mareklazar1 Zgłoś #81 Napisano 8 Września 2013 (edytowane) Witam kolegów forumowiczów! W moim passacie w polowie trasy UK->Polska padl mi rozrzad. Samochod zacholowany do Polski na lawecie. Jak sie okazalo angielski mechanik przy wymianie paska uszkodzil gwint szpilki i w efekcie posypal sie silnik. Mam juz wsadzony nowy silnik. Wszystko bylo bez problemów, wróciłem z Polski do UK, a na następny dzień zapaliła mi się zólta kontrolka silnika... Po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd: do wymiany 4 świeca żarowa Świece wymienię, ale czemu pali sie żółta kontrolka silnika, a nie sprężynka? Drugie pytanie Czy auto automatycznie wchodzi w tryb awaryjny po zapaleniu tej kontrolki czy coś podobnego bo zauważyłem, że zrobił się strasznie słaby... Edytowane 8 Września 2013 przez mareklazar1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #82 Napisano 21 Listopada 2013 to że pali się żółta kontrolka silnika to już ten typ tak ma ale że Twoje auto zrobiło się słabe, to napewno nie wina świecy żarowej...dodam że owa kontrolka pali się również w przypadku problemów z układem doładowania czyli turbo itd. btw. tego mechanika bym za jaja powiesił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztux Zgłoś #83 Napisano 5 Marca 2014 Witam, mam problem a nigdzie nie znalazlem rozwiazania, moze ktos podpowie? Wymieniam swiece w pasku i znalazlem info ze ida swiece 4,4V lub 7V (rozeznanie wsrod swiec NGK). Znalazlem w katalogach w sieci ze do silnika BMP idzie NGK CZ104 7V wiec takie sprowadzilem i do wymiany, po wyjeciu starej swiecy okazuje sie ze siedzi tam BERU GE100 5V. Co teraz? Jaka to powinna byc swieca? Czy moge wlozyc 7V jak byly 5V? Wiem ze jak sie wlozy zamiast 7V te 4,4V to sie pala po paru dniach. Wydalem troche kasy na te swiece i wywiozlem za granice a tu sie okazuje taka niespodzianka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #84 Napisano 5 Marca 2014 Hej. 7v swiece przy przekazniku 4.4v nie bedą dogrzane. Moze takze wywalac błąd świec. 7v nie spełnią swojej funkcji. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #85 Napisano 5 Marca 2014 Tak jak pisałem wcześniej do silnika BMP idą tylko 7V - odpowiedź z niemieckiego servisu. A że masz 5V to ktoś dał du...y, Sprawdzałeś świece ? Działają wszystkie czy tylko część ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztux Zgłoś #86 Napisano 5 Marca 2014 Swiece byly zmieniane okolo 2 lata temu i takie mechanik wlozyl. Dwa tygodnie temu pojawil sie check engine i vag pokazal blad swiecy pierwszego cylindra, po zbadaniu miernikiem okazalo sie ze faktycznie jest spalona, pozostale jeszcze grzeja, komplet swiec czeka na wymiane tylko watpliwosc czy wlazyc te co mam, NGK D-POWER 52, CZ104 7V, ale z tego co wyczytalem takie wlasnie w tym modelu ida do pierwszego montazu. Mozliwe to by w takiej sytuacji 5V wytrwaly okolo 2 lata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maty Zgłoś #87 Napisano 9 Marca 2014 Odradzam świece firmy BOSCH. Padły po kilku miesiącach.. a do tego przez głupich mechaników dałem namówić się na wymianę pompowtrysku - nowego!, bo zamiast sprawdzić czy niby nowe świece działają twierdzili, że na pewno działają i to pompowtrysk, a okazało się, że świeca ledwo działała, a po 4miesiącach umarły dwie.. Odradzam zdecydowanie! Najlepiej NGK kupywać odrazu i nie oszczędzać na świecach, bo potem można stracić dużo pieniędzy jak ja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #88 Napisano 9 Marca 2014 a ile tysiecy km mialy swiece bosch lub jaki okres czasu bo ja mam bosch juz 3 lata i wszystkie dzialaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #89 Napisano 10 Marca 2014 Odradzam świece firmy BOSCH. Padły po kilku miesiącach.. a do tego przez głupich mechaników dałem namówić się na wymianę pompowtrysku - nowego!, bo zamiast sprawdzić czy niby nowe świece działają twierdzili, że na pewno działają i to pompowtrysk, a okazało się, że świeca ledwo działała, a po 4miesiącach umarły dwie.. Odradzam zdecydowanie! Najlepiej NGK kupywać odrazu i nie oszczędzać na świecach, bo potem można stracić dużo pieniędzy jak ja. Może zła wartość świecy była dobrana i dlatego zdechły? Zgadzam się z tym żeby zakładać NGK ponieważ fabrycznie były montowane w silnikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maty Zgłoś #90 Napisano 10 Marca 2014 (edytowane) a ile tysiecy km mialy swiece bosch lub jaki okres czasu bo ja mam bosch juz 3 lata i wszystkie dzialaja Nowe z allegro (Sprawdzony gościu z Sochaczewa, który hurtowo sprzedaje) - BOSCH 0250403002 / 0 250 403 002 - do Silnika BKP. Mechanik dokładnie podał mi takie numerki, dodatkowo sprawdzałem po róznych sklepach więc świece są prawidłowe. Wymieniłem wszystkie 4. Przejechałem na nich może z 5tys. Tak jak pisałem 4-5miesięcy je miałem. Mam wrażenie, że tak naprawdę od dnia zakupu już "szankowały", bo trzęsło na zimny silniku po odpaleniu, ale wmawiali mi, że to pompowtrysk, a potem dwumasa. Wszystko wymienione i dopiero na ASO powiedzieli, że to świece. Po wymianie na nowe odrazu lepiej. Niestety też na Bosh bo bałem się, że NGK x2 i x2 BOSCH będzie różnie działało, ale jak tylko odłoże troszkę więcej pieniędzy to odrazu wymienie 4x na NGK. Edytowane 10 Marca 2014 przez maty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #91 Napisano 10 Marca 2014 NGK 9826 N*52 CZ104 7V D-POWER koszt jednej sztuki 74 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #92 Napisano 10 Marca 2014 Komputer nic nie pokazuje, ale jak trzęsie autem przy odpalaniu to to świece ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #93 Napisano 10 Marca 2014 U mnie tak wyglądały obiawy spalonych świec po wymianie nic nie telepie przy odpalaniu VCDS nic nie pokazywał żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
realisko Zgłoś #94 Napisano 12 Marca 2014 (edytowane) do usunięcia. Edytowane 12 Marca 2014 przez realisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #95 Napisano 23 Września 2014 witam Panowie trochę odkopię wątek z uwagi na to że planuję wymiane świec żarowych ponieważ chyba nie były jeszcze wymieniane od nowości mam silnik 1.9 bxe podepnę się do tematu i teraz pytanie (tylko nie śmiać się ze mnie ;p ) ile świec żarowych tam jest ? 4 ? 2 ? ;x oraz czy takie podejdą? http://allegro.pl/swiece-zarowe-beru-vw-passat-b6-1-9tdi-105km-77kw-i4566235051.html czy lepiej szukać boscha ? --- edit: może ktoś jakąs fote poglądową ma gdzie one się znajdują pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #96 Napisano 23 Września 2014 silnik 4 cylindrowy więc świece są 4:) świece z allegro będą pasowały. W Twoim silniku świeczki są praktycznie na wierzchu, tylko końcówki przewodów trzeba ściągnąć. Tylko jak sam chcesz wymieniać radzę uważać żebyś nei ukręcił, bo będzie to najdroższa wymiana w Twoim życiu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #97 Napisano 23 Września 2014 nie no sam nie ja raczej jestem mało kumaty w tych sprawach a nawet narzędzi nie mam odpowiednich planuję ponieważ po odpaleniu autem jakąś chwilę telepie mi autem ;/ silnik nierówno pracuje co czuć i potem jest ok... pompki mechanik stwierdzil ze ok więc sam już nie wiem co, może świece... Weso a u Ciebie jaka cena za 4 szt? jak coś to priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #98 Napisano 23 Września 2014 nie no sam nie ja raczej jestem mało kumaty w tych sprawach a nawet narzędzi nie mam odpowiednich planuję ponieważ po odpaleniu autem jakąś chwilę telepie mi autem ;/ silnik nierówno pracuje co czuć i potem jest ok... pompki mechanik stwierdzil ze ok więc sam już nie wiem co, może świece... Weso a u Ciebie jaka cena za 4 szt? jak coś to priv To może przed wymianą sprawdź świece komputerem czy są sprawne? Chociaż profilktycznie wymień razem z filtrem ropy i będziesz miał spokój w zimie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nokian Zgłoś #99 Napisano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Witajcie , problem ze świecami żarowymi świece dobre a nie grzeją ciężko odpala rano , spiralka gaśnie , brak błędów a po sprawdzeniu brak napięcia na świecach w czasie kiedy maja grzać , , pytanie gdzie zlokalizuje sterownik do tych świec ? Edytowane 14 Grudnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #100 Napisano 3 Stycznia 2015 poczytajcie http://forum.vw-passat.pl/threads/62829-Problemy-ze-świecami-zarowymi-passat-b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach