lebow Zgłoś #41 Napisano 19 Kwietnia 2011 kiedy jest nagrzany nie idzie odpalić ani na benzynie ani na gazie, po przekręceniu stacyjki nie palą się kontrolki, nie daje prądu na świece ale rozrusznik chodzi. Dziwne że tylko na ciepłym ale stawiam na kostkę stacyjki. No może jeszcze przekaźnik , czwarty od lewej górny rząd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kędzior1505733031 Zgłoś #42 Napisano 21 Grudnia 2015 Przeszukałem forum i tu najbardziej pasuje mój problem. Historię czas zacząć: Około tydzień temu wyjechałem do sklepu. Samochód odpalił bez problemu. Postał około 5 minut na PB. Przegazówka do ponad 2k obrotów, zmiana na gaz i jedziemy. Podjechałem do sklepu około 2 km. Przy próbie uruchomienia na benzynie samochód nie odpalał. Na gazie bez problemu. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda, że samochód po "odstaniu" odpala bez problemów. Przy ciepłym silniku aby palił muszę mu dać od razu w gaz. Wymieniałem dzisiaj filtr paliwa. Po odpaleniu trzymając gaz samochód schodzi z obrotów. Przy "pompowaniu" wkręca się wyżej. Gdzie szukać problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #43 Napisano 21 Grudnia 2015 Sprawdź, regulator ciśnienia paliwa taka membranka obok wtryskiwacza, miałem to samo u siebie czujniki i te sprawy sprawdzałem wszystko ok dopiero podkusiło mnie sprawdzać membrane i była delikatnie uszkodzona wymieniłem i śmiga pięknie ciepły zimy. A dodam że tej membranki nie dostaniesz w sklepie ani aso musisz szukać na szrotach całego wtrysku ja kupiłem w idealnym stanie przez neta za 20PLN, a auto pali ci za zimnym dobrze bo potrzebuje więcej paliwa na ciepłym porostu się zalewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #44 Napisano 24 Grudnia 2015 (edytowane) membrankę dostaniesz tutaj http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?kat=43531&pro=272605 lub tutaj nówka od poloneza bo to ten sam element co w passacie http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-peugeot-polonez-i5292170417.html Edytowane 24 Grudnia 2015 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kędzior1505733031 Zgłoś #45 Napisano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Niestety membranka to nie była. Na szczęście znalazłem odpowiedź - silnik krokowy. Po jego odłączeniu samochód ożył. Nie ma problemu z zapalaniem jak jest ciepły. Dopóki nie kupię kolejnego to pomęczę się z niskimi obrotami jak jest zimny i z za wysokimi jak jest ciepły. A i dziękuję za pomoc i wesołych @edit: No i nie silnik krokowy... Sprawa wyszła błaha ale może komuś się przyda. Pod gumową osłoną przyłącza do monowtrysku kable się upaliły bądź zardzewiały - w każdym razie nie łączyły i to była przyczyna. Edytowane 16 Lutego 2016 przez Kędzior Rozwiązanie problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach