Skocz do zawartości
elemenateur

Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)

Rekomendowane odpowiedzi

MOyski szukaj na giełdzie pod Poznaniem.

Pozdrówki

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. potrzebuje Olej Motul i filtr oleju:

- VW Passat B5 2000r. 1.9 TDI 115 hp ATJ

- Audi A5 2011r. 2.0 TDI 163 hp CAHB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło do AVB? Interesuje mnie zarówno zestaw z kołem dwumasowym jak i jednomasowym. WVWZZZ3BZ2E416534

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, The_Saint napisał:

Sprzęgło do AVB? Interesuje mnie zarówno zestaw z kołem dwumasowym jak i jednomasowym. WVWZZZ3BZ2E416534

Najlepsza opcja zestaw z dwumasą LUK - 1490zl

lub zestaw Valeo ze sztywnym kołem - 1150zl

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję zestawu spinek i mocowań do dolnej osłony silnika i osłony skrzyni.

Pzdr.

Edytowane przez lechbedford

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, lechbedford napisał:

Poszukuję zestawu spinek i mocowań do dolnej osłony silnika i osłony skrzyni.

Pzdr.

Ja u siebie zamiast tego,zastosowałem uchwyty do montażu paneli w  szafach informatycznych i skończyły się problemy z gubieniem spinek, mocowań i wiszącymi osłonami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś foto jak to wygląda ? :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie mam zdjęcia,jutro mogę zrobić,bo mam ich trochę w garażu.Dzisiaj mogę ci wrzucić linka ,ale zdjęcia nie są najlepsze i nie za dokładnie widać jak to wygląda.

https://www.ctr.pl/produkty/akcesoria-do-szaf-rack/-ruba-monta-zowa-m6-20-sztuk.htm

Śruby można zastosować dłuższe,z tego głównie chodzi o ten koszyczek z gwintowaną płytką którą montujesz do otworu z góry,śrubę mocującą osłonę wkręcasz od dołu i nie ma opcji aby ci to wypadło. Ja osobiście zastosowałem śruby z nierdzewki.

DSC_0053[1].JPG

DSC_0054[1].JPG

DSC_0055[1].JPG

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.prośba o wycenę z oryginału kompletnego zestawu rozrządu do 1.8tsi (BZB).

Podziękował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, gelo600 napisał:

Hej.prośba o wycenę z oryginału kompletnego zestawu rozrządu do 1.8tsi (BZB).

Podziękował

zadzwoń do nas z nr vin - 796 553 835  - ogarniemy! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.12.2019 o 16:25, elemenateur napisał:

Najlepsza opcja zestaw z dwumasą LUK

Czyżby na Sachs były narzekania na trwałość? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, StreamHD napisał:

Czyżby na Sachs były narzekania na trwałość? 

nic takiego nie zauważyłem, sachs chyba drożej w tym przypadku wychodzi Marcinie :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem bo nie raz czytałem, że nówki dwumasa Sachsa są do wymiany po 20-30-40 tysiącach i myślałem, że spotkałeś się z potwierdzeniem i  dlatego piszesz o LUKu

Na mnie niestety też trafiło. Około 35tys i daje oznaki zużycia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Sachs? Ja jeszcze nie robiłem tego sprzęgła i prawdę mówiąc to się zastanawiam czy sztywne czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak Sachs. Nie wiem na ile w tym prawdy ale ludzie mówią, że nówki Sachs to często regenerowane używki, które szybko wymiękają.

Słyszałem też wiele razy od ludzi z warsztatów, że nie raz im się zdarzyło to co mi - Sachs 20-30-40 tysiecy przebiegu i już oznaki do wymiany.

Nie wiem jaki procent stanowią te wadliwe, może jest naprawdę nieduży skoro elemenateur nie stwierdził tego a pewnie sprzedaje tego tony.

 

Nie wiem jak wypada LUK.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem nowy dwumas Sachs i dostałem w super cenie na "e-autoparts" za 660zł. Przejechałem na nim już kilka tysięcy km i wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, StreamHD napisał:

Tak Sachs. Nie wiem na ile w tym prawdy ale ludzie mówią, że nówki Sachs to często regenerowane używki, które szybko wymiękają.

Słyszałem też wiele razy od ludzi z warsztatów, że nie raz im się zdarzyło to co mi - Sachs 20-30-40 tysiecy przebiegu i już oznaki do wymiany.

Nie wiem jaki procent stanowią te wadliwe, może jest naprawdę nieduży skoro elemenateur nie stwierdził tego a pewnie sprzedaje tego tony.

 

Nie wiem jak wypada LUK.

 

w cennikach które dystrybutorzy mają z ZFa jest wyraźnie napisane które koło przychodzi jako produkt regenerowany a który jako nowy. Musiałbym nieco pokopać ale z tego co pamiętam tych regenerowanych nie było sporo.  Myślę, że jeśli sachs pewne koła regeneruje to tak samo robi luk.

 

POzdrówki

Marcin

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.03.2020 o 18:17, StreamHD napisał:

Zapytałem bo nie raz czytałem, że nówki dwumasa Sachsa są do wymiany po 20-30-40 tysiącach i myślałem, że spotkałeś się z potwierdzeniem i  dlatego piszesz o LUKu

Na mnie niestety też trafiło. Około 35tys i daje oznaki zużycia

Marcin ,piszesz o samym DM? Czy o wymianie kompletu sprzęgła z DM?

To duża różnica.

Dużo nówek jest niestety po regeneracji fabrycznej.

To nie jest główny problem.

Problemem jest fakt że komplety przychodzą z tarczą bez tłumika drgań.

Ori AFN i AWX ze skrzynią 5b ma tarczę ze sprężynami.

AVF orginału nie widziałem ,ale jestem pewien że tarcza ma też 4 albo 6 sprężyn.

Nowe komplety mają sztywną tarczę.

Efekty oczywiste, orginał 250-350tys ,nowy 100tys.

 

Zawsze lepiej wymienić hałasującą tarcze niż DMZ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.03.2020 o 14:01, marek29 napisał:

Marcin ,piszesz o samym DM? Czy o wymianie kompletu sprzęgła z DM?

Nie wiem jak u innych, ja u siebie wstawiałem cały zestaw, który szybko zaczął "stukać, pukać"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję wyceny kompletu rozrządu Passat B8 2015 1,6 TDI 120 KM oraz dodatkowo klocków przednich i tylnych do tego samego auta. Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności