Skocz do zawartości
Stochastic

Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie auto tez przelancza sie przy 35 st tyle ze zazwyczaj instalacja lpg ma wlasny czujnik temp wkręcony w reduktor.A u Ciebie to proponuje po odpaleniu ściagnac kostke z czujnika temp i jak skazówka spadnie na 0 to uwalony czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik był uwalony

Dziś wymieniłem i na razie jest ok.

 

A było dziś bardzo niedobrze. Do tego stopnia iż wskazówka pokazywała 130stopni C. Byłem daleko od domu a tu nagle sygnał z deski i zonk.

okazało się po podpięciu VAG-a potem u mechanika że temp cieczy jest ok., tylko czujnik zwariował.

Jedyny jaki był dostępny (koloru zielonego) w mojej mieścinie był czujnik firmy KW Italy - szajs czy coś na czym można polegać?

Dodam że był bardziej zielony niż poprzednik.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak ostatnio wymieniałem koledze czujnik w ajm .Kupił czujnik febi chwile było ok a za chwile temp na max.Na vagu wyszło ze czesc czujnika podająca sygnał do sterownika jest ok bo wskazywał jakies 88 st za to druga od wskazówki uwalona i temp na max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam passka ponad 2 lata i wymieniłem w nim juz chyba z 5 czujników temp. cieczy chłodzącej nie wiem czy to normalne ale mam juz tego dosyć ile można ostatnio wymieniłem 21 sierpnia tego roku razem ze swiecami zapłonowymi bo nie chciał mi palic. Mechanik stwierdził ze to muszą być siwece i rzeczywiście po wykręceniu swiec okazało sie ze to są zykłe swiece jak do malucha co mnie zadziwiło bo palił normalnie. Kupiłem nowe swiece platynowo irydowe boscha i dalej nic podpinam vag i pokazuje mi ze przy 25 stopniach na plusie czujnik podaje ze jest -18 i zalewało mi swiece kupiłem więc czujnik i było tak jak powinno do wczoraj. Znowu to samo podpinam kabel samochód nagrzany do 90 stopni na dworze -5 a vag wskazuje 78 temp silnika i +18 na dworze daje w tym momencie za małą dawke paliwa i nie chce mi odpalic. Jutro mam zamiar jechać do ASO i jestem ciekaw czy jest jakas gwarancja na ten czujnik bo mnie juz krew zalewa. Co może być przyczyną tyle razy popsutych czujników a może to wada fabryczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik do odpalenia nie bierze wiadomości o temp. na zewnątrz tylko o temp. cieczy chłodzącej jeśli na zegarach pokazuje 90 a na silniku 78 stopni to walnięty czujnik ale dlaczego sie tak uszkadza to niewiem może za tani??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vag wskazuje 78 temp silnika i +18 na dworze daje w tym momencie za małą dawke paliwa i nie chce mi odpalic.

78 stopni to za mało. Gdzie Ty odczytałeś te +18??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

78 stopni to nie jest mało wszystko ok tylko troche wystygł bo musiałem isc do domu po kompa i tak dopiero po 20min robiłem bloki pomiarowe. No i pewnie dlatego taka temp. Wiem ze z czujnika podaje do kompa jaka jest temp. cieczy ale dlaczego przy -5 pokazuje +18 i daje mniejsza dawke paliwa. Kupiłem z febi tak wiec dobry a po drugie nie kupuje do passka tanich zamienników. Jutro jade do ASO ciekawe co powiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale skąd ty te +18 odczytałeś gdzie to pokazało w jakim bloku bo piszesz że 78 a te 18 to co??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bloki_09.jpg vcds lite a blok pomiarowy to 3 jesli dobrze pamiętam. Edytowane przez lumbag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
78 stopni to nie jest mało

To jest za mało. Ale skoro mówisz, że ostygł to ok być może wcześniej i miał coś ok. 90.

vcds lite a blok pomiarowy to 3 jesli dobrze pamiętam.

To jest temperatura powietrza w dolocie, a nie na zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrząc dziś na wskazania Vag'a a temperatury na desce to temp na desce stoi równo na 90 a na vagu 90 stopni jest osiagnięte dopiero po 10-15min czy to normalne że tak późno reaguje ? A może czujnik walnięty bo termostat chyba jest dobry .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to temp na desce stoi równo na 90 a na vagu 90 stopni jest osiagnięte dopiero po 10-15min
Z tego wynika ze masz coś nie tak z czujnikiem lub przewodami/kostką do niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie obstawiałem na czujnik po świętach się zobaczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
patrząc dziś na wskazania Vag'a a temperatury na desce to temp na desce stoi równo na 90 a na vagu 90 stopni jest osiagnięte dopiero po 10-15min czy to normalne że tak późno reaguje ? A może czujnik walnięty bo termostat chyba jest dobry .

 

to co widzisz na liczniku jako 90 stopni to w rzeczywistości 72-110 stopni ...ot tak jest to zestrojone by kierowcy nie denerwować skaczącą temperaturą, więc nic nie ruszaj bo wszystko jest ok. Zresztą poczytaj watek od początku bądź jakikolwiek o czujnikach temperatury w passacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem w nim juz chyba z 5 czujników temp. cieczy
Myslalem, ze stary czujnik juz sie uwalil, bo moje AWT dlugo sie nagrzewa mimo nowego termostatu i wsadzenia kartonu przed chlodnice.

Kupilem Ori, ale w zwyklym sklepie. Predkosc nagrzewania bez zmian, z taka roznica ze nowy czujnik pokazywal o 5-8C mniej po nagrzaniu niz stary. Reklamacja uznana i jezdze na starym czujniku :)

 

Przy zewn. ok 0C potrzebuje kolo 10km aby miec 90C na blacie.

Jazda spokojna, obroty 1600-2000. Automat.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem nowy termostat wahlera.

Przed wlozeniem go do auta zrobilem test otwarcia w garnku i niby jest ok, natomiast zastanawia mnie jego szczelnosc, a raczej nieszczelnosc.

Na zimny termostat wlewam do jego zaglebienia wode, ktora to po chwili przeplywa kropelkami na druga strone. To samo sie dzieje robiac test w druga strone.

Mikroszparke widac w momencie podswietlenia termostatu od tylu latarka.

Czy sprawny termostat powinien byc w pelni szczelny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też widać było tą szparę :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie też widać było tą szparę
i przeciekal? ;)

Wymieniles na inny szczelny?

Jesli moj przecieka bez cisnienia, to co bedzie w ukladzie chlodzenia gdzie pompa wody robi swoje cisnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i przeciekal? ;)

Wymieniles na inny szczelny?

Jesli moj przecieka bez cisnienia, to co bedzie w ukladzie chlodzenia gdzie pompa wody robi swoje cisnienie.

 

Wyluzuj :) to nie technologia kosmiczna i operacji chirurgicznej nie będziesz tym przeprowadzał :)

Tylko oddzielasz mały od dużego obiegu :) jak parę kropel przejdzie to na temp. Ci nie wpłynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności