Jump to content
frhuman

napinacz łańcucha AWT

Recommended Posts

witam kolegów... mam do Was pytanie odnośnie napinacza łańcucha wałków rozrządu... czy ktoś ma jakieś dojście do niego?

bo za oryginał w aso życzą sobie 2350zł ... masakra a za łańcuch 340 ... a może ktoś stosował zamiennik ? boi jest za 1350 + łańcuch 170

Share this post


Link to post
Share on other sites
witam kolegów... mam do Was pytanie odnośnie napinacza łańcucha wałków rozrządu... czy ktoś ma jakieś dojście do niego?

bo za oryginał w aso życzą sobie 2350zł ... masakra a za łańcuch 340 ... a może ktoś stosował zamiennik ? boi jest za 1350 + łańcuch 170

 

Musze Cię zmartwić kolego ale na tym nie zaoszczędzisz, wszystkie próby "ratowania się" tańszymi zamiennikami kończą się tym że albo kupisz w końcu ori po roku albo sprzedasz auto.

Jak interesuje Cię też łańcuch to mam ori z przebiegiem 25tyś za 80zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, mam dostęp do samych ślizgów napinacza łańcucha rozrządu.

 

- 2 ślizgi, (110zł)

- 2 ślizgi + przyrząd do demontażu VAG 3366 napinacza, (140zł)

- 2 ślizgi + uszczelki oraz przyrząd do demontażu VAG 3366 napinacza. (170zł)

 

Wszystko w oryginalnym opakowaniu.

 

Zestawy pasują do:

ADR * AEB * AGN * AGU * AJL * AJH * AJQ * APX * APT * APG * APP * AQA * ARZ * APY * AMK * APH * ARG * ARK * AFY * ANB * APU * AWC * AWT * AVJ *ARY * AUQ * AUL * AWP * ATC * AMU * AVC * AWU * AWV * ARX * BAM i innych.

 

Napinacz przeważnie nie kończy swojego żywotu tylko ślizgi się wycierają. Wymiana samych ślizgów jest spooooro tańsza niż wymiana na oryginalny lub zamiennik nie wiadomo jakiej jakośći.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Musze Cię zmartwić kolego ale na tym nie zaoszczędzisz, wszystkie próby "ratowania się" tańszymi zamiennikami kończą się tym że albo kupisz w końcu ori po roku albo sprzedasz auto.

Jak interesuje Cię też łańcuch to mam ori z przebiegiem 25tyś za 80zł.

 

nie chcę oszczędzać bo tak przypuszczam że kupując oryginał będzie to "jakiś czas latać" ale nie za taką kwotę ... bardziej mi chodzi o jakiś namiar na te części ale może ktoś ma dojście bądź wie gdzie można dostać taniej bo ta cena przeraza ..... sumam sumaru z uszczelkami i pierdołami wyjdzie 2900+- a gdzie jeszcze robocizna ... 1/3 samochodu wartości

Share this post


Link to post
Share on other sites
taniej nie znajdziesz...

http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=058109088K&action=katalog&kat=5&x=14&y=25 + łańcuch ode mnie:jasne + 100zł wszystkie uszczelki + robocizna = 2400zł

chyba że trafisz używkę w dobrym stanie ale to jak wygrać w totka...

 

 

no niestety kolego ale do jeleniej góry mam za daleko ale cena atrakcyjna z łańcuchem ... rozumiem że też oryginał? i do tego uszczelki pod pokrywę zaworów i pod ten napinacz tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie chcę oszczędzać bo tak przypuszczam że kupując oryginał będzie to "jakiś czas latać" ale nie za taką kwotę ... bardziej mi chodzi o jakiś namiar na te części ale może ktoś ma dojście bądź wie gdzie można dostać taniej bo ta cena przeraza ..... sumam sumaru z uszczelkami i pierdołami wyjdzie 2900+- a gdzie jeszcze robocizna ... 1/3 samochodu wartości

 

Serio? Kupujecie 1 część której wartości wynosi 1/4 czasem 1/2 lub 1/3 wartosci auta?? :blady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serio? Kupujecie 1 część której wartości wynosi 1/4 czasem 1/2 lub 1/3 wartosci auta?? :blady

 

a jakie masz wyjście?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

a w ogóle jak poznać oryginał od podróby w tym temacie tak z ciekawości? i jaka firma produkuje oryginał?

Share this post


Link to post
Share on other sites
no niestety kolego ale do jeleniej góry mam za daleko ale cena atrakcyjna z łańcuchem ... rozumiem że też oryginał? i do tego uszczelki pod pokrywę zaworów i pod ten napinacz tak?

 

To nie jest sklep w JG, zamawiasz i wysyłają Ci towar.

łańcuch masz u mnie ori (z przebiegiem 25tyś) który jak się okazało nie potrzebnie wymieniłem, wszystkie uszczelki Pod napinacz i pod dekiel ) dostaniesz w IC za około 100zł

Edited by marecki3575

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki super dziękuję za info...

 

a mam jeszcze pytanko czy to jest oryginał czy nie ?? bo znalazł ktoś ten sklep

 

http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3001-napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-skoda-seat-058109088h-058109088d-058109088e-058109088k.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat napinaczy do 1.8T wałkowany był setki razy na wielu forach...dla mnie to nie jest oryginał mimo że na zdjęciu wygląda wzorowo i ta ich roczna gwarancja która NIC nie znaczy, bo i tak jej nie wyegzekwujesz... tyle samo kosztuje jakieś "febi" w IC.

Tak jak pisałem wcześniej, chcesz zatrzymać auto na dłużej, to tylko oryginał przeżyje resztę dni Twojego auta albo "młoda" używka.

Na inne wynalazki szkoda nerwów i kasy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Temat napinaczy do 1.8T wałkowany był setki razy na wielu forach...dla mnie to nie jest oryginał mimo że na zdjęciu wygląda wzorowo i ta ich roczna gwarancja która NIC nie znaczy, bo i tak jej nie wyegzekwujesz... tyle samo kosztuje jakieś "febi" w IC.

Tak jak pisałem wcześniej, chcesz zatrzymać auto na dłużej, to tylko oryginał przeżyje resztę dni Twojego auta albo "młoda" używka.

Na inne wynalazki szkoda nerwów i kasy.

 

ok dziękuję za odpowiedź .... no to niestety będę musiał 2k wyłożyć bo mam zamiar nim polatać jeszcze... a jakie miałeś objawy że wymiana była konieczna??

 

bo u mnie to jest tak.... odpala idealnie a po 10sek. po odpaleniu kuleje ... przez ok 30-40 sek .... potem jak ręką odjął .... silnik pracuje idealnie gładziutko.... grzechot z okolic podszybia i mechanik mówi że to na 10000% to ten napinacz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początku "grzechotka" była tylko przy odpalaniu i to nie ważne zimą czy latem, potem na rozgrzanym lekko popukiwał aż w reszcie napierdzielał jak diesel, wtedy przed jego wymianą zrobiłem jeszcze sobie płukankę silnika co go dobiło bo aż strach było jeździć z takimi hałasami....to był dźwięk przewracających się śrubek w garnku tyle że 100 razy głośniej!

Ja nie żałuję tej kasy wydanej, zawsze kupuje tylko oryginalne części i mam wieczny spokój...zabawiłem się kiedyś z nieoryginalną pompą oleju i poduszkami pod skrzynie efekt?

Pompa po półtora roku do śmieci a poduszki przyprawiały mnie przez miesiąc o ból głowy i zaśmieciłem pół tego forum z prośbą o pomoc co jest nie tak z tymi wibracjami.

W końcu podmieniłem używkę ale ori i nastała błoga cisza!!

I już nie eksperymentuje z tanizną!!

Dla mnie głupotą jest pozbywanie się auta kiedy szykują się wydatki ....chcąc zaoszczędzić sobie kosztów pozbywamy się go i kupujemy inne auto i wpadamy tak czy siak w jeszcze większe czasami koszta bo nie wiadomo co kupujemy.

Zgodnie z powiedzeniem: Chytry traci dwa razy:chory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Datę ostatniego posta widzialem☺ Czy ktoś z użytkowników 1.8t AWT zamienił napinacz z wtyczką na taki bez wtyczki. Na forum A4 userzy którzy użytkują 1.8t wywalaja to dziadostwo i wstawiają napinacz bez wtyki, również w AWT. Mamy tu na forum kogoś takiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy