szynder Zgłoś #1 Napisano 16 Listopada 2009 (edytowane) zauwazylem ze ze srodkowej sruby saczy sie olej, pojechalem do sklepu po taka uszczelke a koles w sklepie powiedzial ze sprzedaja takie cos tylko z uszczelka pokrywy czyli od 80zl wzwyż! wydaje mi sie, ze chyba jest uszczelka tej sruby osobno do kupienia... Edytowane 16 Listopada 2009 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #2 Napisano 16 Listopada 2009 są osobno na 100%- elring EL 915009 dolna i EL 915017 górna w "normalnym" sklepie to powinni mieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki104 Zgłoś #3 Napisano 16 Listopada 2009 Oczywiście że można kupić je oddzielnie. Idą po dwie na każdą śrubę - jedna z góry pokrywy a druga od dołu. Kosztują po kilka zł za sztukę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2009 Tez tak myslalem, pewnie chcial naciagnac na uszczelke. Nawet nie wiedzialem, ze ona jest z 2 stron uszczelniana:] ok dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blejd Zgłoś #5 Napisano 16 Listopada 2009 na bank da sie kupic oddzielnie ja do golfa placilem po kilka zl za sztuke ale proponuje kupic w ASO pewnie nie wielka roznica w cenie , bo mi tez zamienniki tez zaczely po jakims czasie przepuszczac olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2009 w sumie to i tak bym chyba musial kupic tez ta uszczelke pod pokrywe skoro do sruby idzie z dolu i z gory uszczelka, chociaz sprobuje tylko gorna na razie zmienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #7 Napisano 16 Listopada 2009 Nic nie kombinuj tylko z jedna uszczelką, załóż dwie na szpilkę tak jak w książce pisze. I nie kupuj pierwszych lepszych uszczelek ponieważ zapłacisz 2 razy. Kup w ASO ponieważ pewne części kupuje się tylko tam, nr części- uszczelek to 028 103 533 góra i 028 103 533 A dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #8 Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) czym dodatkowo to uszczelnic - sylikonem?jakim? ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 15:59 ---------- a takie cos jak: derko durko dirko? nie pamietam nazwy bedzie ok? Edytowane 2 Grudnia 2009 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #9 Napisano 3 Grudnia 2009 a takie cos jak: derko durko dirko? nie pamietam nazwy bedzie ok? Dirko beżowe może być. Bardzo dobry uszczelniacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #10 Napisano 3 Grudnia 2009 a takie cos jak: derko durko dirko? nie pamietam nazwy bedzie ok? się uśmiałem,ale ważne że wiadomo o co chodzi: Dirko beżowe może być A tak bokiem, jak już to rozkręcisz to może nie trzeba by zmienić odrazu tej uszczelki pod deklem, byłby spokój ze wszystkim, a tak to odkręcisz, przykręcisz, trochę inaczej dekiel się ułoży, uszczelka przesunie i będzie gdzieś sączyć... Koszty nie duże, a pewność byś miał. Ale to tylko moje gdybanie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #11 Napisano 3 Grudnia 2009 Dirko haha juz wiem narazie tylko chce ta szpilke uszczelnic na wiosne jak bede mial kase wymieniam popychacze wiec nie bede teraz kupowac uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #12 Napisano 4 Grudnia 2009 ktora uszczelka jest pod pokrywa przy szpilce, nie mam etki a w tej chwili nie mam tez jak zobaczyc w pasku ktora to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #13 Napisano 4 Grudnia 2009 ktora uszczelka jest pod pokrywa przy szpilce Ta mniejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtekD. Zgłoś #14 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) Odświeżam temat !!! Wczoraj mechanik powiedział mi, że w przypadku mojego passata jest tylko jedna uszczelka pokrywy zaworów taka duża lecąca po całości (niby gumowa ale jakby z jakimś metalem w środku). B5 1.6 AHL z 1996 roku (B5) z ośmiozaworowym silnikiem Gdzieś tam olej ucieka i kapie sobie na kolektor wydechowy i od razu przy rozgrzanym silniku dymi się nie ładnie i chciałbym to poprawić. Czy jest to trudne taka wymiana i czy samemu da się spokojnie zrobić, czy łatwo jest dokręcić /odkręcić te śruby i czy trzeba z odpowiednią siłą to robić czy wystarczy na wyczucie. Dziękuję za odpowiedź. Edytowane 16 Maja 2013 przez WojtekD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtekD. Zgłoś #15 Napisano 23 Maja 2013 Wymieniłem i poczekam czy będzie ciekło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach