Jump to content
KRIS M

Montaż podłokietnika do 3BG

Recommended Posts

Witam serdecznie poszukiwałem postów dotyczących zamontowania podłokietnika ale znalazłem tylko dotyczące 3B . Ja natomiast chciałbym zamontować podłokietnik do 3BG mam wersję basic bez i nie wiem czy trzeba wymieniać cały tunel czy tylko połowę do lewarka no i jak się do tego zabrać .Przy okazji może ktoś ma taki do sprzedania w kolorze szarym

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja natomiast chciałbym zamontować podłokietnik do 3BG mam wersję basic bez i nie wiem czy trzeba wymieniać cały tunel czy tylko połowę do lewarka

 

tak jak poniżej na rys. trzeba wymienić tylną część konsoli środkowej, czyli do lewarka.

podokietnikprzd.th.jpg

 

i jak się do tego zabrać

podaj mi na PW twój email to prześlę ci skan z "sam naprawiam passata" dotyczący demontażu podłokietnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

odkrecasz bodajze 4 srobki, dwie od przodu (po bokach) i dwie z tylu (jak wyjmiesz popielniczke to je zobaczysz. robota doslownie na 10min :)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie robota na 10 min chyba że chcesz żeby gniazdo zapalniczki nad popielniczką w podłokietniku działało. Musisz wyciągnąć tą część tunelu wokół lewarka zmiany biegów ( nie jest nigdzie przykręcana, wyciągniesz ją łatwo ) i musisz podpiąć się kablami od gniazda zapalniczki w podłokietniku do tej wiązki która idzie do zapalniczki przedniej(nie pomieszaj kolorów kabli) Po podłączeniu możesz się cieszyć działającym gniazdem zapalniczki. Jak byś miał problem to dzwoń 607240576

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zagajnik
Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić

 

Kupujesz podłokietnik od 3BG (byle w wersji nie angielskiej) i nic nie musisz zmieniać - będzie pasował. Ja tak właśnie zamieniłem z niskiego tunelu na wysoki podłokietnik :)

Tylko przy demontażu uważaj bo w tym niskim tunelu zwykle była montowana centralka od zestawu telefonicznego, więc nie pourywaj kabelków, a centralkę schowaj w podłokietniku.

 

PZDR Jacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Kolegów właśnie zakupiłem podłokietnik( jeszcze nie dostałem) i mam szybkę pytanie czy dużo pracy jest przy wymianie? A może jakaś instrukcja żebym się nie zakręcił. Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam Kolegów właśnie zakupiłem podłokietnik( jeszcze nie dostałem) i mam szybkę pytanie czy dużo pracy jest przy wymianie? A może jakaś instrukcja żebym się nie zakręcił. Dzięki.
Tomek a czytałeś temat od początku? Tam masz wszystko napisane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak Jacku, ale liczyłem na poradę, co zrobić żeby sobie ułatwić a czego nie.

Ale po przeczytaniu tych postów innych widzę ze dam sobie rade. Nie jest to chyba jakaś duża filozofia. Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić

 

lewarek zostaje stary nie trzeba go zmieniać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkopię temat.

Miał ktoś może problem z niezatrzaskującym się podłokietnikiem po jego wysunięciu ? Jeżeli wysunę podłokietnik to niestety zatrzaski albo są ułamane, albo już się wyrobiły i podłokietnik "jeździ". Próbowałem go jakoś rozebrać, ale nie chciałem nic uszkodzić, ponieważ nie chciał wyjść.

Może ktoś już miał jakieś doświadczenia z tym związane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

on chyba nie ma zadnych zatrzasków bo u mnie tez "jezdzi",poza tym przy zmianie podłokietnika z 3B na 3BG trzeba wymienic takze tą czesc z lewarkiem,przynajmniej w wersji angielskiej nie paują ładnie do siebie te czesci i musialem zmienic na tą z 3BG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chyba musi być, u mnie w 2 autach jest tak samo jak u Ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak jest podłokietnik jeździ przód i tył bez ograniczników - z czasem robi się poprostu bardziej wyrobiony i luźniej jeździ :/

 

A co do wymiany podłokietnika z basic na pełny ;) - przerabiałem to i faktycznie kupowałem komplet od przodu z lewarkiem do końca - niestety ta część z lewarkiem jest o milimetry inna od wersji basic.

 

Ale polecam bo bez podłokietnika to nie to samo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego Stanley

 

Czy masz moze rozpiske czesci ze zdjecia ktore zamiesciles?

Ja zdobylem swoj podlokietnik na zlomie i brakuje mi czesci nr: 61, bez tej czesci popielniczka sie nie zamyka, otwiera mi sie na wybojach poprostu.

 

z gory dzieki

 

---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

 

A propo to ile by kosztowalo VW montowanie podlokietnikow standardowo?

 

ja chyba pol roku szukalem na zlomie podlokietnika w kolorze szarym, tak trudno je znalesc, nawet Vectra ma w standardzie podlokietnik,

a teraz po zamontowaniu podlokietnika to nie wiem jak mozna jezdzic bez niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam a ja chce a chce wrzocic podloketnik z 3bg i nie wiem czy nie bede mosial przerabiac recznego bo chyba u mnie jest w innym mniejscu wie ktos cos na ten temat dzieki z gory

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. Wszędzie czytam o montażu dużego podłokietnika oryginalnego do 3B i 3BG a ja mam 3BG wersja basic i zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania u mnie podłokietnika uchylnego z 3B? czy ktoś może się bawił w takie coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wydaje mi się żeby pasował, lepiej poszukaj używanego gdzieś na złomie lub na allegro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Mam pewien problem z montażem standardowego tunelu środkowego w moim Pasku (Basic). Chodzi mi o części o numerze 22 i 27, z rysunku zamieszczonego w tym temacie przez Stanley'a. Gdzie należy je zamontować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem z czym masz problem :/

 

Chcesz założyć seryjny tunel środkowy bez podłokietnika i masz problem z osłoną ręcznego ? może jakieś zdjęcia wrzuć ?

 

22 - to chyba śruba która od tyłu trzyma tunel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy