągle to samo). Dziś natomiast po odpaleniu auta i ruszeniu przestraszyło mnie pipczenie z deski rozdzielczej, dość długie około 10s., a następnie zaświeciła się kontrolka świec żarowych i esp. Samochód zaczął szarpać brak było mocy. Do tego zaczęły się włączać światła awaryjne i kierunki prawy, lewy po czym samochód zgasł. Po ponownym odpaleniu jakby było ok. Postanowiłem zgasić auto i odpalić ponownie, no i znowu to samo co napisałem wcześniej. Wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki,a to kompletne spojebowo światła awaryjne jak na dyskotece i kierunek lewy,prawy po 5s. wszystko zgasło i ja uciekłem do domu bo jeszcze wybuchnie. Potrzebuje porady co to może być, mam wrażenie, że chyba będę sprzedawał części do passata na allegro.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #5 Napisano 12 Grudnia 2009 Sorki ze nie na temat ale przy tym fragmencie wybuchlem smiechem "wszystko zgasło i ja uciekłem do domu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2009 wszystko zgasło i ja uciekłem do domu bo jeszcze wybuchnie. Buahahahahhaha No to żeś mnie rozłożył na łopatki. A sądząc po objawach, to masz chyba zalany moduł komfortu i stąd zwora się zrobiła. U mnie jak moduł zalało, to się z lewej strony kierunki świeciły. Poczytaj tematu o wodzie w samochodzie (łoooo - co się stało, że mi się zrymowało ) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1133&highlight=woda+aucie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3866&highlight=woda+aucie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2546&highlight=woda+aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2009 i jeszcze jedno jak juz wszytko zniknie to wystarczy ze puszcze gaz na jakies 60 sekund i wszystko wraca do normy oprócz świateł mijania i drogowych ale znowu gdy ponownie dodam gazu historia sie powtarza POMOCY ---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 09:45 ---------- i kolejna wskazówka ...na zgaszonym silniku przy włączonym zapłonie wszystko jest oki oprócz śWIATEL MIJANIA I DROGOWYCH ...A GDY ZACZNE OTWIERAC SZYBY I ZAMYKAC DZIALAJA DWA RAZY SZYBCIEJ NIZ NORMALNIE I WTEDY NA VAGU W MODULE KOMFORTU WYSKAKUJA BłEDY ZA DUZY SYGNAł ...TO SAMO Z LUSTERKAMI TEZ SZYBCIEJ SIE REGULUJA A CENTRALNY ZAMEK TO ZAMYKA SIE W UłAMKI SEKUND U WIELE SZYBCIE NIE PRZEDTEM I RóWNIEZ SA BłęDY NA CENTRALNYM ZAMKU ZE ZA DUZY SYGNAL..,....POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2009 moduł komfortu do sprawdzenia (połaczenia czy nie zalany itp) włacznik siateł bezpieczniki i przekazniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2009 właśnie odpiąłem alternator i dalej jest jak było czyli to nie alternator...i skanowałem moduł komfortu vagiem to błedy odnośnie szyb i lusterek i centralnego wkradaja sie jak tylko dodam gazu ....jesli nie dodaje to jest oki .....a podczas jazdy gdy wszystko jest juz padnięte świeci kontrolka esp gdy między czasie wszystko zdechło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 13 Grudnia 2009 to moze cos jest nie tak z czujnikiem pod pedałem gazu albo z przewodami moze robia gdzies zwarcie i komp wariuje sprawdz jeszcze kostki i kalble pod dywanikiem kierowcy moze tam tkwi problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #11 Napisano 13 Grudnia 2009 no właśnie miałem isc sprawdźić szukać czekoś pod pedałem gazu i pod dywanikiem czegoś w module komfortu ale przepuszczam że może to jakiś rezystor sie spalił i przez to gdy alternator podaje wiekszy prąd komputer wyczówa to i wyłącza wszytsko i włącza dopiero gdy puszcze gaz i prąd wraca do normy czyli chyba jakiś 12-14 v tylko pytanie gdzie tego szukac????????????????????????????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 13 Grudnia 2009 ja stawiam na czujnik w pedale gazu albo przewody do niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2009 dodam tylko ze pedał gazu funkcjonuje prawidłowo czyli nie ma zadnych niechcianych skoków obrotow czy cps w tym stylu...jest tak jak bylo przed ta usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2009 to moze włacznik swiateł i kostka do niego powoduja ze wszystko gasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2009 A sprawdzałeś jakie masz ładowanie.Szybko chodzące szyby wskazują na zwiększenie ładowania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2009 panowie prosze o dalsze sugestie a ja tym czasem ide i zaczne od bezpieczników przekaźników i skończe na włączniku światel, module, i pedale do usłyszenia za jakieś 2-3 godziny ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:59 ---------- co do ładowania to jest oki poniewaz przy właczonym zapłonie ALE ZGAZONYM SILNIKU SZYBY RóWNIEZ DZIALAJA SZYBIEJ JAK I LYUSTERKA I CENTRALNY...A PO ADPIęCIU ALTERNATORA I ROZPALUNIU SILNIKA ROWNIEZ TO SAMO CZYLI DWA RAZY SZYBCIEJJJJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2009 A PO ADPIęCIU ALTERNATORA I ROZPALUNIU SILNIKA ROWNIEZ TO SAMO CZYLI DWA RAZY SZYBCIEJJJJ wskazuje to na padniety moduł lub jego wtyczki przewody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2009 napiecie na akumulatorze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2009 napiecie na akumulatorze chyba równiez dobre i tam tez nie jest problem gdyz po adlączeniui altrenatora rozpaleniu silnika i dodawaniu gazu dalej problem jest gdy gazu nie dodaje jest oki oprócz światel ---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:15 ---------- wiatm ponownie....sprawdziłem wszystkie bezpioeczniki są oki wiec chyba to odpada co do przekażników w mjiejscu przekaźnika 4 i 5 nie mam żadnych wiec chyba pozostaje przekaźnik pod maską obok akumulatora , pedał gazu bądź modul komfortu...... ---------- Post added at 13:00 ---------- Previous post was at 12:55 ---------- ide szukac dalej....do usłyszenia za 2 godziny...prosze o dalsze sugestie ---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:00 ---------- witam po przerwie.... właśnie wyciągnąłem modul komfortu i gdy podnosiłem tapicerke z podłodi(dywaniki) to zauważyłem ze wszystko jest zamarźnięte....(ponieważ mamy zime|) czyli to oznacza ze byla tam woda...jakies 5 miesiecy temu zalało mi cale auto problem znalazłem i wysuszyłem ale najwidoczniej nie do końca....tylko nie jestem pewien czy to rozwiąże moj problem ...a na module styki od 10 do 24 wygladaja jakby byly zalane wczesniej i maja taki niebiesko zloty osad ....tu pytanie jesli to tylko modul to kable powinny byc w pożądku...chyba czy nie tak.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2009 witam po przerwie....właśnie wyciągnąłem modul komfortu i gdy podnosiłem tapicerke z podłodi(dywaniki) to zauważyłem ze wszystko jest zamarźnięte....(ponieważ mamy zime|) czyli to oznacza ze byla tam woda...jakies 5 miesiecy temu zalało mi cale auto problem znalazłem i wysuszyłem ale najwidoczniej nie do końca....tylko nie jestem pewien czy to rozwiąże moj problem ...a na module styki od 10 do 24 wygladaja jakby byly zalane wczesniej i maja taki niebiesko zloty osad ....tu pytanie jesli to tylko modul to kable powinny byc w pożądku...chyba czy nie tak.... No i zapewne masz przyczynę kłopotów .Wysusz to wszystko ,oczyść styki i módl się aby pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach