bula02 Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2009 Witam, nie wiem czy kiedyś się z czymś takim spotkaliście ale od jakiegoś czasu zauważyłem że jak jadę na gazie to ubywa mi sporo benzyny tzn. na ok 400 km przejechanych na gazie znika 1/4 zbiornika benzyny. Wiecie może czym to może być spowodowane ? Instalacja Stag4, wtryskiwacze magicJet, reduktor zawoli Silnik 1.8T AWT 2001r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2009 A paliwo Ci gdzieś "nie ucieka"?Jest jeszcze możliwość że spala i gaz i benzynę...Lepiej zajedź sobie sprawdzić instalację gazową.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2009 A paliwo Ci gdzieś "nie ucieka"?Jest jeszcze możliwość że spala i gaz i benzynę...Lepiej zajedź sobie sprawdzić instalację gazową.Pzdr. Paliwo nigdzie nie ucieka bo nic nie czuć i nie widać. Może instalacja nie odcina wtryskiwaczy benzynowych ? Nie wiem czy to jest możliwe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 27 Listopada 2009 Teoretycznie jest to możliwe(że nie odcina)i poprostu miesza obydwa paliwa.Nie pomogę Ci więcej,jedyne co mi przychodzi na myśl to sprawdzić instalację gazową jak już wspomniałem.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #5 Napisano 27 Listopada 2009 check ci się nie oświeca?? bo gdyby paliło naraz oba paliwa to byś miał za bogato i troszkę by ci silnikiem szarpało ...jedyne co mi przychodzi do głowy to, to że podpiera się paliwem znaczy przełącza na Pb przy jakiś tam obrotach. hmm a ile ci spala gazu?? czy nadal w normie a Pb znika?? ..zresztą nie ma co gdybać do gazownika czeka cię wycieczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2009 Ze względu na źle wyregulowaną instalację bądź niewłaściwe działanie któregoś z komponentów tj,wtryskiwaczy lub reduktora,komp gazu posiada funkcję "podpierania się" Pb w razie zbyt ubogiej mieszanki bądź zbyt niskiego ciśnienia.Pospolitym złodziejem jest BRC.Stag posiada funkcję "wyłącz przy pierwszym"-czyli jeżeli będzie zaznaczona wtedy auto przełączy się na Pb czego będziesz świadom,gdyz będzie migała kontrolka i usłyszysz pikanie.Natomiast jeżeli będzie wyłaczona to nic nie będziesz wiedział że jeździsz na Pb ,trik stosowany przez "drut team-y".W tym wypadku poszczególne wtryskiwacze chodza na Pb,nie dochodzi tu do mieszania paliw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #7 Napisano 28 Listopada 2009 że jak jadę na gazie to ubywa mi sporo benzyny tzn. na ok 400 km przejechanych na gazie znika 1/4 zbiornika benzyny. A te 400 km przejechane jednym ciągiem, czy w cyklu miejskim - odpalamy, jedziemy 5 km, gasimy - wracamy za kilka godzin, znowu jedziemy 5 km ? Bo jak w cyklu miejskim to normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #8 Napisano 28 Listopada 2009 I jeszcze jedno pytanie jaka jest temp przełączania na gaz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 28 Listopada 2009 I jeszcze jedno pytanie jaka jest temp przełączania na gaz ?? to temp eksploatacyjna silnika czyli jakies 80 stopni C -nagrzanie sie sady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #10 Napisano 28 Listopada 2009 (edytowane) Nie chodzi o to jaką masz temp przełączania na gaz ?? Powinno być w granicach 30 stopni. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67432 P/S I jeszcze pytanie jaki masz dokładnie reduktor Zavoli Zeta S ?? Miałeś może przypadki zapalania sie checka ze zbyt ubogą mieszanką ?? Edytowane 28 Listopada 2009 przez aswywiadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #11 Napisano 28 Listopada 2009 S ka może nie podołać 150 siarczystym. aswywiadu widziałeś co wymontowałem ze swojego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #12 Napisano 28 Listopada 2009 Widziałem, normalnie ręce opadają co za ludzie biorą się za montaż LPG. Nie masz już czasami dosyć walki z LPG i nie żałujesz że nie masz diesla ?? A propo reduktora, podobno Zeta S obrabia 1.8 T : http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3434 "S spokojnie wyrobi a co do matrixa to takze wyrobi nie, w passacie 1,8T spokojnie to wyrabia i nic sie nie dzieje,,,moze masz inne przekonania ale ja juz to auto przerabialem i jest oki [ Dodano: 2009-11-26, 15:47 ] Moze myslales o N ta jest akurat max do 150km" Myślę nad wymianą reduktora i nie wiem na jaki, bo podobno ze Scorpionami też się dzieją jakieś cuda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #13 Napisano 28 Listopada 2009 Zaczynam żałować że nie jeżdze na Pb.Od czasu zakupu z instalacją,wydałem już 3000(nowy komp stag,silver,valdemary/później zmiana na magiki/teraz reduktor wziąłem z AC R01). Faktycznie machnałem się z N. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2009 Nie chodzi o to jaką masz temp przełączania na gaz ?? Powinno być w granicach 30 stopni.http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67432 P/S I jeszcze pytanie jaki masz dokładnie reduktor Zavoli Zeta S ?? Miałeś może przypadki zapalania sie checka ze zbyt ubogą mieszanką ?? Samochód odpalam dwa razy dziennie i jadę jakieś 40 km za jednym razem. 35 stopni dokładnie Zeta S i dwa rzy zapalił mi się check z tego powodu szczerze to też już zaczynam mieć dosyć LPG i zastanawiam się nad zakupem diesla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #15 Napisano 29 Listopada 2009 A ile km zrobiłeś już na tej instalce ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #16 Napisano 29 Listopada 2009 karol27........... nie prosciej bylo zalozyc sequenta 24 pod turbo z reduktorem max?? koszt 3000 zł - 2 lata gwarancji na silnik i instalacje - i bezcenny swiety spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok24 Zgłoś #17 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam Koledzy. Mam również problem z gazem.Miesiąc temu założona instalację lpg AGIS + wtryski i reduktor ONVL.Na początku było O.K. tylko trochę dużo palił ok.12l w trasie, a więc gazownik podłożył drugą mape gazu i zaczęło się passat nie ma mocy na gazie i na benzynie,choć wolne obroty są równe , najgożej jest od 3000 w górę.Ponadto po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają z lekkim opużnieniem. Odnośnie pierwszego wątku w temacie też mam wrażenie jakby passat podbierał mi benzyne podczas jazdy na gazie.Jadąc na gazie zapaliła mi się lampka rezerwy od benzyny, a więc po przejechaniu ok. 20km dolałem benzyny za 10 zł (ok. 2,5l) ale rezerwa nie zgasła. Podczas dalszej jazdy wydawało mi się że wskazówka ilości paliwa opada.Gazownik twierdzi że przy sekwencji nie ma możliwości jazdy na dwóch paliwach jednocześnie. Proszę o wasze sugestie.Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #18 Napisano 24 Grudnia 2009 Bez screenów map nie pomożemy, wróżką nikt nie jest. Daj ewentualnie fotki spod maski. Instalka nowa to męcz "druciarza" bo jak podłączysz kompa we własnym zakresie to może ci powiedzieć że gwarancja przepadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok24 Zgłoś #19 Napisano 28 Grudnia 2009 Odnośnie utraty mocy to sprawa się wyjaśnia, ułamane cięgiełko przy kolektorze ssącym ale na 100% będę wiedział jak zamontuje drugie. Skanów map nie wrzuce ponieważ nie mam w tej chwili możliwości technicznych , a zdjęcia jaką mam instalacje , myślę że uda mi się zamieścić: http://img215.imageshack.us/g/p1020294i.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #20 Napisano 20 Stycznia 2010 Panowie mam takie pytanie, czy to dobrze jak na gazie cały czas chodzi pompa paliwowa?? Bo słyszę ja przy prawym tylnym kole, dość głośno świszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach