Skocz do zawartości
kriss555

wskaźnik kontroli kół

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś z kolegów orientuje sie jak dołozyć wskaźniki kontroli kół( czujnik cisnienia w oponach oparty na ABS/ESP)?

Z tego co wiem to podaje on informacje na podstawie obrotów kół,więc nie powinno byc trudne dołozyc cos takiego......guzik, wiazka no i na pewno kodowanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie jest przypadkiem tak że czujniki są w zaworkach?

Co w przypadku kiedy na osiach są różnie zużyte opony?

 

Ten co ma płacze że nędzny gadżet bo kłopotliwy a ten co nie ma bardzo to chce (ja nie chce)

Ale i tak nie jestem przekonany że to z abs/esp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o taki prosty guzik SET, ABS bada predkosci obrotowe kół i jak jedno się kreci wolniej znaczy się ze ma mniej powietrza. Tak samo zapali ci się ESP , tylko jak bedzesz miec juz flaka.

http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html

Tu opis jak to jets w Touranie zainstalowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie jest przypadkiem tak że czujniki są w zaworkach?

Co w przypadku kiedy na osiach są różnie zużyte opony?

 

Ten co ma płacze że nędzny gadżet bo kłopotliwy a ten co nie ma bardzo to chce

 

W tej wersji nie ma żadnych czujników w oponach/zaworkach.

Co masz na osiach nie ma znaczenia, ponieważ guzikiem SET programujesz tzw. "moment zero" i mierzone są dopiero odchyłki o układu zaprogramowanego.

 

Ten gadżet nie jest nędzny ani tym bardziej kłopotliwy, a już ze 3 razy wskazał mi "cieknący zaworek". Gdyby nie on skończyłbym "na flaku". :D:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tej wersji nie ma żadnych czujników w oponach/zaworkach.

Co masz na osiach nie ma znaczenia, ponieważ guzikiem SET programujesz tzw. "moment zero" i mierzone są dopiero odchyłki o układu zaprogramowanego.

 

Ten gadzet nie jest nędzny ani tym bardziej kłopotliwy, a już ze 3 razy wskazał mi "cieknący zaworek".

Raportuj zły post

A co jest potrzebne do dołożenia czujnika poza przyciskiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem ze u mnie cieńko z niemieckim. Czy ktoś z kolegów podjął by sie skrótowo to przetłumaczyć i czy w passacie takie same kolory i piny?

może ktoś ma schemat? byłoby znacznie łatwiej

z tego co udało mi się zrozumieć to potrzebny jest przycisk i cztery przewody. Trzy przewody podpinamy pod kable z guzika ESP a jeden idzie do wtyczki do pompy ABS/ESP a co z kodowaniem? wychodzi na to ze niepotrzebne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswieżę temat.

Poda ktos z kolegów schemat do podłaczenia tego czujnika opartego na abs/esp i kodowanie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w liceum niemieckiego nie uczyli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o włąsnie zapomniałem że Ty się uczyłeś to mi przetłumacz ten link z góry bo mało co rozumiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności