bojownik Zgłoś #161 Napisano 8 Marca 2010 Tak, jak pisze patryk, najczęsciej utleniają się więc w miejscu łączenia, tam gdzie owinięte są izolacją, lub łączą dwa kabelki w jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwl87pr Zgłoś #162 Napisano 10 Marca 2010 witam Dzisiaj chciałem zmieni żarówkę(diodę) pod drzwiami kierowcy bo nie świeciła i dotknełem śrubokrętem metalowej blaszki i nie mam podświetlenia pod drzwiami i w środku samochodu. deska rozdzielcza normalnie jest podświetlona. Przestał też działać pilot( nie otwiera się, nie zamyka i przycisk do otwierania bagażnika też nie działa), otwieranie bagażnika, wlewu paliwa z dzwi i nie działają wszystkie szyby. Po za tym wszystko sprawne, samochód normalnie mogę zamknąć z kluczyka, cntralny działą. Sprawdzałem bezpieczniki i nr 14 jest przepalony czy to moze być przyczyną?? I czy mogłem rozkodować pilota bo przy przekręconym zapłonie przycisnąłem przycisk do otwierania bagażnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #163 Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Tak, oczywiście, na 90% zrobiłeś zwarcie i poszedł tylko bezpiecznik. Jak chcesz sie upewnić, to po prosto zamień go z innym podobnej wartości (np. z bezp. nr 13, ale wtedy światła STOPU nie będą działać). http://www.forum.vwgroup.pl/f30/opis-i-rozmieszczenie-bezpiecznik%F3w-199/ Edytowane 10 Marca 2010 przez bojownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #164 Napisano 10 Marca 2010 witam Dzisiaj chciałem zmieni żarówkę(diodę) pod drzwiami kierowcy bo nie świeciła i dotknełem śrubokrętem metalowej blaszki i nie mam podświetlenia pod drzwiami i w środku samochodu. deska rozdzielcza normalnie jest podświetlona. Przestał też działać pilot( nie otwiera się, nie zamyka i przycisk do otwierania bagażnika też nie działa), otwieranie bagażnika, wlewu paliwa z dzwi i nie działają wszystkie szyby. Po za tym wszystko sprawne, samochód normalnie mogę zamknąć z kluczyka, cntralny działą. Sprawdzałem bezpieczniki i nr 14 jest przepalony czy to moze być przyczyną?? I czy mogłem rozkodować pilota bo przy przekręconym zapłonie przycisnąłem przycisk do otwierania bagażnika?? Wymieniaj bezpiecznik,oczywiście na taki z tą samą wartością co powinien być.Ja zrobiłem kiedyś to samo,nic innego się nie stało Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwl87pr Zgłoś #165 Napisano 10 Marca 2010 witam Dzisiaj kupiłem bezpieczniki bo wczoraj miałem tylko te duże. Teraz wszystko jest ok:). Wszystko działa Dzięki bardzo za odpowiedz Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #166 Napisano 12 Marca 2010 Witam ponownie, sprawdziłem wszystkie połączenia przewodów wychodzacych z modułu komfortu. Rozwinąłem wszystkie połączenia i są "całe" tzn. widać nadal oryginalnie połączone. Czy powinienem je w takim razie rozpruc i połączyć na nowo? Czy jest możliwe że w innym miejscu sie przetarły?? Sam moduł jest suchy, pod wykładziną tylko było troche wilgoci. A jak zdiagnozowac np. że to moduł jest padnięty?? czy da rade bez podłączenia do kompa? z góry dziekuje za pomoc, pozdrawiam Żeby zdiagnozować moduł musisz go podpiąć do kompa.Co do przewodów-sprawdzałeś każdy kabelek z osobna w wiązce przy module?Jeżeli nie to sprawdź bo to częsta przyczyna,przeważnie pod izolacją. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #167 Napisano 12 Marca 2010 Koledzy miałem to samo, okazało się, że utlenił się jeden z kabli zasilających, wystarczyło podlutować i komfotr ożył. Sprawdź jeszcze bezpiecznik nr 14 i 38 A tu opis jak ja doszedłem do tego który kabelek się przerwał: http://forum.vw-passat.pl/showthread...653#post662653 Post nr 7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glinek Zgłoś #168 Napisano 14 Marca 2010 Mi lampki w srodku mrugaly tak leciutko oddalem auto do lakiernika ( 2 pary drzwi sciagal ) odebralem juz z brakiem oswietlenia bagaznika , przeciw slonecznego , lampka przod , doswietlanie lusterek , podswietlanie drzwi od dolu wszystkie 4x , podswietlanie schowka . jedyne co dziala z lampek to tylne czujki w podsufitowce no i licznik deska i reszta tez swieci Bezpieczniki sa ok. Czy to bedzie zimny lut na module? czy instalacje sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #169 Napisano 14 Marca 2010 Mi lampki w srodku mrugaly tak leciutko oddalem auto do lakiernika ( 2 pary drzwi sciagal ) odebralem juz z brakiem oswietlenia bagaznika , przeciw slonecznego , lampka przod , doswietlanie lusterek , podswietlanie drzwi od dolu wszystkie 4x , podswietlanie schowka . jedyne co dziala z lampek to tylne czujki w podsufitowce no i licznik deska i reszta tez swieci Bezpieczniki sa ok.Czy to bedzie zimny lut na module? czy instalacje sprawdzic moze to byc ten słynny czerwony kabelek ew sprawdz wtyczki w lewym słupku z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glinek Zgłoś #170 Napisano 14 Marca 2010 on jest przy module? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #171 Napisano 14 Marca 2010 on jest przy module? tak przy module szukaj połonczenia w wiazce musisz zciagnac izolacje wiazki i wtedy ukaze ci sie owe polonczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #172 Napisano 15 Marca 2010 Ja natomiast wymieniłem cały mechanizm zamka owszem zaczął działać z pilota, brzęczek otwartych drzwi działa ale ni cholery nie ma oświetlenia ani główna lampka ani w osłonkach przeciwsłonecznych. Zaparłem się wyciągnąłem moduł komfortu - okazało się ze troche mokro tam było. Suszenie wycieranie, poprawiłem na nim luty, wysuszyłem kable w podłodze. Dalej nie działa to cholerne światło w środku. Bezpieczniki sprawdzone już nie wiem na prawde co to może być może ktoś z Was miał takiego opornego bydlaka??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #173 Napisano 15 Marca 2010 Ja natomiast wymieniłem cały mechanizm zamka owszem zaczął działać z pilota, brzęczek otwartych drzwi działa ale ni cholery nie ma oświetlenia ani główna lampka ani w osłonkach przeciwsłonecznych. Zaparłem się wyciągnąłem moduł komfortu - okazało się ze troche mokro tam było. Suszenie wycieranie, poprawiłem na nim luty, wysuszyłem kable w podłodze. Dalej nie działa to cholerne światło w środku. Bezpieczniki sprawdzone już nie wiem na prawde co to może być może ktoś z Was miał takiego opornego bydlaka??? sprawdz wtyczke niebieska lewy przedni słupek umnie tam był problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fadi Zgłoś #174 Napisano 21 Marca 2010 Witam... Czytam czytam ale identycznego problemu nie znalazłem gdyż mój problem jest bardziej złożony... Zaczęło się od tego że przy otwieraniu centralnego zamka mrugały kierunki tylko od strony pasażera (czasem się "naprawiało" i mrugały z dwóch stron)... potem zauważyłem że podczas otwierania drzwi pasażera nie zapala się oświetlenie wewnątrz... od jakiegoś czasu oświetlenie przy otwarciu drzwi pasażera się włącza ale przestało świecić przy otweiraniu drzwi kierowcy... a od kilku dni po zamknięciu centralnego nie mruga dioda przy "pipku" w drzwiach kierowcy i nie brzęczy po wyjęciu kluczyka podczas pozostawienia włączonych świateł... Podsumowując na tą chwilę stan obecny wygląda tak: 1. przy otweiraniu centralnego mrugają kierunki tylko od strony pasażera, 2. nie świeci się światło wewnątrz przy otwieraniu drzwi kierowcy, 3. po zamknięciu centralnego nie mruga dioda przy "pipku" w drzwiach kierowcy, 4. nie brzęczy po wyjęciu kluczyka podczas pozostawienia włączonych świateł. Czy to też moduł komfortu??? czy szukać problemu gdzie indziej???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #175 Napisano 21 Marca 2010 nie na bank masz trafiony zamek kierowcy puścił tzw zimny lut można to zregenerowac mucisz poszukac w postach zamek drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fadi Zgłoś #176 Napisano 21 Marca 2010 hmmm... możesz mieć rację... teraz kojarzę że zamek w drzwiach kierowcy nie działa tzn. przy zamykaniu manualnie kluczykiem, kręci się w dwie strony bez reakcji... (centralny zamyka wszystkie) trzeba będzie na dniach rozbierać... tylko dziwi mnie ta zmienność że raz coś działa a za chwilę już nie... brzęczek od pozostawionych świateł też raz działa raz nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #177 Napisano 21 Marca 2010 ja mam to samo tylko nie mam czasu go wymontowac więc narazie tak jeżdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #178 Napisano 22 Marca 2010 Podsumowując na tą chwilę stan obecny wygląda tak: 1. kierunki "mrugają" tylko z jednej strony - w module komfortu są 2 przekaźniki odpowiedzialne za "mruganie" przy otwieraniu i zamykaniu - prawdopodobnie jeden z nich padł. Zakładam że poza tym kierunki w czasie jazdy i awaryjne działają normalnie - sprawdziłeś? 2. nie świeci się światło w drzwiach kierowcy - mikrostyk uszkodzony lub luty zimne na zamku - mikrostyk nie daje impulsu do komfortu o otwartych drzwiach. 3. Dioda w drzwiach mruga tylko wtedy, gdy wszystkie zamki są sprawne i moduł "widzi" zamknięte drzwi - patrz pkt.2 4. Nie brzęczy - patrz pkt.2 - jak ma brzęczeć skoro moduł nie dostaje sygnału o otwartych drzwiach? - Nie świeci się lampka w drzwiach. Wszystkie te problemy i opisy usunięcia znajdziesz na tym forum, łącznie z poradnikiem jak rozebrać drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fadi Zgłoś #179 Napisano 22 Marca 2010 Dzięki Jarkow za wyczerpującą odpowiedź... Kierunki i awaryjne działają bez zarzutu... tylko przy włączaniu/wyłączniu centralnego jedna strona odmawia posłuszeństwa... Zaraz zaczynam penetrowanie forum w poszukiwaniu schematu modułu komfortu... jak rozebrać tapicerkę i zamki już znalazłem... pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #180 Napisano 25 Marca 2010 Witojcie ja mam już powoli dość Passata. Z naprawami miałem mniej roboty w lanosie po wypadku niż w niebitym pasku. Nie bity na 100% a gwizda wiatr od drzwi kierowcy silnik zaczyna głośno chodzić, zamek kierowcy miał zimne luty, drogie zawieszenie, i teraz na dodatek padło oświetlenie całej kabiny z wyjątkiem klimatronika i licznika, nie ma w schowku podsufitce nawet w bagarzniku. fak fak fak!!!!!!!!!!!!!!!! Nie mówiąc o zapchanych filtrach uszkodzonych czujnikach silnika wysprzęglik uszkodzony itp. Masakra bo to wszystko w ciągu 5 miesięcy wyszło. A jak go kupiłem to przez 2 miesiące jeździłem i był idealny. Na razie najbardziej awaryjne auto jakie miałem niestety;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach