kycek Zgłoś #1 Napisano 4 Grudnia 2009 (edytowane) witam mam zaiwszenie gwintowane KW z wkładami Al-ko które się zużyły. numery które zczytałem z amorka: 610 10 016; 801 8gk 0202. nie chcę kupować całych gwintów bo to jest dość kosztowne. przecież chyba można kupić same wkłady do tego zawiszenia? czy nie wie czasem ktoś czy są jakieś zamienniki np Koni. prosze pomocy. Edytowane 4 Grudnia 2009 przez kycek ortografia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2009 z KW jest problem. moj kolega szukal ostatnio jakiegos rozwiązania gdy mu się jego variant III skonczyl.... ...i znalazł.... Kupił HRa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2009 no to mnie pocieszyłeś. czym się różni variant I od variant II. ja słyszałem że właśnie wkładami że Variant II jest na wkłądach koni. to nie można kupić smych wkłądów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2009 Nie ma problemu z kupnem samych wkładów, sam kiedyś zamawiałem bezpośrednio z de. Wejdź na stronę KW i poszukaj. Jest też tańsza opcja jak regeneracja wkładów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2009 regeneracja odpada. strasznie to skomplikowane. myślałem że się uda dobrać wkład po wymiarach lub po numerze starego a tu fige. jeszcze trzeba ciągnąć z niemiec. i tyle zachodu o nic. rozmawiałem z gościem z KONI to nawet go to nie zainteresowało co potrzebuje. no i niby mamy kryzys a tu nawet nie chcą ludzie się postarać o klijenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 5 Grudnia 2009 w sumie jest przedstawiciel KW w wawie. moze on pomoze. KW III to jakis gwint byl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2009 regeneracja odpada. strasznie to skomplikowane nie wiem kto ci powiedział, że skomplikowane ostatnio znajomy regenerował wkłady z Eibach Pro-Street zero problemu!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #8 Napisano 6 Grudnia 2009 A mógłbyś spytać znajomego gdzie dokonał regeneracji i jaki jest orientacyjny koszt? A to się może udać, konstrukcja pro-streeta nie jest skomplikowana. Pewnie KW var1 też nie sprawi problemu. Gorzej z var3, gdzie występują regulacji sił tłumienia i odbicia, tam już nie jest to chyba takie proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #9 Napisano 7 Grudnia 2009 Jak dobrze pamiętam cene, to 150zł sztuka. Regeneracja w Poznaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #10 Napisano 7 Grudnia 2009 eeeeeeeeeeeeeeeeeee. nie chodziło mi o to że regeneracja jest skomplikowana tylko że samo dokupienie wkładów jest skomplikowane. naskrobałem e-meila do faceta z Łodzi który się zajmuje dystrybucją KW i mi odpisał że wkład koszuje 220 eur + vat. legutkie przegięcie. za dwa przody prawie 2000 zł + tył to już mam praiw cały zawias gwintowany (nowy!!!!!!!!!!!!!!!!) coś to jest przesada. jeszcze 500 zł za wkład bym dał ale nie prawie 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2009 nikt nic wiecej nie wie na temet kw? szkoda. nie wie czasem ktoś jakie numery mają wkłądy var 2 i jakie mają wymiary? jak bym to już miał to może bym coś dalej ruszył. dystrybutor niestety tego nie poda ponieważ to jest tajemnica. śmieszne. sprubuję poszukać jeszcze po bilsteina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #12 Napisano 12 Grudnia 2009 a nie lepiej poszuakc innego zawiasu? czasami ludzie sprzedaja za male pieniadze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #13 Napisano 12 Grudnia 2009 na pewno łatwiej. bo nie mówimy o nowym zawieszeniu. no ale jak kupujesz używke to nigdy nie wiadomo co kupisz. owszem 500-700 zł używka zawias i gromadzisz sobie złom w garażu jak kupisz wyjeżdżone. i jeszcze jedno: kupujesz kolejny zawies i zostają ci rury i sprężyny. po co, żeby oddać na złom?jak by mi się udało dobrać jakieś wkłady które by pasowały bez wielkich przeróbek pozostałych elementów zawieszenia to na pewno wżuce na forum co i jak. dodam że nowy wkład np bilstein b6 kosztuje około 500zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach