kriss555 Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2009 czy ktoś z kolegów orientuje sie jak dołozyć wskaźniki kontroli kół( czujnik cisnienia w oponach oparty na ABS/ESP)? Z tego co wiem to podaje on informacje na podstawie obrotów kół,więc nie powinno byc trudne dołozyc cos takiego......guzik, wiazka no i na pewno kodowanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2009 A nie jest przypadkiem tak że czujniki są w zaworkach? Co w przypadku kiedy na osiach są różnie zużyte opony? Ten co ma płacze że nędzny gadżet bo kłopotliwy a ten co nie ma bardzo to chce (ja nie chce) Ale i tak nie jestem przekonany że to z abs/esp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 25 Listopada 2009 Chodzi Ci o taki prosty guzik SET, ABS bada predkosci obrotowe kół i jak jedno się kreci wolniej znaczy się ze ma mniej powietrza. Tak samo zapali ci się ESP , tylko jak bedzesz miec juz flaka. http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html Tu opis jak to jets w Touranie zainstalowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #4 Napisano 25 Listopada 2009 A nie jest przypadkiem tak że czujniki są w zaworkach? Co w przypadku kiedy na osiach są różnie zużyte opony? Ten co ma płacze że nędzny gadżet bo kłopotliwy a ten co nie ma bardzo to chce W tej wersji nie ma żadnych czujników w oponach/zaworkach. Co masz na osiach nie ma znaczenia, ponieważ guzikiem SET programujesz tzw. "moment zero" i mierzone są dopiero odchyłki o układu zaprogramowanego. Ten gadżet nie jest nędzny ani tym bardziej kłopotliwy, a już ze 3 razy wskazał mi "cieknący zaworek". Gdyby nie on skończyłbym "na flaku". :D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VenR Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2009 W tej wersji nie ma żadnych czujników w oponach/zaworkach.Co masz na osiach nie ma znaczenia, ponieważ guzikiem SET programujesz tzw. "moment zero" i mierzone są dopiero odchyłki o układu zaprogramowanego. Ten gadzet nie jest nędzny ani tym bardziej kłopotliwy, a już ze 3 razy wskazał mi "cieknący zaworek". Raportuj zły post A co jest potrzebne do dołożenia czujnika poza przyciskiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2009 powiem ze u mnie cieńko z niemieckim. Czy ktoś z kolegów podjął by sie skrótowo to przetłumaczyć i czy w passacie takie same kolory i piny? może ktoś ma schemat? byłoby znacznie łatwiej z tego co udało mi się zrozumieć to potrzebny jest przycisk i cztery przewody. Trzy przewody podpinamy pod kable z guzika ESP a jeden idzie do wtyczki do pompy ABS/ESP a co z kodowaniem? wychodzi na to ze niepotrzebne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2010 odswieżę temat. Poda ktos z kolegów schemat do podłaczenia tego czujnika opartego na abs/esp i kodowanie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2010 A w liceum niemieckiego nie uczyli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #9 Napisano 22 Lutego 2010 o włąsnie zapomniałem że Ty się uczyłeś to mi przetłumacz ten link z góry bo mało co rozumiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach