Buger Zgłoś #21 Napisano 2 Listopada 2013 Ziewal a możesz podać namiary na tego gościa co wymienia na ZF za 1300zł. Ja moją też regenerowałem i zdecydowanie pozostaje mi tylko wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #22 Napisano 2 Listopada 2013 a proszę bardzo http://www.autofobik.pl/pokaz/firma/97.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #23 Napisano 2 Listopada 2013 Wojtku, a jak podczas jazdy objawia się zużyta przekładnia? Czy są bicia na kole kierownicy w trakcie stukania? U mnie tez coś zaczęło stukać,ale dwaj niezalezni mechanicy stwierdzają że to nie zawiecha dlatego pytam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buggie Zgłoś #24 Napisano 3 Listopada 2013 Jak by się ktoś zabierał do wymiany przekładni w V'ce to od razu odradzam. Zajęło mi to chyba 16 godzin dostęp do śruby spline z dołu to jakaś tragedia. Wspomaganie w końcu igła za 600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #25 Napisano 3 Listopada 2013 Wojtku, a jak podczas jazdy objawia się zużyta przekładnia? Czy są bicia na kole kierownicy w trakcie stukania?U mnie tez coś zaczęło stukać,ale dwaj niezalezni mechanicy stwierdzają że to nie zawiecha dlatego pytam? Podczas jazdy nie stuka tylko na postoju jak zaczniesz szybciej ruszać lewo prawo to stuka po za tym u mnie przez parę sekund po odpaleniu auto po nocy nie działa wspomaganie w lewo i dodatkowo płyn w zbiorniku mam czarny co oznacza opiłki metalu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #26 Napisano 3 Listopada 2013 Ja już dwa razy wymieniałem przekładnie. Pierwszy raz kupiłem regenerowaną i wytrzymała jakieś 1,5roku po czy pojawiły się luzy poprzeczne (chyba tak to określił diagnosta), nic nie ciekło, wspomaganie normalnie działało tylko podczas jazdy po nierównościach słychać było stukanie z okolic magla. Przy drugiej zaryzykowałem i kupiłem używaną oryginalną, z gwarancją rozruchową, rzekomo zdemontowana z auta o małym przebiegu, wyglądała naprawdę dobrze. Kompletna z końcówkami i osłonami (wyglądały jak nowe. Zobaczymy jak długo na niej pojeżdżę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kolo88 Zgłoś #27 Napisano 20 Grudnia 2013 Witam, z tegoi wzgledu ze nie moge zalozyc tematu pisze to tu. Zregenerowałę przekłąńie w Koż€chowie u tych geji, niestety musze ich obrazic co opisze w dalszej wiadomosci. Kupiłem u nich przekladnie kierownicza nie wazne do jakiego modelu auta i po 3 miesiacach zaczelo cieknac wiec odeslalem po czym nie oddali kasy a powod jaki podali to byl brudny plyn wspomagania co bylo kompletna zdbura i w tym momencie ukradli pierwsze pieniadze. Po zamontowaniu 2 przekladni oczywiscie za moje pieniadze pojezdzilem max 6 miesiecy gdie plyn byl czysty a pompa wspomagania wymieniona. Teraz najlepsze: Odesłąlem 2 przekladnie na oddanie zeby sovbie ja w dupe wsadzili to odeslali mi ja ze zdjetymi opaskami na gumach i opisali ze ja sam sobie je zdjelkem albomechanik ktory ja monrtowal oczywiscie zrobili zdejcia bez opasek i moge im teraz ***a zrobic ale dobrze ze w dziesiejszych czasach jest internet i mozna nawrzucać takim qurwom i złodziejom bo inaczej nie da sie ich nazwac. ODRADZAM WSZYSTKIE WARSZATY FIRMY AUTO REGE Oszuści, złodzieje, szmaciarze razem z ta całą pania ktora przybija pieczatki na nie waznych gwarancjach ktorej u nich nie ma bo zawsze maja wymowke zeby nie oddac kasy. Przy wigilinym stole zasiada i beda jesc Wasze pieniadze ktore Wam ukradli - potem sie dziwic ze mowia o nas takie rzeczy jak tu mamy przyklad skurwielstwa w bialy dzien. Sami uszkadzaja przekladnie a potem kaza placic jeszcze za kolejna. Pozdrawiam skurwieli z Kożuchowa ---------- Dodano o 21:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:22 ---------- A i jeżeli chcecie pojezdzic autem to nie regenerujcie przekladni kierowniczych ani sprzegiel bo takie cos dziala do roku czasu a potem trzeba od nowa zrobic regeneracje. Albo nowe ze sklepu jakiejs lepszej firmy albo uzywane w lepszym stanie i 100% bedzie dluzej dzialac niz te regenerowane. Do passata B5 wsadzilem regenerowane sprzeglo z dwumasa i nawet nie mina rok (przejechalem okolo 20 tys km) a dwumas juz nie pracuje tak jak powinien. Koszt regeneracji kompletu sprzegla z robocizna wyniosl mnie 1300 zl a nowe do niego bedzie kosztowalo okolo 2000 zl z robocizna. Pozdrawiam Wiec jest lepiej wlozyc nowe i jezdzic z 3 lata niz regenerowac i jezdzic rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #28 Napisano 20 Grudnia 2013 niestety podobne opinie wyrażają lokalni klienci auto-rege. Moja przekładnia powoli zaczyna się pocić. Gdy rozcieknie się mocniej - po prostu kupię nówkę w Aso. Nie dam zarobić tej bandzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #29 Napisano 20 Grudnia 2013 no co Ty Andrzej wydasz połowę wartości paska na przekładnię ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #30 Napisano 20 Grudnia 2013 2500zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #31 Napisano 21 Grudnia 2013 No dobra 1/4 wartości :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iras79 Zgłoś #32 Napisano 24 Stycznia 2014 WItam A ja mam tekie pytanie ile rodzai jest przekładni i czy są one zamienne. Pytam bo podejrzewam że mechanik robi mnie w bambuko. Twierdzi że do paska B5 są 3 rodzaje i ciężko dostać tę moją, na wymianę czekam już 2 tygodnie. Mechanik ma 1 czy 2 pomocników którzy nie są tak wykwalifikowani i okazuje że mechanik aktualnie siedzi w Austrii na nartach bo są ferie i kazał dzwonić do tego pomocnika, zadzwoniłem i powiedział że dostał przekładnie ale się okazała nie taka jak ma być bo tam niby coś 2mm różnicy niż w tej co była i nie idzie ustawić zbieżności. Czy to może być prawda ?? Podejrzewam że ten pomocnik gówno umie i czeka na mechanika az wróci z nart a mnie wciskają kit że są problemy z kupnem odpowiedniej przekładni. Czy to możliwe aby tak ciężko było kupić przekładnie ? Dzwoniłem do dwóch firm co regenerują i powiedzieli że są tylko 2 rodzaje przekładni ZF i KOYO i są one zamienne. Czy faktycznie tak jest ? czy może mechanik mówi prawdę i są z doborem takie jaja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #33 Napisano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Dzwoniłem do dwóch firm co regenerują i powiedzieli że są tylko 2 rodzaje przekładni ZF i KOYO i są one zamienne. Czy faktycznie tak jest ? czy może mechanik mówi prawdę i są z doborem takie jaja ? tak jak Ci powiedzieli są dwa rodzaje i są zamienne a mechanik robi z Ciebie idiotę. Szybko zabieraj od niego auto bo pewnie Cie jeszcze skasuje jak za nową i oddaj fure tam gdzie dzwoniłeś Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Ziewal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #34 Napisano 15 Maja 2014 Czytam Wasze opinie i kupię używkę, znalazłem gościa z maglem za 800 pln, ponoć niski przebieg i jeździł po Europie Zachodniej. Spróbuję wytarać od niego vin, to może uda się dokładnie skontrolować. A moją myślę żeby dać do regeneracji. W razie co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #35 Napisano 15 Maja 2014 Ja zregenerowałem za 700 + 300 montaż i płyn Tobie radzę to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #36 Napisano 15 Maja 2014 Ja zregenerowałem za 700 + 300 montaż i płyn Tobie radzę to samo No tak, zregeneruję, ale dopiero w lipcu. Muszę mieć coś na teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #37 Napisano 17 Maja 2014 Ja zakupiłem używaną ZF z końca 2004 roku. Regenerowaną mi odradzali ponieważ te elementy które są wstawiane podczas regeneracji nie są dobrej jakości. Po montażu w poniedziałek dam znać jak się sprawuje. Moja aktualnie nie cieknie ale stuka na dołach i ma luzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #38 Napisano 17 Maja 2014 Regenerowaną mi odradzali ponieważ te elementy które są wstawiane podczas regeneracji nie są dobrej jakości. jak ktoś pakuje badziewie to tak ma ja wolę regenerowaną niż używaną z przebiegiem co najmniej 250 tyś bo taki zapewne ma Twoja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #39 Napisano 17 Maja 2014 Zapewne tyle ma ponieważ jest od benzyniaka V6. Od diesla pewnie miałaby z 400-500 tys. W regenerowane nie wierzę za dużo negatywnych opinii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #40 Napisano 20 Marca 2018 Możecie polecić pewne firmy regenerujące pracujące na oryginalnych częściach? Moja nie cieknie ale stuka od kiedy kupiłem czyli już z 4 lata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach