green81 Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2009 Witam!Pisałam już ale niestety nie mogę otrzymać odpowiedzi może znajdzie się ktoś,kto mi coś doradzi albo podpowie.Opiszę szczegółowo co dolega mojemu autku.Więc tak posiadam passata 2,8V6 4motion od niedawna po odpaleniu i wrzuceniu D ruszam i po przejechaniu kilkunastu metrów włącza się tryb awaryjny skrzyni(zapalają się wszystkie kontrolki na desce czyli P,R,N,D,4,3,2).Wcześniej zdarzyło się to kilka razy ale po ponownym włączeniu silnika wszystko było ok. a teraz jestem zmuszona jeżdzić na trybie awaryjnym,czyli,że niestety ponowne uruchamianie nie pomaga,wciąż jest tak samo:(.Co to może być?Gdzie szukać przyczyny?BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!!!Pozdrawiam-charlize:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2009 Musisz podpiac pod Vag-a bo nikt ci nie wywróży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
green81 Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2009 Właśnie w tym sęk pisałam już o tym w innym wątku.Auto było podpięte pod vag który wykrył tylko jeden błąd skrzyni 17100,nikt nie jest w stanie mi podpowiedzieć albo zinterpretować tego błędu.Więc myślałam że jak opiszę sczególowo co się z autem dzieje to ktoś po objawach może na coś wpadnie:)Więc dalej proszę o pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2009 Cztery tematy już są w koszu, cztery założone przez Ciebie... ---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:38 ---------- Czekaj cierpliwie w jednym temacie na odpowiedź... ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:39 ---------- 17100 17100 P0716 Input Turbine/Speed Sensor Circ. Range/Performance ---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ---------- 17100 givers for transmission entrance number of revolutions -G182 implausible signal Takie znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
green81 Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2009 Czekam i czekam,przecież grzecznie czekam,skoro tamte zostały wywalone do kosza to napisałam dwa posty w dobrych wątkach tak jak robią wszyscy i tak jak trzeba,ja tu problemu nie widzę chciałam poprostu dowiedzieć się o co chodzi po to jest forum i już ktoś mi odpisał więc tez musiałm napisać po raz kolejny żeby konkretnie wiedział co się dzieje z moim autem i mi pomogł. ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:47 ---------- Kuczlaw dzieki, że znalazłeś mniemam że to jakiś czujnik(g182) byłabym Ci mega wdzięczna Jakbyś mi troszkę bardziej sprecyzował gdzie można tego czujnika szukać w którym miejscu?jakoś podać mi jego lokalizację:)Proszę!!Jesteś jednym z niewielu który mi jakoś pomógł!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2009 Musze poszukać gdzie może być ten czujnik ale z praktyki wiem jedno Należy przeczyścić i sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne przy skrzyni biegów jak i pod lewarkiem. Może być przetarty jeden z kabelków przy wtyczce lub może być zalana/zaśniedziała. Nie zostało Ci nic innego jak wjechać na podnośnik i posprawdzać w/w Andrzeju/Andrzejko ---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:14 ---------- Znalazłem, wszak jest to o skrzyni multitronic stosowanej w audi ale jest opisane za co odpowiedzialny jest czujnik G182 http://www.prnd.pl/porady/multitronic.htm A więcej, wpisz w google " czujnik G182 " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2009 moze ten Pan ci pomoze ze sterownikiem twojej skrzyni http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=1295211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
green81 Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2009 Witam! Kuczlaw-po pierwsze to WIELKIE DZIĘKI za odpowiedz i przepraszam za nachalność,ale chciałam szybko uzyskać rady żeby to ogarnąć i nie jeżdzić na trybie awaryjnym żeby dodatkowo autku nie "dołożyć"i bardziej tej skrzyni nie zmęczyć,a tak wogóle to jestem taka,że najpierw sama sprawdzę żeby nie dać się naciągnąć mechanikom na naprawę całej skrzyni(już takie propozycje słyszałam).Druga rzecz to jutro auto jedzie do znajomego i on sprawdzi czy przy tych wtyczkach i kabelkach wszystko ok (dzięki za naprowadzenie od czego zacząć).I jeszcze jedno,też dzisiaj szukałam tego czujnika na naszych i zagranicznych stronach i znalazłam różne przekroje i schematy w którym miejscu trzeba szukać G182,podobnie jak ta stronka od Ciebie, może nie dokładnie w takiej właśnie skrzyni jaka jest w moim pasaciku,ale mam nadzieję że coś z tego będzie,chociaż widzę że prosto nie będzie do niego dotrzeć.Jeszcze raz DZIĘKUJĘ i nie przeczę,że w razie czego będę jeszcze nękać,Serdecznie Pozdrawiam charlize-żona andrzejka:) ---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:08 ---------- Witam Rafale:) również DZIĘKI za namiary,dopiero zasiadłam do kompa więc biorę się za sprawdzenie:)Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
green81 Zgłoś #9 Napisano 29 Grudnia 2009 Witam wszystkich przeglądających posty dotyczące mojego problemu:)Po tak długim czasie wszystkie usterki zostały zlokalizowane i naprawione.Dla tych którzy mają(lub będą mieć taki problem opiszę co i jak.Więc jak vag pokazał uszkodzony czujnik g182-po zlokalizowaniu go został on wymieniony.Po złożeniu wszystkiego,błąd pojawił się ponownie.Okazało się że pierwszy wymieniony czujnik był uszkodzony,przy drugim też był kłopot,bo bład pokazał się znowu.W sumie czujnik drugi był sprawny tylko kosz sprzęgłowy się rozsypał.Każdy kto naprawia skrzynie cenił sobie koszt roboty mojego autka na 2 tysiące i w góre cena mogła osiągnąć nawet ponad 3 tysiące,więc po przekalkulowaniu wszystkiego zakupiłam skrzynię używaną (od angola:).Dostałam miesięczną gwarancję na skrzynię i odpukać(puk,puk)autko chodzi cudnie:)-koszt całkowity nowej skrzyni w moim pasaciku to ok 1,5tysiąca,tak więc jeżeli jakiś mechanik byłby w stanie powiedzieć mi na początku,że to nie tylko czujnik jak pokazał vag to odrazu zakupiłabym skrzynię od kogoś pewnego(tak jak to zrobiłam teraz).Wniosek z mojej usterki jest taki,czasem lepiej kupić używkę niż dać partaczom robić przy skrzyni i zapłacić za robotę dwa razy tyle. Dziękuję Wszystkim na forum za pomoc i serdecznie pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #10 Napisano 29 Grudnia 2009 No i git oby tylko ta uzywka nie padla zaraz, spoko ze jest teraz tansze wyjscie niz naprawianie skrzyni za 3 tysie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
green81 Zgłoś #11 Napisano 29 Grudnia 2009 Witam Kockodo:) Witam,witam:)pewnie,że szkoda tyle kasy za remont skrzyni na szczęście anglicy przychodzą nam z pomocą:)ha,ha:) Właśnie oglądałam Twój nabytek:) I właśnie co do Twojego Autka to BARDZO ŁADNIUTKIE,fajnie wyglądają te przyciemnione szybki:) Czarne jest PIĘKNE zgadzam się z Tobą w 100% mój też jest czarny tylko sedan.Twój jest po liftingu,a ja mam model przed liftingiem ale przód jest przerobiony na lifta.Było trochę roboty i niewielkie koszty(to ta kasa zaoszczędzona ze skrzyni ha ha;)) ale wygląda ekstra.Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach