pablool Zgłoś #21 Napisano 9 Czerwca 2010 Jednak nic z tego po dwóch dniach kontrolki ponownie świecą. Ręce mi opadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #22 Napisano 16 Czerwca 2010 proponował bym najpierw kupic nowy czujnik ...potem sprobować zasymulować ta sytuacje ze czujnik jest zamontowany w uchwycie(czyli podpiąc czujnik pod wtyczke i przekrecic ten element blokujący w czujniku...i sprawdzic czy światła funkcjonuja prawidłowo...jesli tak to w dalszym ciagu na "sucho"czyli bez założonego czujnika ale z podpietym skasuj błędy i spróbuj kilka razy włączyc swiatła ale nie naciskaj hamulca...(jesli znowu sie pojawi jaki kolwiek błąd to znaczy ze masz jakies zwarcie w instalacji) ---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:28 ---------- dodatkowo przy montazu czujnika pamiętaj o tym wysuwanym elemencie który jest właściwie całą regulacja momentu załączenia świateł stopu...jesli ciśniesz hamulec do oporu za pierwszym razem to bedzie taki efekt jaki teraz masz....(ja miałem przynajmniej to samo) proponuje montować czujnik na wciśnietym pedale hamulca i najlepiej przy zgaszonym silniku....wtedy ten element bedzie załączał sie od razu zaraz po wciśniecu pedału hamulca natomiast gdy bedziesz montował przy nie naciśnietym pedale hamulca bedzie to tak jakby on był cały czas załączony wiec gdy gdy ciśniesz hamulec delikatnie komputer otrzyma odczyt z czujnika(bodajże g201 ciśnienia zamontowanego w esp) ale nie otrzyma informacji z czujnika świateł stopu i co bedzie powodem błedów bo czujnik juz bedzie tak jakby wciśniety i to bedzie najprawdopodobnie powodem świecenia kontrolek abs i eps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #23 Napisano 20 Maja 2011 (edytowane) Witam. U mnie również pojawił się ten problem z czujnikiem 1435 Czujnik pełnego ciśnienia w układzie hamulcowym nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY, kasowanie błedu nic nie daje. Przy rozpędzaniu powyżej 2000tys. obrotów zapalają się kontrolki ABS i ESP. Pytanie gdzie mam go szukać, przy pompie nie widze żadnego czujnika wkręcanego? Na forum golfa znalazłem taki rysunek z czujnikiem (nr 9) ale u mnie wtym miejscu równiez go nie ma, jest tylko wtyczka od czujnika poziomu płynu. Edytowane 20 Maja 2011 przez szneider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #24 Napisano 20 Maja 2011 Spróbowałem przeczyścić styki we wtyczce od pompy ABS, jak ją wyjąłem to pod pompą ABS jest taka jakby druga pompka (nie wiem dokładnie jak to się nazywa) i z wiązki przewodów od pompy ABS idą tam trzy przewody do jakiegoś czujnika. Czyżby ten czujnik schowany tam pod spodem to byłby właśnie czujnk ciśnienia w układzie hamulcowym? Przeczyszczenie styków niestety nic nie dało, dalej po przekroczeniu 2tys. obr. zapalają się kontrolki ABS i ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jr3wp Zgłoś #25 Napisano 8 Lipca 2011 Spróbowałem przeczyścić styki we wtyczce od pompy ABS, jak ją wyjąłem to pod pompą ABS jest taka jakby druga pompka (nie wiem dokładnie jak to się nazywa) i z wiązki przewodów od pompy ABS idą tam trzy przewody do jakiegoś czujnika. Czyżby ten czujnik schowany tam pod spodem to byłby właśnie czujnk ciśnienia w układzie hamulcowym? Przeczyszczenie styków niestety nic nie dało, dalej po przekroczeniu 2tys. obr. zapalają się kontrolki ABS i ESP. Udało Ci się to naprawić kolego? Od kilku tygodni walczę dokładnie z tym samym problemem... Ręce już opadają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #26 Napisano 8 Lipca 2011 Nie wydaje mi się, żeby udało mi się to naprawić. Jedynie zauważyłem jedną zależność tzn jak temperatura powietrza jest niska to kontrolki mi się nie zapalają i nie wywala błędu. Przy wyższej temperaturze jakieś 25 stopni zaczyna świrować, od czasu do czasu się zapal i nie chce zgasnąć. Ostatnio się zapaliły kontrolki. Zgasiłem furę, odpaliłem jeszcze raz i but na ekspresówkę z 10km. Nic się nie zapaliło. Wjechałem do miasta, but ze skrzyżowania i się znów zapaliły. Nie wiem może to ma związek z jakimś innym czujnikiem, albo samym płynem hamulcowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jr3wp Zgłoś #27 Napisano 9 Lipca 2011 (edytowane) To ja mam dokładnie to samo... jak niska temperatura to jest w miarę ok... jak wyższa świruje... wymieniłem już pompę ABS, sterownik pompy ten pod nogami pasażera... czujnik ciśnienia hamowania G201, bo to ten błąd się przy tym zapala... (dokładnie błąd Polski VCDS rozpoznaje jako... Czujnik ciśnienia hamowania G201 (niezrozumiały sygnał) i ni że tak poweim ch... ciągle to samo... płyn też jest cały nowy w układzie... mechanicy też rozkładają ręce... pociągnął mi elektryk nawet nowy kabel do tego czujnika... bo on jest pod pompą ABS w takiej puszcze... jedyne czego nie zmieniłem to czujnik stopu, ale był rozebrany i wczyszczony i tego pod kanapą przyspieszenia i kątów... Passat z któym walczę to B5 po lifcie 2001r 130KM ABS + ESP (rodziców) Zależności jakie znalazłem u siebie to tak... Kontrolki głównie zpalają się przy przyspieszaniu... jak auto wbijesz na luz i dodasz gazu... to nic się nie dzieje nie zapalą się... jak pod czas jazdy zgasisz auto i zapalisz powyzej 80km na godzinę to do zagaszenia auta jest spokój, możesz hulac do woli... wolno szybko przyspieszać hamować... ale nie zawsze to działa, trzeba kilka razy próbować... Wydaje mi się, że gdzieś jest coś co widzi, że auto hamuje... a że czujnik hamowania nie wykazuje żadnych wartośći związanych z tym że auto hamuje bo przecież nie hamuje... to wywala jego błąd... A zmieniałeś może w ostatnim czasie aletrnator, bo ja miałem nie dawno regenerowany, a zaczeło mi sie to dziać ze 2 tyś km po regeneracji alternatora... Edytowane 9 Lipca 2011 przez jr3wp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #28 Napisano 8 Września 2011 witam powiżej napisałeś ze jedyne czego nie wymieniłeś tylko przeczyściłeś jest czujnik stop... powiem tak.. ty tylko tego nie wymieniłeś a ja tylko to wymieniłem a problemy miałem te same..... . Proponuje kupić nowy czujnik i sprobuj go zamontować jak opisałem wcześniej... u mnie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #29 Napisano 1 Września 2015 To ja mam dokładnie to samo... jak niska temperatura to jest w miarę ok... jak wyższa świruje... wymieniłem już pompę ABS, sterownik pompy ten pod nogami pasażera... czujnik ciśnienia hamowania G201, bo to ten błąd się przy tym zapala... (dokładnie błąd Polski VCDS rozpoznaje jako... Czujnik ciśnienia hamowania G201 (niezrozumiały sygnał) i ni że tak poweim ch... ciągle to samo... płyn też jest cały nowy w układzie... mechanicy też rozkładają ręce... pociągnął mi elektryk nawet nowy kabel do tego czujnika... bo on jest pod pompą ABS w takiej puszcze... jedyne czego nie zmieniłem to czujnik stopu, ale był rozebrany i wczyszczony i tego pod kanapą przyspieszenia i kątów... Passat z któym walczę to B5 po lifcie 2001r 130KM ABS + ESP (rodziców) Zależności jakie znalazłem u siebie to tak... Kontrolki głównie zpalają się przy przyspieszaniu... jak auto wbijesz na luz i dodasz gazu... to nic się nie dzieje nie zapalą się... jak pod czas jazdy zgasisz auto i zapalisz powyzej 80km na godzinę to do zagaszenia auta jest spokój, możesz hulac do woli... wolno szybko przyspieszać hamować... ale nie zawsze to działa, trzeba kilka razy próbować... Wydaje mi się, że gdzieś jest coś co widzi, że auto hamuje... a że czujnik hamowania nie wykazuje żadnych wartośći związanych z tym że auto hamuje bo przecież nie hamuje... to wywala jego błąd... A zmieniałeś może w ostatnim czasie aletrnator, bo ja miałem nie dawno regenerowany, a zaczeło mi sie to dziać ze 2 tyś km po regeneracji alternatora... Odświeżam temat. Miał ktoś jeszcze ten problem? Zrobiłem wszystko co kolega z postu plus wymiana czujnika stopu. Na różnych forach poruszają ten problem i zero odpowiedzi. Problem mają tylko posiadacze esp z dodatkową pompą. Rozgryzł ktoś to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #30 Napisano 6 Maja 2016 Witam, podepnę się pod temat od pewnego czasu mam problem z załączająca pompą abs, mianowicie dzieje się to w różnych sytuacjach zawsze gdy rano odpalę auto i przejadę ok. 5-10km słyszę jak pompa się załącza, przy całkowitym się zatrzymaniu i odpuszczeniu nogi z hamulca to samo, co dziwne mam takie jedno miejsce jak jadę do pracy ze światłami że gdy na nich się zatrzymuje i puszczam nogę z hamulca na 10 razy 9 się załączy. jeżeli chodzi o błędy to nie ma żadnego, żadne kontrolki abs esp się nie świecą tak poczytałem trochę i co może być przyczyną 1. czujnik stopu 2. czujnik g201 ciśnienia 3. i jest jeszcze czujnik g214 tylko nie mogę namierzyć gdzie w pasku się znajduje czy ma ktoś wiedzę czy jest możliwość sprawdzenia tych czujników vagiem 1. można sprawdzić w ten sposób a pozostałe ?? dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #31 Napisano 6 Maja 2016 Zazwyczaj ten problem to zbyt daleko odsunięty któryś z czujników ABS przy koronkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #32 Napisano 7 Maja 2016 (edytowane) wtedy ktorys z czujników sprawdzając vagiem by glupiał a tu wszystkie pokazują ok, różnica miedzy wskazaniami to +/- 1km Edytowane 7 Maja 2016 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #33 Napisano 10 Maja 2016 wtedy ktorys z czujników sprawdzając vagiem by glupiał a tu wszystkie pokazują ok, różnica miedzy wskazaniami to +/- 1km Nie zawsze, życie okazuje się okrutne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #34 Napisano 31 Maja 2016 witam dalej walcze z zalaczajacym abs co zrobilem wyslalem modul pompy do regeneracji na ile zostalo to zrobione dobrze nie wiem ale nic to nie pomoglo kupilem uzywke modulu esp bo to on tak naprawde zarzadza modulem pompy zrobilem kodowanie ale bez zmian .... pomysly mi sie skonczyly kolega pisze o ktoryms z czujnikow abs ale jak to sprawdzic ktory moze wariowac skoro vag tak jak pisalem pokazuje predkosci identyczne byc moze jest tak ze jest jakis moment w ktorym gubi sygnal... ciekawi mnie tez jeszcze jedna rzecz dlaczego prawie zawsze jak odpale auto przejade 10-15m i slysze zalaczajaca sie pompe ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasw Zgłoś #35 Napisano 28 Sierpnia 2017 Witam,pacjent b5 1999r. 1.9afn, mam podobny problem, po przekroczeniu 40km/h zapala się abs i esp.Wymieniłem : pompe abs ,czujnik g201 , sprawdziłem kable od czujnika, czujnik stopu,sterownik pod nogami pasażera,pompe ESP ,płyn hamulcowy, dalej to samo.odkryłem że w vagu ciśnienie bez dotykania pedału hamulca waha się -0,33 - +0,66 ,gdy ustawie czujnik stopu tak by wskazywał że hamulec jest lekko wciśnięty błędy abs i esp znikają natomiast mruga spirala... ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek87 Zgłoś #36 Napisano 12 Stycznia 2023 POMOCY W trakcie jazdy wyskakują mi kontroli ABS i ESP jednocześnie niezależnie od przejechanego dystansu (50m czy 20km, 5km), Doszedłem do tego, że wyskakują przy lekkim hamowaniu (parking, dojazd do skrzyżowania). Natomiast światła stop świecą z opóźnieniem względem wciskanego pedału hamulca .Na komputerze pokazuje błędy: 1435-czujnik ciśnienia hamulców-sensor G201 (jak ja sprawdzałem) Jak mechanik sprawdził na komputerze to powiedział, że to czujnik pedału hamulca. Raz wymieniłem czujnik to po 2 tygodniach znów zaczął się ten sam problem. Kupiłem drugi raz czujnik w innym sklepie niby oryginalny za 45 zł i znów ten sam problem tyle że kontrolki zapalały się przy pierwszym dotknięciu hamulca. Nie zawsze światła się zaświecały. Oddałem czujnik do sklepu. Założyłem jeszcze raz pierwszy czujnik jaki zakupiłem. Teraz praktycznie przy każdym lekkim hamowaniu błąd wyskakuje. Może dlatego że drugi raz tego samego czujnika nie można zakładać. Czy czujniki pedału hamulca to loteria w zakupie ? Często zdarzają się przypadki wadliwego działania po zakupie ? Nawet jak samochód stoi to przy powolnym lekkim naciskaniu pedału hamulca kontrolki ABS i ESP zaświecają się. Po zgaszeniu silnika kontrolki znikają do następnego powolnego hamowania. Jaki powinienem kupić czujnik żeby było OK ? Kupiłem dwa czujniki i nadal jest ten sam problem. Wydaje mi się że przy tym drugim założonym czujniku jest jeszcze gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach