Jump to content
KRIS M

Montaż podłokietnika do 3BG

    Recommended Posts

    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2012

    Witam serdecznie poszukiwałem postów dotyczących zamontowania podłokietnika ale znalazłem tylko dotyczące 3B . Ja natomiast chciałbym zamontować podłokietnik do 3BG mam wersję basic bez i nie wiem czy trzeba wymieniać cały tunel czy tylko połowę do lewarka no i jak się do tego zabrać .Przy okazji może ktoś ma taki do sprzedania w kolorze szarym

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2001
    Ja natomiast chciałbym zamontować podłokietnik do 3BG mam wersję basic bez i nie wiem czy trzeba wymieniać cały tunel czy tylko połowę do lewarka

     

    tak jak poniżej na rys. trzeba wymienić tylną część konsoli środkowej, czyli do lewarka.

    podokietnikprzd.th.jpg

     

    i jak się do tego zabrać

    podaj mi na PW twój email to prześlę ci skan z "sam naprawiam passata" dotyczący demontażu podłokietnika

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2005

    odkrecasz bodajze 4 srobki, dwie od przodu (po bokach) i dwie z tylu (jak wyjmiesz popielniczke to je zobaczysz. robota doslownie na 10min :)

    pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2003

    Faktycznie robota na 10 min chyba że chcesz żeby gniazdo zapalniczki nad popielniczką w podłokietniku działało. Musisz wyciągnąć tą część tunelu wokół lewarka zmiany biegów ( nie jest nigdzie przykręcana, wyciągniesz ją łatwo ) i musisz podpiąć się kablami od gniazda zapalniczki w podłokietniku do tej wiązki która idzie do zapalniczki przedniej(nie pomieszaj kolorów kabli) Po podłączeniu możesz się cieszyć działającym gniazdem zapalniczki. Jak byś miał problem to dzwoń 607240576

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2012

    Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest zagajnik
    Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić

     

    Kupujesz podłokietnik od 3BG (byle w wersji nie angielskiej) i nic nie musisz zmieniać - będzie pasował. Ja tak właśnie zamieniłem z niskiego tunelu na wysoki podłokietnik :)

    Tylko przy demontażu uważaj bo w tym niskim tunelu zwykle była montowana centralka od zestawu telefonicznego, więc nie pourywaj kabelków, a centralkę schowaj w podłokietniku.

     

    PZDR Jacek

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Witam Kolegów właśnie zakupiłem podłokietnik( jeszcze nie dostałem) i mam szybkę pytanie czy dużo pracy jest przy wymianie? A może jakaś instrukcja żebym się nie zakręcił. Dzięki.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002
    Witam Kolegów właśnie zakupiłem podłokietnik( jeszcze nie dostałem) i mam szybkę pytanie czy dużo pracy jest przy wymianie? A może jakaś instrukcja żebym się nie zakręcił. Dzięki.
    Tomek a czytałeś temat od początku? Tam masz wszystko napisane.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Tak Jacku, ale liczyłem na poradę, co zrobić żeby sobie ułatwić a czego nie.

    Ale po przeczytaniu tych postów innych widzę ze dam sobie rade. Nie jest to chyba jakaś duża filozofia. Dzięki.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001
    Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić

     

    lewarek zostaje stary nie trzeba go zmieniać

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 136KM(BMA)
    Rok prod: 2006

    Odkopię temat.

    Miał ktoś może problem z niezatrzaskującym się podłokietnikiem po jego wysunięciu ? Jeżeli wysunę podłokietnik to niestety zatrzaski albo są ułamane, albo już się wyrobiły i podłokietnik "jeździ". Próbowałem go jakoś rozebrać, ale nie chciałem nic uszkodzić, ponieważ nie chciał wyjść.

    Może ktoś już miał jakieś doświadczenia z tym związane?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    on chyba nie ma zadnych zatrzasków bo u mnie tez "jezdzi",poza tym przy zmianie podłokietnika z 3B na 3BG trzeba wymienic takze tą czesc z lewarkiem,przynajmniej w wersji angielskiej nie paują ładnie do siebie te czesci i musialem zmienic na tą z 3BG.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2004

    Tak chyba musi być, u mnie w 2 autach jest tak samo jak u Ciebie.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    Dokładnie tak jest podłokietnik jeździ przód i tył bez ograniczników - z czasem robi się poprostu bardziej wyrobiony i luźniej jeździ :/

     

    A co do wymiany podłokietnika z basic na pełny ;) - przerabiałem to i faktycznie kupowałem komplet od przodu z lewarkiem do końca - niestety ta część z lewarkiem jest o milimetry inna od wersji basic.

     

    Ale polecam bo bez podłokietnika to nie to samo ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Kolego Stanley

     

    Czy masz moze rozpiske czesci ze zdjecia ktore zamiesciles?

    Ja zdobylem swoj podlokietnik na zlomie i brakuje mi czesci nr: 61, bez tej czesci popielniczka sie nie zamyka, otwiera mi sie na wybojach poprostu.

     

    z gory dzieki

     

    ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

     

    A propo to ile by kosztowalo VW montowanie podlokietnikow standardowo?

     

    ja chyba pol roku szukalem na zlomie podlokietnika w kolorze szarym, tak trudno je znalesc, nawet Vectra ma w standardzie podlokietnik,

    a teraz po zamontowaniu podlokietnika to nie wiem jak mozna jezdzic bez niego.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2004

    witam a ja chce a chce wrzocic podloketnik z 3bg i nie wiem czy nie bede mosial przerabiac recznego bo chyba u mnie jest w innym mniejscu wie ktos cos na ten temat dzieki z gory

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    witam. Wszędzie czytam o montażu dużego podłokietnika oryginalnego do 3B i 3BG a ja mam 3BG wersja basic i zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania u mnie podłokietnika uchylnego z 3B? czy ktoś może się bawił w takie coś?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Nie wydaje mi się żeby pasował, lepiej poszukaj używanego gdzieś na złomie lub na allegro.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2004

    Witam! Mam pewien problem z montażem standardowego tunelu środkowego w moim Pasku (Basic). Chodzi mi o części o numerze 22 i 27, z rysunku zamieszczonego w tym temacie przez Stanley'a. Gdzie należy je zamontować?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem z czym masz problem :/

     

    Chcesz założyć seryjny tunel środkowy bez podłokietnika i masz problem z osłoną ręcznego ? może jakieś zdjęcia wrzuć ?

     

    22 - to chyba śruba która od tyłu trzyma tunel.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy