Qnir Zgłoś #421 Napisano 24 Października 2016 Witam, Czy po wycieciu DPF mogę wstawic cos takiego? http://autostach.com/start.asp?WCU=MKB099-879 DPF jest wycięty ale między 1800obr/min a 2200obr/min w aucie bardzo nieprzyjemnie buczy dlatego zastanawiam sie nad wrzuceniem jakiegos uniwersalnego katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trinyty2 Zgłoś #422 Napisano 28 Października 2016 Czy ktos sorzedawal filtr dpf wyciety do skupu? Jak cenia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #423 Napisano 28 Października 2016 400zl za DPF z B7... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #424 Napisano 29 Października 2016 Witam,Czy po wycieciu DPF mogę wstawic cos takiego? http://autostach.com/start.asp?WCU=MKB099-879 DPF jest wycięty ale między 1800obr/min a 2200obr/min w aucie bardzo nieprzyjemnie buczy dlatego zastanawiam sie nad wrzuceniem jakiegos uniwersalnego katalizatora. W B7 jest KAT z DPF, w środek puszki wystarczy wspawać rurake albo przegrody i będzie ciszej...aczkolwiek cały czas inaczej niż w serii - - - - - aktualizacja - - - - - Witam kolegów żeby nie zakładać nowego tematu pisze tutaj otóż do mojego paska b5fl awx Niemiec dołożył dpf(city filter) firmy twintec. Wyczytalem w necie że chodzi o norme euro 4 i możliwość wjazdu do miast.Filter ten wymienia się po 3 latach lub 80 tys km taka jednorazówka.Nie ma żadnej elektroniki, wygląda jak kat. Czy ktoś z Was miał / ma cos takiego. Jeżdżę paskiem już 4 rok zrobiłem 50 tys czy taki filter może narobić problemów jak się zapcha ? Te filtry to jeden wielki wałek kilku urzędasów i firmy, która go produkuje...filtr zatrzymuje z 30% sadzy nie ma możliwości żeby się zatkał, co najwyżej może się przytkać...ale auto nie stanie, nadmiar sadzy wyleci....filtr starcza na ok 80tyś kkm po nieważ po takim mniej więcej czasie śladowe ilości materiałów szlachetnych które są niezbędne w procesie termochemicznym po prostu ulegają utlenieniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #425 Napisano 29 Października 2016 Przydałaby się w tych DPF'ach taka funkcja, jak w niektórych piecach c.o. "kominiarz" :-) Naciska się taki jeden przycisk, po czym cały komin jest przedmuchiwany przez piec i syfy lądują na dachu :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #426 Napisano 4 Listopada 2016 Usuwał ktoś DPF w okolicach Łodzi. Potrzebuję zrobić to dobrze i nie musi być tanio - ale dobrze! Myślałem o TC-PERFORMANCE CHIP TUNING ŁÓDŹ ktoś może u nich robił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klekot Zgłoś #427 Napisano 8 Listopada 2016 Sprawdzał ktoś już http://www.autoklucze.com.pl z rzeszowa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leba Zgłoś #428 Napisano 16 Grudnia 2016 Witam , kupiłem Passata jak w opisie jakieś 4 lata temu, niby DPF był wycięty nie ma żadnej kontrolki od DPF, auto lekko dymi na siwy kolor podczas postoju, zaś podczas jazdy nie zauważyłem chyba że z rana ale to chyba wilgoć. Jak mogę sprawdzić VAGiem czy ta operacja została dobrze zrobiona ? Jakieś grupy , wartości jakie powinny być ? Dzięki za pomoc i Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frank Zgłoś #429 Napisano 16 Grudnia 2016 Witam , kupiłem Passata jak w opisie jakieś 4 lata temu, niby DPF był wycięty nie ma żadnej kontrolki od DPF, auto lekko dymi na siwy kolor podczas postoju, zaś podczas jazdy nie zauważyłem chyba że z rana ale to chyba wilgoć. Jak mogę sprawdzić VAGiem czy ta operacja została dobrze zrobiona ? Jakieś grupy , wartości jakie powinny być ? Dzięki za pomoc i Pozdrawiam ! Na zimnym silniku mam to samo, jak się rozgrzeje jest ok. W trasie też jest ok. Też mam usuniętego DPFa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moon Zgłoś #430 Napisano 12 Stycznia 2017 Mam wycietego dpfa, czy to normalne, ze slysze halas z tlumika? Z przodu samochodu jest ledwo slyszalny, ale jak podejde do tylu kolo tlumika to juz slychac, na zimnym samochodzie chyba bardziej. Czy mechanik podczas wycinania mogl zrobic cos nie tak czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #431 Napisano 13 Stycznia 2017 To normalne...nie ma DPFa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koreczek Zgłoś #432 Napisano 13 Stycznia 2017 Po co usuwacie DPFy? Przecież to masakra dla powietrza. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #433 Napisano 14 Stycznia 2017 Po co usuwacie DPFy? Przecież to masakra dla powietrza. Pytanie, co jest gorsze, wycięcie DPF czy brak zakazu palenia papierosów? A na poważnie... Z czasem dpf się zapycha-można go wymienić na nowy, ale część osób usuwa dpf delektując się mocą silnika, dźwiękiem turbo i spokojna jazdą bez wypalania dpf co 100-200km lub jazdą bez trybu awaryjnego lub świecącej lampki na desce... Ale niedługo się to skończy, o ile będą badane spaliny przy przeglądzie. Tak na marginesie-jazda każdym samochodem jest niezdrowa na powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #434 Napisano 17 Stycznia 2017 Po co usuwacie DPFy? Przecież to masakra dla powietrza. Pozdrawiam. bo dpf to masakra dla silnika i jego sprawności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #435 Napisano 17 Stycznia 2017 (edytowane) od 18r koncerny będa mieli obowiazek montować w benzyniakach podobne ustrojstwa na wzór dpf. zobaczymy po czasie jak z tym bedzie wygladać usterkowośc i jaki to jest miód dla pojazdów grupa vag ma montowac juz w 17roku. bardzo mnie ciekawi jak to bedzie wszystko sie sprawować, a smieszy fakt że np nie wiem jak passat ale skoda octavia która waży chyba podobnie ok 1600kg ma miec montowany trzy cilindrowy 1.0 tfsi do tego dojdzie ten dpf dla benzyny, włączysz klime i ..... jak jechac czyms takim / ile ten silnik wytrzyma pół miliona, milion jak dawniej diesle robiły, czy może 80tyś czyli jak ktos dobrze jeździ skończy to auto w niecały rok. teraz juz nie bedą wymieniane podzespoły, rozrzady czy coś tam jeszcze tylko chyba całe silniki Edytowane 17 Stycznia 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moon Zgłoś #436 Napisano 19 Stycznia 2017 1. Czy po wycieciu dpf musze wymieniac olej w silniku? Dodam, ze kiedy dpf byl zapchany to zrobilo sie go troche ponad max poziom 2. Czy musze zwrocic uwage na jakies inne elementy, ktore mogly sie uszkodzic podczas zatkanego dpfa? 3. Czy to normalne, ze samochod zanim sie rozgrzeje to kopci wielka chmura dymu? Przed wycieciem tego nie bylo (nie az tak) 4. Z tego co wiem to spalanie powinno spasc po wycieciu dpf, a u mnie jest roznie, nierozgrzany potrafi spalac 2-3 razy wiecej niz rozgrzany, przykladowo jak go odpale na zimnym to podczas postoju spala ponad 13, a na trasie potrafi spalic kolo 6... i gdzie tu sens? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heko Zgłoś #437 Napisano 19 Stycznia 2017 Olej koniecznie do wymiany Spalanie bez zmian, albo w dół Kopci bo: -pompki się kończą -żre olej -dpf usunięty niepoprawnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #438 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) 1 skoro miałes rozrzedzony przez rope to musisz nawet powinienes 2 jak nic nie zepsute to raczej nie 3 normalne tez tak mam jak i wszyscy co wycieli i nikt nie wie dlaczego, wilgoć w tłumikach sie skrapla i tak dymi po rozruchu. to nie jest dym tylko para wodna, bynajmniej u mnie i u moich znajomych tak jest, gdy temp powyżzej 0 takiego zjawiska wogóle nie ma, a poza tym ja jak odpale nie zadymi przez pierwsze 30sek wogóle , zaczyna dopiero gdy układ sie nagrzewa, gdy znowu sie nagrzeje mocniej dymienie ustępuje 4spalanie masz w trasie 6na 100km czyli bardzo pieknie, natomiast na postoju ma 13 na 100 wg wyliczania tego splania chwilowego na godzine, gdy auto jest zimne to zobacz na chwilowym ze pali ok 2/h 1,5/h cos ok tego, to jak tak auto parkocze przez 15 min to na srednim szybko sie robi ze masz 13l 16l na 100 ale przejedziesz chwile i spada do własciwych i rzeczywistych 6, zauwaz że gdy auto sie nagrzeje to spalanie chwilowe nie masz tak jak po rozruchu powiedzmy 1,6/h tylko 0.5 0,6/h. wiec gdy auto nagrzane i pali 0,5/h parkoczac godzine z 6l zrobi sie ze spalil 7 l /100 natomiast odpalając zimne auto gdzie pali 1,6/h to parkocząc tyle samo czyli godzine z 6l nie zrobi sie 7l tylko 27l/100 Edytowane 19 Stycznia 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #439 Napisano 20 Stycznia 2017 1. Czy po wycieciu dpf musze wymieniac olej w silniku? Dodam, ze kiedy dpf byl zapchany to zrobilo sie go troche ponad max poziom2. Czy musze zwrocic uwage na jakies inne elementy, ktore mogly sie uszkodzic podczas zatkanego dpfa? 3. Czy to normalne, ze samochod zanim sie rozgrzeje to kopci wielka chmura dymu? Przed wycieciem tego nie bylo (nie az tak) 4. Z tego co wiem to spalanie powinno spasc po wycieciu dpf, a u mnie jest roznie, nierozgrzany potrafi spalac 2-3 razy wiecej niz rozgrzany, przykladowo jak go odpale na zimnym to podczas postoju spala ponad 13, a na trasie potrafi spalic kolo 6... i gdzie tu sens? 1. IMO, po kastracji ZAWSZE trzeba wymienić olej, dla pewności że w silniku jest czysty olej, a nie mieszanka olej-ropa 2. Jest zimno, każde auto teraz "kopci" 3. Wszystko zależy od tego jak często DPF sie regenerował przed zabiegiem. W przypadku gdy regeneracja następowała często to po kastracji da się odczuć w miarę odczuwalny spadek spalania, natomiast jeśli regeneracja nie była inicjowana zbyt często spadek spalanie będzie niewielki. Mam tu na myśli ile sie przejeżdża na pełnym baku, a nie jakies chwilowe spalanie odczytane z komputera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magmar Zgłoś #440 Napisano 24 Maja 2017 Witam, ktoś może polecić gdzie dobrze usunąć DPF w okolicach Szczecina? Ma być dobrze, szybko i drogo czyli fachowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach