Skocz do zawartości
Rafal VW

Wyciek oleju z bagnetu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , szukałem tematu ale nie mogłem znalesc więc pytam bo mam taki problem gdy mam odpalony i ciepły silnik i podnosze bagnet do góry to z miejsca gdzie się sprawdza olej mam własnie wyciek oleju tzn olej kapie w góre. Nie wiecie czym to może być spowodowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaczy ze przy odpalonym aucie wyjmujesz bagnet i dziwisz sie ze olej ci pryska ???

to raczej normalna rzecz skoro silnik pracuje a bagnet musi siegac do miski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pryska z bagnetu to raczej to nie jest normalne. Albo wyjechany motor i jest przedmuch do skrzyni korbowej, albo zatkana odma. U mnie nie pryska...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy na odpalonym silniku się wyciąga bagnet, albo dokręca korek wlewu oleju? Była dyskusja na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydawało że to normalna rzecz na odpalonym silniku ponieważ to diesel i ma charakterystyczną specyfikacje pracy silnika. Jednak klient który przyjechał dziś oglądać mój samochód stwierdził na tej podstawie że silnik jest na wykończeniu :/ I troche mnie to zirytowało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli olej jest wyrzucany poprzez rurkę bagnetu to masz przedmuchy z cylindrów do miski olejowej, lub masz zatkaną odmę olejową. Ostatni taki temat przerabiałem w ciężarówce...klient zamiast zmienić filtry w odmie, to wywiercił dziurę w korku wlewu oleju i tu zrobił odmę...pomysłowość mechaników nie zna granic :D..

 

A co do kupna diesla ...ponoć jak odpali się zimnego diesla, odkręci korek wlewu oleju a stamtąd czuć zapach spalin to silnik ponoć kaput...prawda czy fałsz :638:

 

Z tymi kupującymi to są fajne przypadki, jeden gość kupował passta...zdjął osłonę bezpieczników....a tam goła blacha i spawy....i do sprzedającego że chce go oszukać bo samochód był po ostrym dzwonie...:eek: tylko nie wiedział że pasek tak ma ;)

Więc nie panikuj .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi spalinami to nie mam pojęcia czy prawda czy fałsz wiem że u mnie nie czuć spalin także mam nadzieje że spokojnie wytrzyma.poza tym ma on 250.000 km przejechane więc to nie jest aż tak dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te przedmuchy chyba trochę za duże skoro olej wywala dziurą na bagnet oleju. Powodem może być jak już ktoś napisał przytkana odma.

 

A kopcenie przez wlew oleju to podobno normalne w PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jak sprawdzam olej to niema miedzy minimum a max tylko cała miarka jest w oleju na zimnym i na ciepłym silniku.olej wymieniałem tydzien temu wlałem 4 litry. Powie mi ktos oco chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie jak sprawdzam olej to niema miedzy minimum a max tylko cała miarka jest w oleju na zimnym i na ciepłym silniku.olej wymieniałem tydzien temu wlałem 4 litry. Powie mi ktos oco chodzi ?

 

Chodzi o to, żeby nie wpaść w błoto. A zwłaszcza, żeby nie ubrudzić płaszcza. :D

 

A tak na serio, to "bagnet" (WSKAŹNIK POZIOMU OLEJU!) wyciągamy, wycieramy w szmatkę, wkładamy na kilka sekund do dziury, znowu wyciągamy i dopiero patrzymy jaki jest poziom oleju.

Nie da się prawidłowo sprawdzić poziomu oleju na silniku pracującym i nie wycierając bagnetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie jak sprawdzam olej to niema miedzy minimum a max tylko cała miarka jest w oleju na zimnym i na ciepłym silniku.olej wymieniałem tydzien temu wlałem 4 litry. Powie mi ktos oco chodzi ?
jesli tak masz to masz takzwany podwojny stan i mam nadzieje ze sprawdzasz poziom na zgaszonym silniku ? :) jezeli tak to bardzo zle ze masz az tyle a jak wyglada sprawa z poziomem plynu chlodniczego nie ubywa ci ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyciągamy, wycieramy w szmatkę, wkładamy na kilka sekund do dziury, znowu wyciągamy i dopiero patrzymy jaki jest poziom oleju.

 

Tak właśnie robię. Wycieram ściereczką bagnet wkładam na kilka s,wyciam a on na całej długosci brudny w oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak właśnie robię. Wycieram ściereczką bagnet wkładam na kilka s,wyciam a on na całej długosci brudny w oleju.
cos tu nie gra ! spuszczales olej wlales nowy zadnych mazi na korku nie masz ? plynu ci nie ubywa ? olej nie pachnie benzyna ? wiec moze masz rurke bagnetu tam gdzie wkladasz bagnet zawalona syfem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniał mi olej (mechanik) wlał całe 4 lity może za dużo wlał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A kopcenie przez wlew oleju to podobno normalne w PD.

tez tak słyszałem i chyba pryska olejem jak odkrecisz wlew podczas pracy silnika

 

mi wchodzi gdzie 3' date='7litra i jest na full na bagnecie wiec moze za dużo masz?

 

---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

 

Jak wymieniał mi olej (mechanik) wlał całe 4 lity może za dużo wlał ?

mi wchodzi gdzie 3,7litra i jest na full na bagnecie wiec moze za dużo masz?

Edytowane przez genzo7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wymieniał mi olej (mechanik) wlał całe 4 lity może za dużo wlał ?
czy za duzo wlal musisz sam ocenic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika.
jacku ale on nie pisze ze mu wywala przez bagnet olej :) zreszta ile by tego musialo byc ? ale podpisuje sie pod toba ! spusc olej i zalej sam na nowo nie masz kanalu podjedz gdzies na kraweznik siegnij reka pod spust odkrec srube podstaw banke spusc z dwa litry i sprawdz poziom ! a potem uzupelnij do poziomu max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika.

a przez wlew?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a przez wlew?
przez wlew nawet jak zapalisz silnik nic sie nie stanie jak otworzysz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności