tomery Zgłoś #1 Napisano 24 Listopada 2009 (edytowane) Witam Koledzy. Problem jest taki, że cieknie mi z przekładni kierowniczej (w miejscu gdzie drążek kierowniczy wychodzi z przekładni - tam gdzie jest harmonijka) Dziwnym zbiegiem okoliczności drążek z tej strony był wymieniany z rok temu przy okazji ustawiania zbieżności. Czy mechanik mógł wtedy coś sknocić ???) Jakie mniej więcej są koszty takiej regeneracji, orientuje się ktoś ? I czy jak cieknie to trzeba regenerować całość czy da się jakoś to uszczelnić ? Dzięki za odpowiedzi. Edytowane 2 Listopada 2013 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #2 Napisano 24 Listopada 2009 Wpisz w allegro "przekładnia" lub coś podobnego.. za ok 700 zł kupisz zregenerowaną przekładnie, swoją oczywiście będziesz musiał oddać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 24 Listopada 2009 wystarczy nowy oring wsadzic tam gdzie cieknie i gites bedzie nie znam ceny takiego oringu bo nie napisałes jakie auto i ktora strona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #4 Napisano 24 Listopada 2009 Ja regenerowałem XTR do B3, koszt kompletu uszczelniaczy to 150 czy 160 zł, a regenerowana najmniej 500 zł. Polecam regeneracje, prosta robota, tylko kanał potrzebny lub podnośnik kolumnowy. Nie oring cieknie lecz uszczelniacz wargowy, a nie wiem czy sam uszczelniacz dostaniesz, próbuj. Mechanik raczej nie mógł uszkodzić bezpośrednio przekładni, ale nie wykluczałbym tego, że mógł zarysować choćby kluczem listwę. Taki zadzior mógł uszkodzić zgarniacz i uszczelniacz. Jak będziesz to rozbierał, to spoleruj listwę na cacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #5 Napisano 24 Listopada 2009 Ktoś pytał o auto więc odpowiadam - chodzi o Golf IV/Bora , lewa strona. Ziaaiz - czy Twoje "uszczelnianie" było robione na zamontowanej kolumnie czy ją wyciągałeś ??? U mnie wygląda na to, że cieknie pod harmonijką , tam gdzie drążek kierowniczy wchodzi w kolumnę (i to "wejście" ukryte jest właśnie pod harmonijką). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2009 Robiłem na wyjętej bo inaczej se tego nie wyobrażam. Harmonijkę sciągniesz i tam będzie zgarniacz i pod nim uszczelniacz. Jest to zwykły zimering tecz o nietypowych wymiarach, więc nie do dostania w grene czy czymś takim. próbuj pytać w tym sklepie: http://www.uszczelka-lodz.pl/ Kiedyś u nich kupiłem kompletnie nie do dostania uszczelniacz pompy wspomagania. Sama przekładnia stopniem skomplikowania przypomina cep, więc se poradzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matcher Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2009 Witam Kup całą maglownicę z angola (cena złomu) , ja zapłaciłem 10 zł. One różnią się tylko obudową , środek jest taki sam. Wraz z wyjęciem maglownicy i przełożeniem środków zapłaciłem 100 zł. Zawsze to 400 zł w kieszeni.Teraz jest cacy , a lało mi się ciurkiem . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #8 Napisano 26 Listopada 2009 Kup całą maglownicę z angola (cena złomu) Tak też można, o ile nie będzie ona taka jak ta cieknąca. Mi też się nie chciało bawić w naprawy, więc kupiłem używaną na szrocie. Moja ciekła z jednej strony a kupiona z dwóch. Nie jest łatwo używaną wyczaić w dobrym stanie. Lepiej regenerowaną, to mamy pewność, że podziała, ale jakie pieniądze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz89 Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2013 Witam. Mogę się podpiąć pod temat? Wczoraj zauważyłem, ,ze cieknie mi olej z prawej strony. Mechanik mówił, że trzeba zregenerować przekładnie kierowniczą, a koszt takiej operacji to ponad 1000 zł. Czy można to zrobić taniej? Autko to passat b5 z 1998 r 1.8 20v turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #10 Napisano 7 Kwietnia 2013 Polecam zekład regenerujący maglownice w Częstochowie ul.Warszawska ( 251 jak się nie myle ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #11 Napisano 1 Listopada 2013 Czy ktoś montował taką przekładnie ? http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-audi-a4-passat-b5-nowa-i3601584902.html Moja nadaje się do wymiany lub regeneracji z tym, że już raz była regenerowana 5 lat temu no i teraz mam dylemat, jest też opcja, że moją warsztat zabierze a włożą mi swoją regenerowaną ale kurde też ryzyko i nie wiem za cholere co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buger Zgłoś #12 Napisano 1 Listopada 2013 Jakieś pół roku temu regenerowałem swoją przekładnię w Poznaniu w firmie która się w tym specjalizuje i po półtora roku znowu stuka, oczywiście przekładnia przed regeneracją jak i dzisiaj nie cieknie, jest całkowicie szczelna. Zadzwoniłem do firmy w której regenerowałem i oczywiście zostałem poinformowany że gwarancja jest roczna i że nie podlega reklamacji. Zdecydowanie odradzam regenerację, szukać sprawdzonego zamiennika lub używki. Tak dla dociekliwych od kiedy posiadam prawo jazdy moje samochody (nie mówię tu o maluchu) zawsze były to auta ze sportowym zacięciem i na nisko profilowych oponach więc podjeżdżanie pod krawężnik nie wchodziło w grę a jeśli już to w żółwim tempie. Ponadto Passata mam od 7 lat, jestem jego drugim właścicielem z czego pierwszym w Polsce i dopiero w tym roku pierwszy raz wymieniałem duże banany w zawieszeniu a tak cała reszta jest oryginalna, od nowości włącznie z amortyzatorami, a jedyne stuki w zawieszeniu pochodzą z maglownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #13 Napisano 1 Listopada 2013 dzięki Adam za odzew ale używki nie kupie bo każda ma minimum 200 tyś więc mija się to z celem a co do zamiennika to właśnie po to założyłem temat, może ktoś montował jakiś dobry zamiennik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #14 Napisano 1 Listopada 2013 Montowałem już nowy zamiennik tyle że kiedyś w jakimś escorcie i po 2 latach nadawał się na złom więc potem włożyło się używamy oryginał i było ok. Tak że taki jakis zamiennik made in china to długo nie pożyje a coś nowego np zf to pewnie połowa wartości passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #15 Napisano 1 Listopada 2013 Na rynku nie ma już nowych maglownic do B5. Masz do wyboru: - regenerowaną przez laubera - regenerowaną z ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #16 Napisano 1 Listopada 2013 Na rynku nie ma już nowych maglownic do B5. No jak nie ma? A ta aukcja którą podał kolega w pierwszym poście? Jakoś nie wierzę żeby nie było nowych maglownic do B5, przecież to nie Mustang Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #17 Napisano 1 Listopada 2013 (edytowane) i naprawdę sądzisz, że w cenie dobrej regeneracji dostaniesz nową maglownicę ? Chciałbym, żeby tak było, bo sam będę mieć niedługo magiel do wymiany. W lauberze regenerowany magiel kosztuje około 1000zł, przy czym po oddaniu starego jest 180zł zwrotu. W aso liczą sobie około 2500zł za przekładnię ZF. Sprawdź tą aukcję(podaję inny link) : http://allegro.pl/nowa-maglownica-audi-a4-vw-passat-b5-przekladnia-i3649189706.html#tabsAnchor Czy to jest nowa maglownica ? Czy dasz sobie uciąć rękę ? Edytowane 1 Listopada 2013 przez AndrzejP4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #18 Napisano 2 Listopada 2013 Z nową przekładnią jest taki problem ze to nie klocki hamulcowe i pełno jest dobrych zamienników tylko na allegro jest raptem dwóch sprzedawców oznacza to że nie są popularne dlatego chyba zostanie mi regeneracja a dokładniej wymiana na inną regenerowaną niedaleko mnie jest warsztat zajmujący się regeneracją rozmawiałem z właścicielem mówił mi że jak wymieniają mi na Koyo to 1100 zł a jak na ZF to 1300 jest to już cena razem z wymianą trochę drogo bo na allegro sama przekładnia to 600-700 zł i to nawet ZF z drugiej strony mam na miejscu i jak by jakiś problem był to odstawiam na reklamacje i nie muszę sam wyjmować i wysyłać kursem mętlik w głowie straszny bo różnica w cenie między allegro a miejscowym warsztatem to 300 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #19 Napisano 2 Listopada 2013 Moją regenerowałem w pod Łodzią wysyłasz kurierem regenerują i tego samego dnia odsyłają płaciłem chyba 550zł. 3czy4ty rok śmiga bez problemu co ori to ori . Też rozglądałem się za zamiennikiem , ale każdy mi stanowczo odradzał . Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #20 Napisano 2 Listopada 2013 dzięki Miły ale moja już była regenerowana i podejżewam że drugiej regeneracji nie ma co robić zresztą gadałem ze specem to mówił że w przekładni z czasem wyrabia się otwór tam gdzie przykręcasz krzyżak i że jak tam jest luz to nie ma co regenerować przekładni dlatego co raz bardziej skłaniam się wymianie na ori ZF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach