nokian Zgłoś #101 Napisano 3 Stycznia 2015 Dzięki bardzo za odpowiedz ale poradziłem sobie po dotarciu do przekaźnika świec a właściwie przetwornicy problem znaleziony na zimnych lutach przy tranzystorkach, gdzie komputer pokazywał , że grzeje a tutaj nic nie grzało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EEKTRONIK2 Zgłoś #102 Napisano 1 Kwietnia 2015 Witam!. Przeczytałem wątki o świecach żarowych i nie znalazłem odpowiedzi. Mam błąd sporadyczny 3 świecy żarowej w VW Passat B6 silnik 2.0TDI 170KM oznaczenie BMR, po wykasowaniu za parę dni wraca: -która to jest trzecia świeca? trzecia licząc od strony pasażera czy od strony kierowcy? -wiadomo, żeby wymienić świece żarowe w 2.0TDI trzeba ścigać pokrywę zaworów, czy można to skręcić na starej uszczelce? czy uzbroić się w nową? ktoś to robił? Dla poszukujących informacji na temat świec do silnika 2.0TDI BMR: Typ świec przychodzący oryginalnie do tego silnika to: NGK D-POWER 55 NGK CZ304 lub oryginalne ASO . Innych nie stosować bo pojawiają się problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #103 Napisano 2 Kwietnia 2015 Witaj Świece liczysz w kolejności od strony rozrządu. Pokrywa zaworów ma gumową uszczelkę której nie wymieniasz, chyba że jest uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #104 Napisano 4 Stycznia 2016 Koledzy, czy potwierdzacie, że do wymiany świec żarowych w BMR trzeba zdjąć dekiel głowicy (pokrywę zaworów)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #105 Napisano 4 Stycznia 2016 trzeba zdjąć dekiel głowicy (pokrywę zaworów)? Tak trzeba zdjąć pokrywę zaworów, ale to żaden problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #106 Napisano 4 Stycznia 2016 Zazwyczaj świece daje się łatwo wykręcać, czy zdarzają się urwania? Ja dziś przy -17stC musiałem dość długo kręcić rozrusznikiem (mimo 2-krotnego grzania), ale auto odpaliło, nie gasło i miało równiutkie obroty (nieco powyżej 1000obr.) - myśleć o zmianie świec, czy zostawić? "Check engine" mi się nie palił. Postanowiłem też dziś wlać do zbiornika dodatek STP: http://www.stp.com.pl/produkt-21-30037_STP_Formula_do_Diesla-14-13306912407059.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #107 Napisano 4 Stycznia 2016 Zazwyczaj świece daje się łatwo wykręcać, czy zdarzają się urwania?Ja dziś przy -17stC musiałem dość długo kręcić rozrusznikiem (mimo 2-krotnego grzania), ale auto odpaliło, nie gasło i miało równiutkie obroty (nieco powyżej 1000obr.) - myśleć o zmianie świec, czy zostawić? "Check engine" mi się nie palił. Postanowiłem też dziś wlać do zbiornika dodatek STP: http://www.stp.com.pl/produkt-21-30037_STP_Formula_do_Diesla-14-13306912407059.html Zdarzaja sie urwania, trzeba ostroznie je wykrecac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #108 Napisano 4 Stycznia 2016 myśleć o zmianie świec, czy zostawić? Najpierw sprawdź VAGiem czy pokazuje spaloną świecę? Ja dwa lata temu profilaktycznie zmieniłem i nie mam problemów. Dbaj o filtr ropy i stan naładowania akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #109 Napisano 4 Stycznia 2016 Zmieniłeś profilaktycznie, ale miałeś błędy w silniku ? Zastanawia mnie to, czy jak błędami nie sypie, to czy na pewno są sprawne świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #110 Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Jakieś 6 miesięcy temu VAG nie pokazywał żadnych błędów czy awarii. Paliwo tankuję w dobrych stacjach (ale w weekend doleję sobie ON ze STATOIL - podobno działa do -32stC(?)). Akumulator też jest sprawny (ma rok(?)), a pompę paliwa wraz z filtrem paliwa w silniku zmieniłem miesiąc temu. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez agamek12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #111 Napisano 4 Stycznia 2016 Zmieniłeś profilaktycznie, ale miałeś błędy w silniku ? Zastanawia mnie to, czy jak błędami nie sypie, to czy na pewno są sprawne świeczki. Tak jak napisałem. Zmieniłem profilaktycznie. Założyłem cztery oryginalne zakupione w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #112 Napisano 4 Stycznia 2016 e ON ze STATOIL - podobno działa do -32stC(?)). Ja tankuje golda od 6lat i w zimę nie było dnia bym nie odpalił Co do Świec na pierwszy montaż idzie beru i przy pompowstrysku gdzie świece są w oleju nie zdarzyło się by się urwała( w ciągu tygodnia w ASO wymieniamy 2-3 komplety w CW8) robota to ok 30 min do 1 godziny A w CR-ach świece są "na zewnątrz" i mogą się urwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #113 Napisano 5 Stycznia 2016 Dziś przy -18stC BMR odpalił "od strzała". Nie robię nic ze świecami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon72 Zgłoś #114 Napisano 5 Stycznia 2016 Witam, podepnę się do tematu, mam spaloną 3 świecę. Jakie świece do 2010r. B6. CBAB 2.0 TDI CR. Jakie mają mieć oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #115 Napisano 5 Stycznia 2016 Jakie świece do 2010r. B6. CBAB 2.0 TDI CR. Jakie mają mieć oznaczenia. Zadzwoń do ASO, podaj nr VIN i się dowiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RafQ77 Zgłoś #116 Napisano 6 Stycznia 2016 Panowie Wymieniłem świece ale okazuje się, ze problem nie dotyczył wyłacznie ich (dwie były spalone) teraz pojawia mi się błąd sporadyczny na świecy nr 4. Po skasowaniu działa wszystko jakiś czas ( różnie czasami dzień czasami i dwa trzy tygodnie) i błąd powraca mechanik sugeruje uszkodzenie wiązki elektrycznej świec żarowych czy któryś z kolegów wie może jaki to cuś ma nr katalogowy? Na Aledrogo jest pełno do 1.9 i 2.5 ale do 2.0 nic.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #117 Napisano 8 Stycznia 2016 witaj, jeśli chodzi Ci o część zaznaczoną czerwonym kółkiem nr 5. nr katalogowy tej części to: 038971782C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeCzewa Zgłoś #118 Napisano 15 Stycznia 2016 Koledzy czy 2.0 TDI CR i 3.0 TDI mają te same świece? Znalazłem oryginalne świece o numerach 059 i podobną są zamienne z 03L - http://oem-shop.pl/p/15/67/swieca-zarowa-059963319m-swiece-uklad-elektryczny-zaplon.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #119 Napisano 18 Stycznia 2016 Koledzy czy 2.0 TDI CR i 3.0 TDI mają te same świece? Znalazłem oryginalne świece o numerach 059 i podobną są zamienne z 03L - http://oem-shop.pl/p/15/67/swieca-zarowa-059963319m-swiece-uklad-elektryczny-zaplon.html Napisałem do nich, czy świece pasują do mojego, ich odpowiedź: "Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Tak świece żarowe z naszej oferty pasują do pojazdu o który Pan pytał. Świece te tylko w numeracji VW AG posiadają różne numery (059963319M dla V6 TDI i 03L963319A dla R4 TDI) w rzeczywistości są to świece produkowane przez BERU dla VW AG o nr GE 115." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeCzewa Zgłoś #120 Napisano 18 Stycznia 2016 Zobaczymy. Wymienię w tym tygodniu i dam znać czy to to samo bo cena atrakcyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach