Jump to content
tomery

Przekładnia kierownicza- regeneracja czy zamamienik

Recommended Posts

Ziewal a możesz podać namiary na tego gościa co wymienia na ZF za 1300zł. Ja moją też regenerowałem i zdecydowanie pozostaje mi tylko wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wojtku, a jak podczas jazdy objawia się zużyta przekładnia? Czy są bicia na kole kierownicy w trakcie stukania?

U mnie tez coś zaczęło stukać,ale dwaj niezalezni mechanicy stwierdzają że to nie zawiecha dlatego pytam? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak by się ktoś zabierał do wymiany przekładni w V'ce to od razu odradzam. Zajęło mi to chyba 16 godzin :D dostęp do śruby spline z dołu to jakaś tragedia.

 

Wspomaganie w końcu igła za 600zł :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wojtku, a jak podczas jazdy objawia się zużyta przekładnia? Czy są bicia na kole kierownicy w trakcie stukania?

U mnie tez coś zaczęło stukać,ale dwaj niezalezni mechanicy stwierdzają że to nie zawiecha dlatego pytam? :)

 

Podczas jazdy nie stuka tylko na postoju jak zaczniesz szybciej ruszać lewo prawo to stuka po za tym u mnie przez parę sekund po odpaleniu auto po nocy nie działa wspomaganie w lewo i dodatkowo płyn w zbiorniku mam czarny co oznacza opiłki metalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już dwa razy wymieniałem przekładnie.

Pierwszy raz kupiłem regenerowaną i wytrzymała jakieś 1,5roku po czy pojawiły się luzy poprzeczne (chyba tak to określił diagnosta), nic nie ciekło, wspomaganie normalnie działało tylko podczas jazdy po nierównościach słychać było stukanie z okolic magla.

Przy drugiej zaryzykowałem i kupiłem używaną oryginalną, z gwarancją rozruchową, rzekomo zdemontowana z auta o małym przebiegu, wyglądała naprawdę dobrze. Kompletna z końcówkami i osłonami (wyglądały jak nowe.

Zobaczymy jak długo na niej pojeżdżę.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kolo88

Witam, z tegoi wzgledu ze nie moge zalozyc tematu pisze to tu. Zregenerowałę przekłąńie w Koż€chowie u tych geji, niestety musze ich obrazic co opisze w dalszej wiadomosci. Kupiłem u nich przekladnie kierownicza nie wazne do jakiego modelu auta i po 3 miesiacach zaczelo cieknac wiec odeslalem po czym nie oddali kasy a powod jaki podali to byl brudny plyn wspomagania co bylo kompletna zdbura i w tym momencie ukradli pierwsze pieniadze. Po zamontowaniu 2 przekladni oczywiscie za moje pieniadze pojezdzilem max 6 miesiecy gdie plyn byl czysty a pompa wspomagania wymieniona.

 

Teraz najlepsze: Odesłąlem 2 przekladnie na oddanie zeby sovbie ja w dupe wsadzili to odeslali mi ja ze zdjetymi opaskami na gumach i opisali ze ja sam sobie je zdjelkem albomechanik ktory ja monrtowal oczywiscie zrobili zdejcia bez opasek i moge im teraz ***a zrobic ale dobrze ze w dziesiejszych czasach jest internet i mozna nawrzucać takim qurwom i złodziejom bo inaczej nie da sie ich nazwac.

 

ODRADZAM WSZYSTKIE WARSZATY FIRMY AUTO REGE

 

Oszuści, złodzieje, szmaciarze razem z ta całą pania ktora przybija pieczatki na nie waznych gwarancjach ktorej u nich nie ma bo zawsze maja wymowke zeby nie oddac kasy.

Przy wigilinym stole zasiada i beda jesc Wasze pieniadze ktore Wam ukradli - potem sie dziwic ze mowia o nas takie rzeczy jak tu mamy przyklad skurwielstwa w bialy dzien. Sami uszkadzaja przekladnie a potem kaza placic jeszcze za kolejna.

 

Pozdrawiam skurwieli z Kożuchowa

 

---------- Dodano o 21:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:22 ----------

 

A i jeżeli chcecie pojezdzic autem to nie regenerujcie przekladni kierowniczych ani sprzegiel bo takie cos dziala do roku czasu a potem trzeba od nowa zrobic regeneracje. Albo nowe ze sklepu jakiejs lepszej firmy albo uzywane w lepszym stanie i 100% bedzie dluzej dzialac niz te regenerowane.

 

Do passata B5 wsadzilem regenerowane sprzeglo z dwumasa i nawet nie mina rok (przejechalem okolo 20 tys km) a dwumas juz nie pracuje tak jak powinien. Koszt regeneracji kompletu sprzegla z robocizna wyniosl mnie 1300 zl a nowe do niego bedzie kosztowalo okolo 2000 zl z robocizna.

 

Pozdrawiam

Wiec jest lepiej wlozyc nowe i jezdzic z 3 lata niz regenerowac i jezdzic rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety podobne opinie wyrażają lokalni klienci auto-rege. Moja przekładnia powoli zaczyna się pocić. Gdy rozcieknie się mocniej - po prostu kupię nówkę w Aso. Nie dam zarobić tej bandzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no co Ty Andrzej wydasz połowę wartości paska na przekładnię ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iras79

WItam

 

A ja mam tekie pytanie ile rodzai jest przekładni i czy są one zamienne.

Pytam bo podejrzewam że mechanik robi mnie w bambuko.

Twierdzi że do paska B5 są 3 rodzaje i ciężko dostać tę moją, na wymianę czekam już 2 tygodnie.

Mechanik ma 1 czy 2 pomocników którzy nie są tak wykwalifikowani i okazuje że mechanik aktualnie siedzi w Austrii na nartach bo są ferie i kazał dzwonić do tego pomocnika, zadzwoniłem i powiedział że dostał przekładnie ale się okazała nie taka jak ma być bo tam niby coś 2mm różnicy niż w tej co była i nie idzie ustawić zbieżności. Czy to może być prawda ??

Podejrzewam że ten pomocnik gówno umie i czeka na mechanika az wróci z nart a mnie wciskają kit że są problemy z kupnem odpowiedniej przekładni. Czy to możliwe aby tak ciężko było kupić przekładnie ?

Dzwoniłem do dwóch firm co regenerują i powiedzieli że są tylko 2 rodzaje przekładni ZF i KOYO i są one zamienne. Czy faktycznie tak jest ? czy może mechanik mówi prawdę i są z doborem takie jaja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem do dwóch firm co regenerują i powiedzieli że są tylko 2 rodzaje przekładni ZF i KOYO i są one zamienne. Czy faktycznie tak jest ? czy może mechanik mówi prawdę i są z doborem takie jaja ?

 

tak jak Ci powiedzieli są dwa rodzaje i są zamienne a mechanik robi z Ciebie idiotę. Szybko zabieraj od niego auto bo pewnie Cie jeszcze skasuje jak za nową i oddaj fure tam gdzie dzwoniłeś

Edited by Ziewal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytam Wasze opinie i kupię używkę, znalazłem gościa z maglem za 800 pln, ponoć niski przebieg i jeździł po Europie Zachodniej. Spróbuję wytarać od niego vin, to może uda się dokładnie skontrolować.

A moją myślę żeby dać do regeneracji. W razie co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zregenerowałem za 700 + 300 montaż i płyn Tobie radzę to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja zregenerowałem za 700 + 300 montaż i płyn Tobie radzę to samo

 

No tak, zregeneruję, ale dopiero w lipcu. Muszę mieć coś na teraz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zakupiłem używaną ZF z końca 2004 roku. Regenerowaną mi odradzali ponieważ te elementy które są wstawiane podczas regeneracji nie są dobrej jakości. Po montażu w poniedziałek dam znać jak się sprawuje. Moja aktualnie nie cieknie ale stuka na dołach i ma luzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regenerowaną mi odradzali ponieważ te elementy które są wstawiane podczas regeneracji nie są dobrej jakości.

 

jak ktoś pakuje badziewie to tak ma ja wolę regenerowaną niż używaną z przebiegiem co najmniej 250 tyś bo taki zapewne ma Twoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewne tyle ma ponieważ jest od benzyniaka V6. Od diesla pewnie miałaby z 400-500 tys. W regenerowane nie wierzę za dużo negatywnych opinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie polecić pewne firmy regenerujące pracujące na oryginalnych częściach? Moja nie cieknie ale stuka od kiedy kupiłem czyli już z 4 lata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy