dawid_joker Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) Witam! Posiadam Passata 2,0 TDI 140 KM z 2008 r z przeb. 60000tys. Zakupilem auto w Niemczech po kolizji w ktorej zostaly uszkodzone : podstawa filtra oleju,filtr paliwa, kolektor ssacy, zawor recykulacji spalin i przepustnica.Była rezerwa- i to taka spora !!! Po wymianie wszystkich w/w elementów ( oczywiscie o tych samych parametrach ) auto zapaliło i zgasilem! Za drugim razem mialem juz problem z odpaleniem.Myslalem, ze moze sie zapowietrzyl. Zalalem jakies 15 l ON no i nastepna proba. Silnik chechlal i za ktoryms razem odpalil i po ok minucie sam zgasl. Pojawila sie komenda MOTORSTORUNG WERKSTADT. A przy kolejnej probie odpalenia STOP! OILDRUCK! MOTOR AUS ! Czasami odpali i jest ok. Zgasze, i odpali za pierwszym razem. A czasem znow chechlam i chechlam i pokazuje sie komenda STOP! OILDRUCK! MOTOR !!! czy mozliwe jest ze jest uszkodzona pompa oleju ?! Na komputerze nie ma bledow !!! Miska nie byla uszkodzona tylko auto dostalo gora!Prosze o pomoc bo zwariuje !!! Edytowane 29 Listopada 2009 przez dawid_joker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2009 Po co te wykrzykniki?? _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2009 Komenda odnośnie oleju całkiem normalna , jak długo kręcisz rozrusznikiem tak może być . Brak zapalania wygląda mi na błąd z pompą paliwa w zbiorniku . Zobacz czy się załącza po włożeniu kluczyka do stacyjki .Podłącz pod kompa może pokaże jeszcze błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek-a4 Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2009 Witam. Znajomy ma podobne problemy w swoim 2.0 TDI z 2006r. Zaczęło się jazdą pod górkę samochód nagle zgasł. Po długim kręceniu rozrusznikiem pojawił się komunikat STOP MOTOROILDRUCK..... i zaczynał z problemami odpalać. Przejechał ok 100m i znowu to samo. Po 3-cim razie odpalił i jeździ jak gdyby nigdy nic. Według mnie to typowe objawy braku paliwa w układzie zasilania (zanieczyszczony filtr paliwowy, zapowietrzenie itp.) niepokoi mnie komunikat odnośnie ciśnienia oleju czy to naprawdę normalne zachowanie? A może coś się dzieje z filtrem PDF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_joker Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2009 Sliczne dzieki. z tego co pamietam to cos slychac z tylu po przekreceniu zaplonu. Wymienie jutro filtr paliwa i moze pomoze - mam nadzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_joker Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2009 witam ponownie. wymienilem filtr paliwa , troszke pochechlalem i odpalil. wszystko bylo ok. odpalilem 2,3 raz i bez zarzutu. po paru godzinach po ponownej probie odpalenia znow pojawil sie problem.chechlanie i chechlanie. wkoncu odpalil. zgasilem i odpalilem za 1 razem,2,3 i ok. ale pewnie rano znow bedzie problem !!! co to do cholery moze byc. moze paliwo wraca ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2009 całkiem mozliwe ze sie cofa paliwo a jak tam filtr powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_joker Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2009 tzn. ? a ma jakis wplyw powietrza do odpalenia. powiedz jezeli sie cofa paliwo to co mam zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #9 Napisano 30 Listopada 2009 masz sprawdzic szczelnosc całego układu, a najlepiej zaopatrz się w tymczasowy przewód przezroczysty i podłacz go zamiast zwykłęgo i bedziesz widział czy pojawiają sie jakies bombelki czy poprostu paliwo ginie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_joker Zgłoś #10 Napisano 30 Listopada 2009 sliczne dzieki !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_2.0tdi Zgłoś #11 Napisano 10 Września 2011 Witam mam troszke inny problem z uruchamianiem mojego paska. B6 Variant 2.0tdi 140KM DSG kod silnika BMP rocznik 2006 przebieg 190tys. Problem pojawia się niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, raz jest innym razem niewystępuje. Objawia się następująco: przy próbie uruchomienia odpala i odrazu gaśnie a na zestawie wskaźników miga żółta kontrola uzwojenia, czasami występuje to kilka razy podrząd innym razem za drugim razem odpala normalnie. Tak jak powiedziałem wcześniej nie wystepuje to zawsze, nie mam pojęcia co może byc tego przyczyną. Może u kogoś wystąpiły ponowne objawy lub ma pomysł jak to wyeliminować (doprowadza to do pasji). pozdrawiam Robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #12 Napisano 10 Września 2011 a to nie czasem blokada kierownicy sie odzywa....,jak wkaladasz kluczyk nie slyszysz pod kierownica dosc glosnego klikania??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_2.0tdi Zgłoś #13 Napisano 10 Września 2011 występuje coś takiego ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ---------- raz na jakiś czas zapala się czerwona lampka kierownicy, po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu juz się to nie pojawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #14 Napisano 10 Września 2011 to masz do wymiany..raczej do naprawy modul blokady kierownicy to bardzo czesto wystepujaca usterka ,opis ustreki jest dosc szeroko opisany na forum pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach