Jump to content
elemenateur

Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)

Recommended Posts

Ja zakładałem nowy dwumas Sachs i dostałem w super cenie na "e-autoparts" za 660zł. Przejechałem na nim już kilka tysięcy km i wszystko jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, StreamHD napisał:

Tak Sachs. Nie wiem na ile w tym prawdy ale ludzie mówią, że nówki Sachs to często regenerowane używki, które szybko wymiękają.

Słyszałem też wiele razy od ludzi z warsztatów, że nie raz im się zdarzyło to co mi - Sachs 20-30-40 tysiecy przebiegu i już oznaki do wymiany.

Nie wiem jaki procent stanowią te wadliwe, może jest naprawdę nieduży skoro elemenateur nie stwierdził tego a pewnie sprzedaje tego tony.

 

Nie wiem jak wypada LUK.

 

w cennikach które dystrybutorzy mają z ZFa jest wyraźnie napisane które koło przychodzi jako produkt regenerowany a który jako nowy. Musiałbym nieco pokopać ale z tego co pamiętam tych regenerowanych nie było sporo.  Myślę, że jeśli sachs pewne koła regeneruje to tak samo robi luk.

 

POzdrówki

Marcin

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.03.2020 o 18:17, StreamHD napisał:

Zapytałem bo nie raz czytałem, że nówki dwumasa Sachsa są do wymiany po 20-30-40 tysiącach i myślałem, że spotkałeś się z potwierdzeniem i  dlatego piszesz o LUKu

Na mnie niestety też trafiło. Około 35tys i daje oznaki zużycia

Marcin ,piszesz o samym DM? Czy o wymianie kompletu sprzęgła z DM?

To duża różnica.

Dużo nówek jest niestety po regeneracji fabrycznej.

To nie jest główny problem.

Problemem jest fakt że komplety przychodzą z tarczą bez tłumika drgań.

Ori AFN i AWX ze skrzynią 5b ma tarczę ze sprężynami.

AVF orginału nie widziałem ,ale jestem pewien że tarcza ma też 4 albo 6 sprężyn.

Nowe komplety mają sztywną tarczę.

Efekty oczywiste, orginał 250-350tys ,nowy 100tys.

 

Zawsze lepiej wymienić hałasującą tarcze niż DMZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.03.2020 o 14:01, marek29 napisał:

Marcin ,piszesz o samym DM? Czy o wymianie kompletu sprzęgła z DM?

Nie wiem jak u innych, ja u siebie wstawiałem cały zestaw, który szybko zaczął "stukać, pukać"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuję wyceny kompletu rozrządu Passat B8 2015 1,6 TDI 120 KM oraz dodatkowo klocków przednich i tylnych do tego samego auta. Dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wracajac do tematu sprzęgła.

Każda orginalna-fabrycznie montowana tarcza sprzęgła w zestawie z dwumasem ma (miała..) sprężyny tłumiące.

1,9 VP, PD. 2.0PD. 228mm i 240mm.

W nowych jakoś tego nie widzę.

Macie wyjaśnienie trwałości i ew.komfortu eksploatacji po wymianie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marek29 zadzwoń z tymi wątpliwościami najlepiej na infolinię LUK bądź ZF. Wiem, że w LUKU chcą pomóc także polecam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzęgło bez dwumasy jaka cena? - Audi A5 2011r. 2.0 TDI 163 hp CAHB 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Szukam kompletu wachaczy zawieszenia przedniego do Passat b5 WVWZZZ3BZVE040027. Coś z tańszej opcji niż Lemforder? Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomości odpisane i paczki poszły. Dziękujemy za zamówienia i zaufanie.

Pozdrówki

Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy