Alvares Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2009 Przekręcam zapłon, odpalam laptopa, podpinam kabelek, uruchamiam Vag 311.2 - liczik - test, i w pewnym momencie jest test segmentów, podświetla się cały fis oraz wyświetlacz pod prędkościomierzem, ale nie zapala się żadna kontrolka, ktos może mi powiedzieć dlaczego? Czy w tym teście nie powinny zapalić sie wszystkie aktywne kontrolki (np. immo, akumulator, hamulec ręczny, abs itd)? Szukałem na forum, ale każdy pisze że powinny się wyświetlić. Wina fejsu, kodowania licznika, a może samego licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2 Napisano 18 Listopada 2009 Nie wiem jak jest przy pełnym fis,ale ja mam 1/2 fis i zaświecają się wszystkie kontrolki na teście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #3 Napisano 18 Listopada 2009 Normalnie powinny się zapalać kontrolki, test składa się z kilku etapów, przechodzisz do następnego klikając 'next', kontrolki są chyba po LCD, a przed buzzerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #4 Napisano 18 Listopada 2009 przechodzisz do następnego klikając 'next', kontrolki są chyba po LCD, a przed buzzerem Jeśli dobrze pamiętam to u mnie jest w kolejności: wskazówki, buzzer, LCD, i error. Sprawdze dzisiaj dokładnie kolejność. Natomiast faktem jest, że kontrolki w żadnym z etapów testu sie nie zapalają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2009 Przekręcam zapłon, odpalam laptopa, podpinam kabelek, uruchamiam Vag 311.2 - liczik - test, i w pewnym momencie jest test segmentów, podświetla się cały fis oraz wyświetlacz pod prędkościomierzem, ale nie zapala się żadna kontrolka, ktos może mi powiedzieć dlaczego? Czy w tym teście nie powinny zapalić sie wszystkie aktywne kontrolki (np. immo, akumulator, hamulec ręczny, abs itd)? Szukałem na forum, ale każdy pisze że powinny się wyświetlić. Wina fejsu, kodowania licznika, a może samego licznika? Jeśli to licznik pełny fis bez can to te kontrolki niezapalają sie w tym teście,wiec możesz być spokojny,bo masz wszystko ok. Mam nadzieje,ze pomogłem? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2009 Jeśli to licznik pełny fis bez can to te kontrolki niezapalają sie w tym teście,wiec możesz być spokojny,bo masz wszystko ok. Mam nadzieje,ze pomogłem?Tak, licznik to fis bez can.Czy fakt istnienia fis ma znaczenie w teście segmentów/kontrolek? Przecież w licznikach z can podczas testu kontrolki sie zapalają (chyba że się mylę). Jeśli tak jest bo tak prawidłowo powinno być, to czy da się w jakis inny sposób/test sprawdzic wszystkie aktywne kontrolki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2009 Tak, licznik to fis bez can.Czy fakt istnienia fis ma znaczenie w teście segmentów/kontrolek? Przecież w licznikach z can podczas testu kontrolki sie zapalają (chyba że się mylę). Jeśli tak jest bo tak prawidłowo powinno być, to czy da się w jakis inny sposób/test sprawdzic wszystkie aktywne kontrolki? Tak,fakt istnienia pełnego fis w liczniku bez can ma znaczenie i nie należy porównywać tego z innymi licznikami typu 1/2 fis,z mfa lub zwykłego.. Po pierwsze zobacz jakie zapalaja sie kontrolki po przekreceniu kluczyka w stacyjce? Po drugie wchodząc vag-iem w inne funkcje np:abs czasem zapala sie odpowiednia kontrolka ale nie pamietam,w których opcjach zapala sie kontrolka a w których nie? Poprzez inne kodowanie licznika możesz sprawdzić kontrolke braku płynu do spryskiwaczy,okładzin hamulcowych,itp. ale to bedzie na fis. Mam nadzieje,ze pomogłem? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2009 Tak,fakt istnienia pełnego fis w liczniku bez can ma znaczenie i nie należy porównywać tego z innymi licznikami typu 1/2 fis,z mfa lub zwykłegoNie porównuję tego z licznikami 1/2 fis, mfa i zwykłego, tylko z licznikiem pełnym fis z magistralą canbuse, gdzie przy teście zapalaja sie wszystkie kontrolki.Po pierwsze zobacz jakie zapalaja sie kontrolki po przekreceniu kluczyka w stacyjce?Immo, ABS, bateria, poduchy... więcej nie pamiętam. Ale co to ma za znaczenie?Po drugie wchodząc vag-iem w inne funkcje np:abs czasem zapala sie odpowiednia kontrolka ale nie pamietam,w których opcjach zapala sie kontrolka a w których nie?Przeciez nie będę wchodził w każdy sterownik i sprawdzał pojedyńczo kontrolek, bo to i tak na nic sie zda. Jak mam niby sprawdzic kontrolke długich świateł czy immo?Mam nadzieje,ze pomogłem?Pomorzesz mi jeśli napiszesz jak sprawdzić wszystkie aktywne kontrolki na moim liczniku: 3B0 919 890 A, VDO, V20 A może to "wina" wsadu V20? Próbowałem juz wgrać V21, ale licznik się wykrzaczył (def.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #9 Napisano 18 Listopada 2009 Nie porównuję tego z licznikami 1/2 fis, mfa i zwykłego, tylko z licznikiem pełnym fis z magistralą canbuse, gdzie przy teście zapalaja sie wszystkie kontrolki.Kolego pamietaj,że nie tylko Ty czytasz ten temat i należy wspomnieć aby nie porównywać tego licznika z innymi,wymienionymi przeze mnie wcześniej,bo za chwile zacznie sie pisanie przez innych userów a ja mam,ja też mam,itp. Porównujesz ten licznik do licznika z szyna can ale czy chociaż zauważyłeś,ze tam przy tym samym teście licznika jest dostepnych wiecej opcji dla sprawdzenia licznika? Zaraz zapewne napiszesz i co z tego? Chce Ci uświadomić,że technika poszła do przodu i niektóre opcje sa niedostepne w tych starych licznikach. A jeśli kontrolki zapalające sie po przekreceniu kluczyka nie mają dla Ciebie znaczenia to mówi sie trudno. Mimo to popytam czy da sie coś z tym zrobić,zmienić. No i więcej cierpliwości Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #10 Napisano 19 Listopada 2010 Pytanie z innej beczki: w jakim miejscu (przy jakiej wartosci) powinna zatrzymac sie wskazowka predkosciomierza w tescie? Ja mam anglika i mi sie zatrzymuje przy 110km/h, nie jestem pewny czy tak ma byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 19 Listopada 2010 Pytanie z innej beczki: w jakim miejscu (przy jakiej wartosci) powinna zatrzymac sie wskazowka predkosciomierza w tescie?Ja mam anglika i mi sie zatrzymuje przy 110km/h, nie jestem pewny czy tak ma byc. Idealnie 100 km/h, nie wiem czy prawidłowo, ale u mnie tak się zatrzymuje. ---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:45 ---------- Jutro sprawdzę jeszcze w drugim pasku czy jest tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jenosz Zgłoś #12 Napisano 24 Grudnia 2017 Witam, próbuje przeprowadzic test wzskazowek w swoim Pasku (b5, 2002, 1.9 130), klikam 17 - instruments, następnie "output Test -03", pokazuje sie nowe okno, po kliknieciu "start" momentalnie pojawia sie napis "done", bez żadnej reakcji na desce rozdzielczej. Jakies pomysly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach