Buniek85 Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2009 witam mam taki problem,kupilem autko 2tyg temu, wymienilem zarowki w lampach przednich. nastepnie chcialem wyregulowac recznie wysokosc swiatel w reflektorach, niestety sa uszkodzone sruby z do regulacji wysokosci. krece nimi i nic sie nie dzieje. Czy da sie cos z tym zrobic? Jakos to naprawic? Podniesc te swiatla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2009 a nie masz elektrycznej regulacji ? wymiana lamp bo z tymi nic raczej nie zrobisz ale moze sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2009 mam elektryczna regolacje tylko ze jest na maxa ale to dalej za nisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 27 Listopada 2009 bo jesli chcesz regulowac to elektryczna musi byc na 0 wtedy dopiero mozesz regulowac recznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #5 Napisano 27 Listopada 2009 to i moze ja sie podepnę pod temat, moze i było coś wcześniej ale juz ślepne z czytania, autko mam dopiero 3dni ale nie dział mi elektryczne ustawianie lamp i nie mogę ustawiać oświetlenia kokpitu co moze byc przyczyna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2009 to i moze ja sie podepnę pod temat, moze i było coś wcześniej ale juz ślepne z czytania, autko mam dopiero 3dni ale nie dział mi elektryczne ustawianie lamp i nie mogę ustawiać oświetlenia kokpitu co moze byc przyczyna ?? moze włacznik sprawdz albo bezpieczniki oswietlenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #7 Napisano 27 Listopada 2009 bo jesli chcesz regulowac to elektryczna musi byc na 0 wtedy dopiero mozesz regulowac recznie znam ta zasade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 27 Listopada 2009 Otóż mielke mylisz się Buniek85,musisz sprawdzić czy te pokrętła poprostu luźno chodzą czy też kręcą sie razem z tym drutem na którym są mocowane.Jeżeli kręcą się całkiem luźno(drut regulacji stoi w miejscu)możesz spróbować to pokleić,da się.tylko uważaj żebyś nie przykleił tej regulacji do klosza lampy!! Istnieje jeszcze jedna możliwość-poprostu klucz kręci się bo plastik jest już wyrobiony-wtedy płaski śrubokręt i regulujesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #9 Napisano 27 Listopada 2009 klucz kręci się bo plastik jest już wyrobiony-wtedy płaski śrubokręt i regulujesz... to to napewno odpada poniewaz jak krece to ta zebatka wewnacz sie kreci ale nic nie powoduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 27 Listopada 2009 Otóż mielke mylisz się Buniek85,musisz sprawdzić czy te pokrętła poprostu luźno chodzą czy też kręcą sie razem z tym drutem na którym są mocowane.Jeżeli kręcą się całkiem luźno(drut regulacji stoi w miejscu)możesz spróbować to pokleić,da się.tylko uważaj żebyś nie przykleił tej regulacji do klosza lampy!! Istnieje jeszcze jedna możliwość-poprostu klucz kręci się bo plastik jest już wyrobiony-wtedy płaski śrubokręt i regulujesz... oki ale mnie uczonu ze jak chcesz wyregulowac swiatła to musi byc regulacja elektryczna na 0 i wtedy mozna sie bawic opkretłami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 27 Listopada 2009 Chodzi ci o tą białą zębatkę??Bo nie kumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #12 Napisano 27 Listopada 2009 moze krótki opis jaki to bezpiecznik od regulacji, i mam jeszcze problem z fotelami ale to innym razem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 27 Listopada 2009 mielke-tak,tu masz rację.Ale pisałem do Twojego postu #2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #14 Napisano 27 Listopada 2009 Chodzi ci o tą białą zębatkę??Bo nie kumam czy ona jest biala to niewiem ale jak wymacalem palcem zaraz pod sruba do regolacji to jest chyba plastikowa zebatka czy sie myle, wsumie przydalo by sie jakies foto jak to wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 27 Listopada 2009 nie od regulacji tylko oswietlenia kabiny a co z siedzieniami moze maty grzewcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #16 Napisano 27 Listopada 2009 fotele nie grzeja, sprawdziłem napiecie na kostkach to 3,40V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #17 Napisano 27 Listopada 2009 Fotek niestety nie mam ale przerabiałem ten temat już u mnie...Ta plastikowa zębatka o której piszesz jest właśnie osadzona na tym drucie(nazwijmy to tak) i powinna się kręcić razem z nim.Jak co to poprostu to poklej.Najlepiej wyciągnij lampę to będziesz widział dokładnie.Pzdr. ---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:26 ---------- kiko-co mają fotele do regulacji świateł??Użyj szukajki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #18 Napisano 27 Listopada 2009 kolega mielke pytał to odpisałem a oswietlenie kabiny mi działa tylko regulacja oswietlenia deski rozdzielczej mi nie działa i regulacja wysokości lamp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 27 Listopada 2009 fotele nie grzeja, sprawdziłem napiecie na kostkach to 3,40V moze to ci sie przyda Zacznij od znalezienia pod fotelem,ktory nie grzeje dwoch wtyczek.Wtyk ZOLTY(poduszka) trzy przewody brazowy,bialy,zielony; wtyk ZIELONY (grzanie siedz.) cztery przewody brazowy cienki,brazowy grubszy,czarny z bialym paskiem cienki, czarny z zoltym paskiem grubszy( tak jest u mnie).Sa to kable widziane od strony instalacji,po drugiej stronie kostki powinny byc te same kolory i grubosci. Jesli sie da nie wyjmujac fotela,rozlacz wtyk ZIELONY.Przewody :brazowy grubszy i czarny z zoltym paskiem to te,ktore ida do maty grzewczej.Podlacz OMOMIERZ do nich od strony fotela(wtyk od strony instal.samochod.wisi luzno).Ustaw najwiekszy zakres miernika.Zmniejszajac zakres odczytaj dokladnie pomiar.Moim zdaniem powinno byc kilkanascie (kilkadziesiat) OHM.Jezeli miernik bedzie wskazywal "1" -nieskonczonosc to znaczy,ze mata jest przepalona. Jezeli bedziesz musial wyjac fotel a co za tym idzie wypiac wtyke zolta,najpierw zdejmij klemy akumulatora. Nie zdjecie klem i odpiecie tej wtyki-blad poduszek. Klemy akumulatora podlacz po pomiarach , po podlaczeniu wtykow fotela. Na razie tyle.Daj znac co na mierniku. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2204&highlight=grzanie+foteli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #20 Napisano 27 Listopada 2009 Jak co to poprostu to poklej to jutro srubuje pokleic, klej dwuskladnikowy sie nadaje??? duzej sily tam chyba niema przy regolacji ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach