mariano2004 Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2009 (edytowane) Witam Drodzy koledzy, szukałem tego tematu na forum, ale nie uzyskałem wystarczającej odpowiedzi. Zamierzam zrobić mały upgrade w moim passacie i chciałbym zmienic normalną 4ramienną kierownicę na kierownicę 4 ramienna multifunkcyjną Podejrzewam, że na pewno trzeba będzie jaką dodatkową wiązkę zrobić, ale jak?gdzie? z czym to sie je? Jesli macie wiedzę, co potrzeba do takiego swapa to proszę o pomoc Pozdrawiam szanownych fanów Passatów Edytowane 29 Listopada 2009 przez mariano2004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25926 moze to cos ci da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2009 dzieki mielke, ale ten temat opiera sie na passacie b6, a jak ma sie do B5 FL?? Koledzy pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2009 a jak ma sie do B5 FL??Koledzy pomóżcie No nie przesadzaj, troszkę inicjatywy z szukajką http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40304 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2009 mnie też to bardzo interesuje czekam na jakieś informacje czy cos się udało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 29 Listopada 2009 No cóż pamiętałem że było coś na temat czteroramiennej, ale to nie to co cię interesuje http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15715&highlight=wymiana+kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #7 Napisano 29 Listopada 2009 No nie przesadzaj, troszkę inicjatywy z szukajką http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40304 Kolego sympatyczny ale ja wiem jak kierownice zdjąć tylko nie wiem jak podłączyć kierownice multifunkcyjną. OOOoooo to juz jest problem Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2009 Właśnie, właśnie mi tez tego brakuje, ale ponoć nie wystarczy sama kierownica, tylko trzeba jeszcze moduł do niej. I teraz pytanie, czy byle jaki moduł byle by był z paska, czy specyficzny do danej kierownicy-kierownice sprzedawane są bez modułów przeważnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #9 Napisano 30 Listopada 2009 Na pewno będzie inna taśma ESP. Do multi powinna być taka, że ma 2 pin u góry i 4 (lub 6 - nie pamiętam) pin na dole. Jeśli to już jest - to wystarczy canem pociągnąć sygnały do tempomatu i od radia (sygnały sterowania radiem) No i jakiś plus, do podświetlenia przycisków. Ogólnie będzie z tym troszkę roboty, bo tam są chyba 4 kabelki, z czego 2 do airbag a reszta steruje podświetleniem, klaksonem i sygnałami. Nie pytaj mnie, jak to zrobili - nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #10 Napisano 30 Listopada 2009 robi sie cieżki temat;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smc Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2009 Witam ! Mam pytanie dotyczące kierownicy w passacie b5 z 1998 roku . Mianowicie chciałbym przełożyć do moje paska kierownice od passata cc bo posiadam taką , i moje pytanie brzmi czy ona podejdzie mi do paska '98 . Nie chodzi mi o działanie przycisków na kole kierownicy , lecz o to czy będzie ona pasowała . Ewentualnie jeśli sie ktoś jeszcze orientuje to czy poduszka ze starej kierownicy podejdzie do tej nowej . Z góry wielkie dzienki . Pozdrawiam : SMC . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skniwasserball Zgłoś #12 Napisano 1 Grudnia 2009 Mariano, zobacz link, co prawda zamiana "w drugą stronę" ale może coś Ci się przyda: http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=150638&highlight=cruise+control+install Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #13 Napisano 2 Grudnia 2009 zaj....ta ta kierownica, ale troszkę za droga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arturo456 Zgłoś #14 Napisano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Również od jakiegoś czasu myślę nad założeniem multifunkcyjnej kierownicy. Czy oprócz kierownicy, poduszki trzeba jeszcze wymieniać taśmę pod kierownicą? Czy potrzebny będzie przekaźnik nr 451? (1J0907487A ?) W multifunkcyjnej kierownicy jest sterowanie do tempomatu? Jeśli jest to nie będę potrzebował zakładać manetki tempomatu żeby działał? Co trzeba zrobić VAGiem żeby to wszystko zablangało? Taka kierownica będzie sterowała radiem Beta czy trza je też wymienić? Edytowane 3 Grudnia 2009 przez Arturo456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #15 Napisano 3 Grudnia 2009 Czy oprócz kierownicy, poduszki trzeba jeszcze wymieniać taśmę pod kierownicą? tak jak kolega charakterek napisal: Na pewno będzie inna taśma ESP Czy potrzebny będzie przekaźnik nr 451? (1J0907487A ?) na 99% tak W multifunkcyjnej kierownicy jest sterowanie do tempomatu? tak jest, przyciski po lewej stronie kierownicy steruja tempomatem Jeśli jest to nie będę potrzebował zakładać manetki tempomatu żeby działał? w manetce jest ON i OFF tempomatu wiec wydaje mi sie ze wymiana bedzie konieczna Taka kierownica będzie sterowała radiem Beta czy trza je też wymienić? oczywiscie bedzie sterowala radyjkiem, mam takie samo u siebie i dziala bezproblemowo, przyciskami z prawej strony kierownicy jezeli chodzi o vag-a to pomine to pytanie, dla bardziej zorientowanych ---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:14 ---------- znalazlem cos takiego: http://www.golfiv.fr/viewtopic.php?p=600370#600370 jak ktorys kolega smiga po niemiecku to powie wiecej na ten temat, bo przyznam sie szczerze ze po obrazkach wnioskuje ze okablowanie idzie od sterownika - ale gdzie to zabijcie - ni w zab nie rozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #16 Napisano 3 Grudnia 2009 To jest akurat po francusku. Tu macie opis jak się patrzy http://www.schrauberinsel.de/content/view/31/26/ Taśmy nie trzeba wymieniać o ile ma wtyczkę na 5 pinów, wersje z ESP wszystkie mają 5, prawdopodobnie większość pasuje bez wymiany, jedynie pewnie w starszych 3B może być większy problem ale też nie bardzo. Sterownik oczywiście konieczny oraz inny typ wajchy od tempomatu. No to kto się podejmuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #17 Napisano 4 Grudnia 2009 Mnie póki co cena kiery z airbagiem odstrasza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arturo456 Zgłoś #18 Napisano 4 Grudnia 2009 nie ma tragedii, za 600PLN można dostać taką jak wkleiłem na fotkach powyżej. PS widzę, że sąsiad opanował podmiankę licznika na full FIS. Też bym to chętnie zrobił, mam akurat 1.8T Kiedy będziesz w PL może podpowiesz co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #19 Napisano 4 Grudnia 2009 To jest akurat po francusku. Tu macie opis jak się patrzy http://www.schrauberinsel.de/content/view/31/26/ Taśmy nie trzeba wymieniać o ile ma wtyczkę na 5 pinów, wersje z ESP wszystkie mają 5, prawdopodobnie większość pasuje bez wymiany, jedynie pewnie w starszych 3B może być większy problem ale też nie bardzo. Sterownik oczywiście konieczny oraz inny typ wajchy od tempomatu. opis zajebunkowy tylko czy mamy na forum kolege co szprechen zi dojcz ?? przydal by sie opis w warsztacie, ja osobiscie bede mial dostep do paska na czesci wiec sobie wyciagne wszystko co potrzebe ale, najpierw potrzebna mi lista gratow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #20 Napisano 4 Grudnia 2009 No to kto się podejmuje? Od Passata CC wsadziłbym gdybym wiedział, że wszystko pasuje Mam 3-ramienną kierownicę, a wymiana na 4-ramienną nie uśmiecha mi się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach