KRIS M Zgłoś #1 Napisano 16 Listopada 2009 Witam serdecznie poszukiwałem postów dotyczących zamontowania podłokietnika ale znalazłem tylko dotyczące 3B . Ja natomiast chciałbym zamontować podłokietnik do 3BG mam wersję basic bez i nie wiem czy trzeba wymieniać cały tunel czy tylko połowę do lewarka no i jak się do tego zabrać .Przy okazji może ktoś ma taki do sprzedania w kolorze szarym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #2 Napisano 16 Listopada 2009 Ja natomiast chciałbym zamontować podłokietnik do 3BG mam wersję basic bez i nie wiem czy trzeba wymieniać cały tunel czy tylko połowę do lewarka tak jak poniżej na rys. trzeba wymienić tylną część konsoli środkowej, czyli do lewarka. i jak się do tego zabrać podaj mi na PW twój email to prześlę ci skan z "sam naprawiam passata" dotyczący demontażu podłokietnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #3 Napisano 16 Listopada 2009 odkrecasz bodajze 4 srobki, dwie od przodu (po bokach) i dwie z tylu (jak wyjmiesz popielniczke to je zobaczysz. robota doslownie na 10min pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawekk9 Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2009 Faktycznie robota na 10 min chyba że chcesz żeby gniazdo zapalniczki nad popielniczką w podłokietniku działało. Musisz wyciągnąć tą część tunelu wokół lewarka zmiany biegów ( nie jest nigdzie przykręcana, wyciągniesz ją łatwo ) i musisz podpiąć się kablami od gniazda zapalniczki w podłokietniku do tej wiązki która idzie do zapalniczki przedniej(nie pomieszaj kolorów kabli) Po podłączeniu możesz się cieszyć działającym gniazdem zapalniczki. Jak byś miał problem to dzwoń 607240576 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRIS M Zgłoś #5 Napisano 17 Listopada 2009 Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #6 Napisano 17 Listopada 2009 Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić Kupujesz podłokietnik od 3BG (byle w wersji nie angielskiej) i nic nie musisz zmieniać - będzie pasował. Ja tak właśnie zamieniłem z niskiego tunelu na wysoki podłokietnik Tylko przy demontażu uważaj bo w tym niskim tunelu zwykle była montowana centralka od zestawu telefonicznego, więc nie pourywaj kabelków, a centralkę schowaj w podłokietniku. PZDR Jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3miasta Zgłoś #7 Napisano 3 Maja 2010 Witam Kolegów właśnie zakupiłem podłokietnik( jeszcze nie dostałem) i mam szybkę pytanie czy dużo pracy jest przy wymianie? A może jakaś instrukcja żebym się nie zakręcił. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #8 Napisano 3 Maja 2010 Witam Kolegów właśnie zakupiłem podłokietnik( jeszcze nie dostałem) i mam szybkę pytanie czy dużo pracy jest przy wymianie? A może jakaś instrukcja żebym się nie zakręcił. Dzięki.Tomek a czytałeś temat od początku? Tam masz wszystko napisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3miasta Zgłoś #9 Napisano 3 Maja 2010 Tak Jacku, ale liczyłem na poradę, co zrobić żeby sobie ułatwić a czego nie. Ale po przeczytaniu tych postów innych widzę ze dam sobie rade. Nie jest to chyba jakaś duża filozofia. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #10 Napisano 3 Maja 2010 Dzięki za pomoc ale jeszcze jedna kwestia lewarek od ręcznego zostaje stary czy tęż trzeba wymienić lewarek zostaje stary nie trzeba go zmieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #11 Napisano 17 Października 2010 Odkopię temat. Miał ktoś może problem z niezatrzaskującym się podłokietnikiem po jego wysunięciu ? Jeżeli wysunę podłokietnik to niestety zatrzaski albo są ułamane, albo już się wyrobiły i podłokietnik "jeździ". Próbowałem go jakoś rozebrać, ale nie chciałem nic uszkodzić, ponieważ nie chciał wyjść. Może ktoś już miał jakieś doświadczenia z tym związane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #12 Napisano 17 Października 2010 on chyba nie ma zadnych zatrzasków bo u mnie tez "jezdzi",poza tym przy zmianie podłokietnika z 3B na 3BG trzeba wymienic takze tą czesc z lewarkiem,przynajmniej w wersji angielskiej nie paują ładnie do siebie te czesci i musialem zmienic na tą z 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 17 Października 2010 Tak chyba musi być, u mnie w 2 autach jest tak samo jak u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #14 Napisano 17 Października 2010 Dokładnie tak jest podłokietnik jeździ przód i tył bez ograniczników - z czasem robi się poprostu bardziej wyrobiony i luźniej jeździ A co do wymiany podłokietnika z basic na pełny - przerabiałem to i faktycznie kupowałem komplet od przodu z lewarkiem do końca - niestety ta część z lewarkiem jest o milimetry inna od wersji basic. Ale polecam bo bez podłokietnika to nie to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #15 Napisano 17 Października 2010 Kolego Stanley Czy masz moze rozpiske czesci ze zdjecia ktore zamiesciles? Ja zdobylem swoj podlokietnik na zlomie i brakuje mi czesci nr: 61, bez tej czesci popielniczka sie nie zamyka, otwiera mi sie na wybojach poprostu. z gory dzieki ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:08 ---------- A propo to ile by kosztowalo VW montowanie podlokietnikow standardowo? ja chyba pol roku szukalem na zlomie podlokietnika w kolorze szarym, tak trudno je znalesc, nawet Vectra ma w standardzie podlokietnik, a teraz po zamontowaniu podlokietnika to nie wiem jak mozna jezdzic bez niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drift pl Zgłoś #16 Napisano 30 Października 2010 witam a ja chce a chce wrzocic podloketnik z 3bg i nie wiem czy nie bede mosial przerabiac recznego bo chyba u mnie jest w innym mniejscu wie ktos cos na ten temat dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturro-fuks Zgłoś #17 Napisano 18 Marca 2011 witam. Wszędzie czytam o montażu dużego podłokietnika oryginalnego do 3B i 3BG a ja mam 3BG wersja basic i zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania u mnie podłokietnika uchylnego z 3B? czy ktoś może się bawił w takie coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #18 Napisano 18 Marca 2011 Nie wydaje mi się żeby pasował, lepiej poszukaj używanego gdzieś na złomie lub na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WICHRZYCIEL Zgłoś #19 Napisano 24 Maja 2011 Witam! Mam pewien problem z montażem standardowego tunelu środkowego w moim Pasku (Basic). Chodzi mi o części o numerze 22 i 27, z rysunku zamieszczonego w tym temacie przez Stanley'a. Gdzie należy je zamontować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #20 Napisano 24 Maja 2011 Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem z czym masz problem Chcesz założyć seryjny tunel środkowy bez podłokietnika i masz problem z osłoną ręcznego ? może jakieś zdjęcia wrzuć ? 22 - to chyba śruba która od tyłu trzyma tunel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach