LORDkozak Zgłoś #21 Napisano 3 Kwietnia 2014 witam ma problem u siebie mianowicie: podczas jazdy nie wazne czy szybko czy wolno nagle odcina moc i trzymajac pedał gazu w miejscu jak by nie reagował dodaje mu troche gazu i nic dopiero po puszczeniu pedła gazu i ponownym wciscieciu auto jedzie i tak cały czas. nie raz jest tak ze ruszam i bieg 1 2 3 i nagle spadak całkowity a nieraz juz nawet na biegu 1 odczina moc. po odpaleniu na biegu jałowym jak bede gazowal nic nie odcina i pracuje ładnie turbo tez sie załancza. pomocy co moze byc przyczyna moje auto passat b5 silnik 1,9 tdi 90km AHH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #22 Napisano 5 Maja 2014 wałkuje ten problem już jakiś czas i nie rozumiem... wczoraj znowu powyzej 100 dzis 105 i bach tryb awaryjny a juz 2miesiace byl spokój... komputer zadnego bledu nie zarzucił więc nie wiem o co chodzi ale strasznie mnie to irytuje ;/ mechanik twierdzi ze wszystko jest ok ze turbo ok, przepływomierz, dolot wiec wtf... nie wiem już co robić a w ciemno wymieniać nie będe. miał już ktos tak na 4 iu 5 biegu powyzej 100 wpada w awaryjny na biegach 1-3 jest ok. moze to byc wina konczacej sie dwumasy? ;xx czy nie ma szans aby to była wina tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #23 Napisano 5 Maja 2014 tryb awaryjny i śladu w kompie nima? może dziura w wężykach podciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jańco Wodnik Zgłoś #24 Napisano 24 Sierpnia 2015 Witam. Mam podobny problem co autor wątku.Chodzi o silnik 1.9 tdi-silnik traci moc w czasie jazdy.Zapala się kontrolka EMISSION GARAGE.Raz jest dobrze,raz traci moc.Raz po ponownym uruchomieniu silnika jest dobrze,raz to nie pomaga.Powiem-szczerze że nie wiem,nie umiem i nie znam się.Nie będę sam nic sprawdzał.Ułatwię jednak forumowiczom wytypowanie przyczyny takiego stanu rzeczy: 1.Półtora roku temu została sprawdzona i wyczyszczona trubina-zakładamy że jest sprawna na 100% 2.Również półtora roku temu został wymieniony przepływomierz-jest sprawny na 100%. Zakaładamy że naprawy wykonywa łrenomowany mechanik,fachowiec i teraz kolejne moje pytania: 3.CZy jeżeli mechanik jest fachowcem to przy wymianie przepływomierza i czyszczeniu turbiny mógł olać takie rzeczy jak: -sprawdzenie zaworu n75(czy jak mu tam) -sprawdzenie przewodów podciśnieniowych -sprawdzenie gruszki i sztangi(czy jak im tam) Żeby jeszcze bardziej ułatwić zawężenie przyczyny usterki dodam że Jednen pompowtrysk kwalifikuje się już do wymiany-auto szarpie przy zapalaniu,zostało to wykryte przy podłączniu do komputera-czy niesprawny pompowtrysk może być przyczyną spadków mocy czy raczej nie? KOlejna sprawa-filtr DPF-Auto przez 90% czasu jeździ po mieście na krótkich dystansach-przebieg 160 tys(pewnie byl kręcony więc moży być i 210-220)-na desce nie pojawai się żadna kontrolka filtra.CZy zapchany filtr może być przyczyną spadków mocy? czy może jeżeli byłby zapchany to auto jeździłoby mułowato non-stop ? I ostatnia rzecz:problem mam od roku ale do tej pory....zlewałem temat dlaczego? -ten mechanik też go zlewa -jestem u neigo co miesiąc-dwa miesiące i usuwa mi ten błąd emission garage i przez kolejny miesiąc auto jeżdzi dobrze -kasowanie błędu trwa minutkę -robi to zawsze za darmo:roll Jednak sprawa mnie zaczyna już wkurzać.Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #25 Napisano 25 Sierpnia 2015 Czyli mechanik za bystry nie jest, jak ogranicza się tylko do skasowania błędu. Jeżeli umie czytać to co wyświetla komputer to powinien wiedzieć czy za usterkę odpowiedzialny jest wtrysk, czy mogą być jeszcze inne przyczyny. Dlaczego nie wymieniasz wtrysku skoro wiesz że jest padnięty? Liczysz, żeby jeździć jak najdłużej bez kosztów? Swoją drogą, jak padnięty jest jeden to pewnie i reszta sprawnością nie grzeszy... I zdecyduj się czy masz dpf czy nie. Bo coś o nim wspominasz, a z opisu auta w profilu nie wynika żebyś miał go w aucie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jańco Wodnik Zgłoś #26 Napisano 25 Sierpnia 2015 Prezes-wybacz ale jestem Januszem i nawet nie wiem jakie mam dokładne oznaczenie silnika. Mechanik raczej jest kumaty-komputer pokazuje przeładowanie cały czas mimo przeczyszczenia turbiny i wymiany przepływomierza. Odpowiedz proszę na moje pytanie czy przy czyszczeniu turbiny fachowiec zawsze sprawdza wymienione przeze mnie rzeczy? Czy wadliwy pompowyrysk może być przyczyną notlaufów(czy jak im tam?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach