Skocz do zawartości
Rojasek

Spadek mocy w czasie jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

witam ma problem u siebie mianowicie:

 

podczas jazdy nie wazne czy szybko czy wolno nagle odcina moc i trzymajac pedał gazu w miejscu jak by nie reagował dodaje mu troche gazu i nic dopiero po puszczeniu pedła gazu i ponownym wciscieciu auto jedzie i tak cały czas. nie raz jest tak ze ruszam i bieg 1 2 3 i nagle spadak całkowity a nieraz juz nawet na biegu 1 odczina moc. po odpaleniu na biegu jałowym jak bede gazowal nic nie odcina i pracuje ładnie turbo tez sie załancza.

 

pomocy co moze byc przyczyna

 

moje auto passat b5 silnik 1,9 tdi 90km AHH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wałkuje ten problem już jakiś czas i nie rozumiem... wczoraj znowu powyzej 100 dzis 105 i bach tryb awaryjny a juz 2miesiace byl spokój... komputer zadnego bledu nie zarzucił więc nie wiem o co chodzi ale strasznie mnie to irytuje ;/

mechanik twierdzi ze wszystko jest ok ze turbo ok, przepływomierz, dolot wiec wtf... nie wiem już co robić a w ciemno wymieniać nie będe. miał już ktos tak na 4 iu 5 biegu powyzej 100 wpada w awaryjny na biegach 1-3 jest ok. moze to byc wina konczacej sie dwumasy? ;xx czy nie ma szans aby to była wina tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chriso

tryb awaryjny i śladu w kompie nima?

może dziura w wężykach podciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam podobny problem co autor wątku.Chodzi o silnik 1.9 tdi-silnik traci moc w czasie jazdy.Zapala się kontrolka EMISSION GARAGE.Raz jest dobrze,raz traci moc.Raz po ponownym uruchomieniu silnika jest dobrze,raz to nie pomaga.Powiem-szczerze że nie wiem,nie umiem i nie znam się.Nie będę sam nic sprawdzał.Ułatwię jednak forumowiczom wytypowanie przyczyny takiego stanu rzeczy:

 

1.Półtora roku temu została sprawdzona i wyczyszczona trubina-zakładamy że jest sprawna na 100%

2.Również półtora roku temu został wymieniony przepływomierz-jest sprawny na 100%.

 

Zakaładamy że naprawy wykonywa łrenomowany mechanik,fachowiec i teraz kolejne moje pytania:

 

3.CZy jeżeli mechanik jest fachowcem to przy wymianie przepływomierza i czyszczeniu turbiny mógł olać takie rzeczy jak:

-sprawdzenie zaworu n75(czy jak mu tam)

-sprawdzenie przewodów podciśnieniowych

-sprawdzenie gruszki i sztangi(czy jak im tam)

 

Żeby jeszcze bardziej ułatwić zawężenie przyczyny usterki dodam że Jednen pompowtrysk kwalifikuje się już do wymiany-auto szarpie przy zapalaniu,zostało to wykryte przy podłączniu do komputera-czy niesprawny pompowtrysk może być przyczyną spadków mocy czy raczej nie?

 

KOlejna sprawa-filtr DPF-Auto przez 90% czasu jeździ po mieście na krótkich dystansach-przebieg 160 tys(pewnie byl kręcony więc moży być i 210-220)-na desce nie pojawai się żadna kontrolka filtra.CZy zapchany filtr może być przyczyną spadków mocy? czy może jeżeli byłby zapchany to auto jeździłoby mułowato non-stop ?

 

I ostatnia rzecz:problem mam od roku ale do tej pory....zlewałem temat dlaczego?

-ten mechanik też go zlewa

-jestem u neigo co miesiąc-dwa miesiące i usuwa mi ten błąd emission garage i przez kolejny miesiąc auto jeżdzi dobrze

-kasowanie błędu trwa minutkę

-robi to zawsze za darmo:roll

 

Jednak sprawa mnie zaczyna już wkurzać.Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mechanik za bystry nie jest, jak ogranicza się tylko do skasowania błędu.

Jeżeli umie czytać to co wyświetla komputer to powinien wiedzieć czy za usterkę odpowiedzialny jest wtrysk, czy mogą być jeszcze inne przyczyny.

Dlaczego nie wymieniasz wtrysku skoro wiesz że jest padnięty? Liczysz, żeby jeździć jak najdłużej bez kosztów? Swoją drogą, jak padnięty jest jeden to pewnie i reszta sprawnością nie grzeszy...

I zdecyduj się czy masz dpf czy nie. Bo coś o nim wspominasz, a z opisu auta w profilu nie wynika żebyś miał go w aucie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prezes-wybacz ale jestem Januszem i nawet nie wiem jakie mam dokładne oznaczenie silnika.

 

Mechanik raczej jest kumaty-komputer pokazuje przeładowanie cały czas mimo przeczyszczenia turbiny i wymiany przepływomierza.

 

Odpowiedz proszę na moje pytanie czy przy czyszczeniu turbiny fachowiec zawsze sprawdza wymienione przeze mnie rzeczy?

 

Czy wadliwy pompowyrysk może być przyczyną notlaufów(czy jak im tam?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności