Skocz do zawartości
dawid_joker

SILNIK 2,0 TDI 140 km - problemy z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam Passata 2,0 TDI 140 KM z 2008 r z przeb. 60000tys. Zakupilem auto w Niemczech po kolizji w ktorej zostaly uszkodzone : podstawa filtra oleju,filtr paliwa, kolektor ssacy, zawor recykulacji spalin i przepustnica.Była rezerwa- i to taka spora !!! Po wymianie wszystkich w/w elementów ( oczywiscie o tych samych parametrach ) auto zapaliło i zgasilem! Za drugim razem mialem juz problem z odpaleniem.Myslalem, ze moze sie zapowietrzyl. Zalalem jakies 15 l ON no i nastepna proba. Silnik chechlal i za ktoryms razem odpalil i po ok minucie sam zgasl. Pojawila sie komenda MOTORSTORUNG WERKSTADT. A przy kolejnej probie odpalenia STOP! OILDRUCK! MOTOR AUS ! Czasami odpali i jest ok. Zgasze, i odpali za pierwszym razem. A czasem znow chechlam i chechlam i pokazuje sie komenda STOP! OILDRUCK! MOTOR !!! czy mozliwe jest ze jest uszkodzona pompa oleju ?! Na komputerze nie ma bledow !!! Miska nie byla uszkodzona tylko auto dostalo gora!Prosze o pomoc bo zwariuje !!!

Edytowane przez dawid_joker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co te wykrzykniki??

 

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komenda odnośnie oleju całkiem normalna , jak długo kręcisz rozrusznikiem tak może być . Brak zapalania wygląda mi na błąd z pompą paliwa w zbiorniku . Zobacz czy się załącza po włożeniu kluczyka do stacyjki .Podłącz pod kompa może pokaże jeszcze błędy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Znajomy ma podobne problemy w swoim 2.0 TDI z 2006r. Zaczęło się jazdą pod górkę samochód nagle zgasł. Po długim kręceniu rozrusznikiem pojawił się komunikat STOP MOTOROILDRUCK..... i zaczynał z problemami odpalać. Przejechał ok 100m i znowu to samo. Po 3-cim razie odpalił i jeździ jak gdyby nigdy nic. Według mnie to typowe objawy braku paliwa w układzie zasilania (zanieczyszczony filtr paliwowy, zapowietrzenie itp.) niepokoi mnie komunikat odnośnie ciśnienia oleju czy to naprawdę normalne zachowanie?

A może coś się dzieje z filtrem PDF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sliczne dzieki. z tego co pamietam to cos slychac z tylu po przekreceniu zaplonu. Wymienie jutro filtr paliwa i moze pomoze - mam nadzieje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. wymienilem filtr paliwa , troszke pochechlalem i odpalil. wszystko bylo ok. odpalilem 2,3 raz i bez zarzutu. po paru godzinach po ponownej probie odpalenia znow pojawil sie problem.chechlanie i chechlanie. wkoncu odpalil. zgasilem i odpalilem za 1 razem,2,3 i ok. ale pewnie rano znow bedzie problem !!! co to do cholery moze byc. moze paliwo wraca ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

całkiem mozliwe ze sie cofa paliwo a jak tam filtr powietrza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn. ? a ma jakis wplyw powietrza do odpalenia. powiedz jezeli sie cofa paliwo to co mam zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz sprawdzic szczelnosc całego układu, a najlepiej zaopatrz się w tymczasowy przewód przezroczysty i podłacz go zamiast zwykłęgo i bedziesz widział czy pojawiają sie jakies bombelki czy poprostu paliwo ginie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam troszke inny problem z uruchamianiem mojego paska.

B6 Variant 2.0tdi 140KM DSG kod silnika BMP rocznik 2006 przebieg 190tys.

Problem pojawia się niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, raz jest innym razem niewystępuje.

Objawia się następująco: przy próbie uruchomienia odpala i odrazu gaśnie a na zestawie wskaźników miga żółta kontrola uzwojenia, czasami występuje to kilka razy podrząd innym razem za drugim razem odpala normalnie. Tak jak powiedziałem wcześniej nie wystepuje to zawsze, nie mam pojęcia co może byc tego przyczyną. Może u kogoś wystąpiły ponowne objawy lub ma pomysł jak to wyeliminować (doprowadza to do pasji).

pozdrawiam

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to nie czasem blokada kierownicy sie odzywa....,jak wkaladasz kluczyk nie slyszysz pod kierownica dosc glosnego klikania???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

występuje coś takiego

 

---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ----------

 

raz na jakiś czas zapala się czerwona lampka kierownicy, po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu juz się to nie pojawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to masz do wymiany..raczej do naprawy modul blokady kierownicy to bardzo czesto wystepujaca usterka ,opis ustreki jest dosc szeroko opisany na forum

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności