Maajkii Zgłoś #401 Napisano 25 Stycznia 2016 Nie, dam Ci znac co i jak jak laptop mo wroci z gwarancji. Wyslij mi na pw numer izadzwonie do Ciebie na dniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glajcor Zgłoś #402 Napisano 20 Lutego 2016 Witam koledzy, musze pisać w tym wątku bo nie moge zakladac nowych tematów.Moj problem to taki ze mam passata b6 z 2009roku 2.0 tdi CR kod silnika CBAC,passat jest wyposażony w mokry filtr DPF SCR.Ostatnio pojawil mi sie bład od ogrzewania środka redukującego AD Blue,wyciągnołem ten zbiornik który znajduje sie pod autem,sprawdziłem grzałke która jest w tym zbiorniku i odpowiada za ogrzewanie ad blue i rzeczywiście nie grzała.Szukając ten grzałki na necie nie mogłem jej znależc i postanowiłem ze oddam auto do firmy która zajmuje sie usuwaniem filtrów dpf scr i raz na dobre pozbęde sie tego dziadostwa. Właściciel zaproponował mi usunięcie filtra dpf i wyłączenie układu scr.Odebrałem auto i wszystko było w porządku,auto normalnie jeżdziło,nie wywalało błędu o niesprawnym ogrzewaniu ad blue. Zaraz na drugi dzień jadąc autostradą chciałem uruchomić tempomat i jak sie okazało tempomat przestał działać,zadzwoniłem gościa który usuwał dpfa i kazał mi podstawić auto,samochód stało ponad tydzień i tempomatu jak nie było tak nie ma,okazało sie że po wgraniu oryginalnego oprogramowania tempomat działa normalnie a po wrzuceniu softu bez dpfa tempomat przestaje działać.Co jest nie tak z tym zmodyfikowanym oprogramowaniem,koleś który to wgrywał po prostu nie wie dlaczego tak sie dzieje,nie poradził sobie z tym i zostałem bez tempomatu.Ma ktoś może jakiś pomysł jak to naprawić?,wiem ze program na którym pracował ten mechanik nazywał sie SWIFTEC,podobno jakis portugalski,oznaczenie mojego komputera sterującego jeżeli sie nie myle to Bosch EDC17 CP20.Jeżeli ktoś może mi pomóc to jestem chętny zapłacić za to ponieważ tempomat jest dla mnie bardzo ważny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heko Zgłoś #403 Napisano 20 Lutego 2016 bo SWIFTEC to gotowiec, samojebka...i wycina za dużo to robi się z ręki, kilkoma bajtami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glajcor Zgłoś #404 Napisano 20 Lutego 2016 Koles twierdzi że ma oryginalny program za 10 tys zł,masz jakiś pomysł na moj problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heko Zgłoś #405 Napisano 20 Lutego 2016 bo to jest oryginalna samojebka podjedź, zrobię Ci to z ręki, bez używania gotowych programików Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glajcor Zgłoś #406 Napisano 20 Lutego 2016 Kolegi pisz kiedy moge byc czy potrzebujesz oryginalne oprogramowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heko Zgłoś #407 Napisano 20 Lutego 2016 najlepiej jak Ci wgra serie, jak nie to poszukam takiej...ale jak wgra orga, to będzie prawidłowa kolejność jeśli sam dpf/scr to terminy krótkie, jeśli z hamownią i chipkiem, to tydzień, 2 pisz na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vanBulion Zgłoś #408 Napisano 3 Marca 2016 hej Heko Czy ta modyfikacja polega na zgraniu i edycji oryginalnego oprogramowania? Czy jest mozliwosc usuniecia samego SCR/Nox? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heko Zgłoś #409 Napisano 3 Marca 2016 tak tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glajcor Zgłoś #410 Napisano 8 Marca 2016 Witam koledzy, musze pisać w tym wątku bo nie moge zakladac nowych tematów.Moj problem to taki ze mam passata b6 z 2009roku 2.0 tdi CR kod silnika CBAC,passat jest wyposażony w mokry filtr DPF SCR.Ostatnio pojawil mi sie bład od ogrzewania środka redukującego AD Blue,wyciągnołem ten zbiornik który znajduje sie pod autem,sprawdziłem grzałke która jest w tym zbiorniku i odpowiada za ogrzewanie ad blue i rzeczywiście nie grzała.Szukając ten grzałki na necie nie mogłem jej znależc i postanowiłem ze oddam auto do firmy która zajmuje sie usuwaniem filtrów dpf scr i raz na dobre pozbęde sie tego dziadostwa. Właściciel zaproponował mi usunięcie filtra dpf i wyłączenie układu scr.Odebrałem auto i wszystko było w porządku,auto normalnie jeżdziło,nie wywalało błędu o niesprawnym ogrzewaniu ad blue. Zaraz na drugi dzień jadąc autostradą chciałem uruchomić tempomat i jak sie okazało tempomat przestał działać,zadzwoniłem gościa który usuwał dpfa i kazał mi podstawić auto,samochód stało ponad tydzień i tempomatu jak nie było tak nie ma,okazało sie że po wgraniu oryginalnego oprogramowania tempomat działa normalnie a po wrzuceniu softu bez dpfa tempomat przestaje działać.Co jest nie tak z tym zmodyfikowanym oprogramowaniem,koleś który to wgrywał po prostu nie wie dlaczego tak sie dzieje,nie poradził sobie z tym i zostałem bez tempomatu.Ma ktoś może jakiś pomysł jak to naprawić?,wiem ze program na którym pracował ten mechanik nazywał sie SWIFTEC,podobno jakis portugalski,oznaczenie mojego komputera sterującego jeżeli sie nie myle to Bosch EDC17 CP20.Jeżeli ktoś może mi pomóc to jestem chętny zapłacić za to ponieważ tempomat jest dla mnie bardzo ważny. Witam koledzy,moj problem został rozwiązany w tą sobote,byłem u kolegi Grzegorza (heko) firma gcs tuning pod Krakowem,Pan Grzegorz rozwiazał go w ciągu dwóch godzin włącznie z chipowaniem mojego silnika,to co było niemożliwe w firmie zajmującej sie na co dzień usuwaniem filtrów dpf w Rzeszowie czyli modyfikacja oprogramowania po usunięciu dpfa tak zeby działał tempomat (przypomnę ze auto stało u nich 2 tygodnie) stało sie możliwe w firmie gcs tuning.Passat ma teraz działający tempomat i ponad 180KM mocy przy 390nm :marecek ,wrzucam scan z wydruku z hamowni.Dziekuje za pomoc:kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan1410 Zgłoś #411 Napisano 14 Maja 2016 Witam kolegów, Jestem kilka dni po wycięciu DPF. Pacjent Passat B6, 2.0 TDI, 8V, BMP. Przed usunięciem nie miałem żadnych błędów, ani problemów z filtrem poza jednym. Głośnym terkotem (jakby dziura w tłumiku) przy dodawaniu gazu w trakcie wypalania filtra czyli co ok. 300-350 km. Terkot był spowodowany jakąś nieszczelnością, która powstała podobno na skutek przytkanego filtra. Zapełnienie filtra sadzą wynosiło ok 90 kilku gramów. Po usunięciu generalnie wszystko. Został wyrzucony wkład ze środka. Zespawany i zostawiona pusta obudowa, a następnie przeprogramowany soft. Nieszczelność podobno usunięta. Jedyną rzeczą, która mnie nieco niepokoi to świst turbiny, który jest teraz wyraźnie słyszalny. W momencie rozpędzania samochodu jest cisza, natomiast świst następuję w momencie odpuszczenia gazu. Jest niesłyszalny przy zamkniętych oknach, przy otwartym oknie słychać go dosyć wyraźnie. Czy jest to normalny objaw po wyrzuceniu DPFa z tego samochodu?? Jest to podobny objaw jak na tym filmiku. Chodzi o świst, który słychać przy odpuszczaniu gazu. U mnie zdecydowanie bardziej jest on słyszalny w czasie jazdy. Na postoju słabiej. Trzeba konkretnie przegazować. Samochód nie kopci w ogóle, ma moc. Bardzo o proszę o informację czy jest to normalny objaw po wyrzuceniu DPFa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maajkii Zgłoś #412 Napisano 14 Maja 2016 Jak najbardziej. Na Twoim miejscu wyrzucilbym jeszcze katalizator dół się znacznie poprawi Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan1410 Zgłoś #413 Napisano 14 Maja 2016 Katalizatora też już nie ma ponieważ w tym silniku tworzy on z DPFem jeden monolit i również został wytłuczony. Wkurza mnie trochę ten dźwięk. Trwa dosłownie sekundę, nie jest strasznie głośny bo słychać go tylko przy otwartym oknie, ale jest taki jakby go określić "wysoki". Będę musiał się chyba przyzwyczaić. Dobrze, że przy zamkniętych oknach jest całkowita cisza. No chyba, że ma ktoś jakiś pomysł na pozbycie się tego świstu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maajkii Zgłoś #414 Napisano 14 Maja 2016 No jest sposób sportowy katalizator przyzwyczaisz się po prostu turbo lepiej oddycha ja mialem pełen przelot i mi się bardzo podobało Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan1410 Zgłoś #415 Napisano 14 Maja 2016 Wrzucam nagrany film z tym świstem. Trochę słabo to słychać kiedy odtwarzam u siebie na kompie, na telefonie dużo lepiej to słychać. http://patrz.pl/film,mov_0401-mp4,149489.html Słychać go w 18s, 22s, 26s, 35s. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maajkii Zgłoś #416 Napisano 14 Maja 2016 Po prostu turbo upuszcza zebrane ciśnienie.. Nie masz kata z racji chipa większe ciśnienie. Mi się nawet podoba ten dźwięk niczym się nie martw. Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan1410 Zgłoś #417 Napisano 14 Maja 2016 Dzięki za szybkie odpowiedzi. Myślałem, że być może jest jeszcze jakaś nieszczelność w układzie. Przywyknę do niego. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #418 Napisano 7 Września 2016 Miał ktoś z Was jakieś doświadczenie z firmą CTR Tuning z Zabrza? Prosiłbym o opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gho5t Zgłoś #419 Napisano 17 Września 2016 Witam kolegów żeby nie zakładać nowego tematu pisze tutaj otóż do mojego paska b5fl awx Niemiec dołożył dpf(city filter) firmy twintec. Wyczytalem w necie że chodzi o norme euro 4 i możliwość wjazdu do miast.Filter ten wymienia się po 3 latach lub 80 tys km taka jednorazówka.Nie ma żadnej elektroniki, wygląda jak kat. Czy ktoś z Was miał / ma cos takiego. Jeżdżę paskiem już 4 rok zrobiłem 50 tys czy taki filter może narobić problemów jak się zapcha ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #420 Napisano 18 Września 2016 Ja mam coś takiego. Auto ma już najechane z tym cudem okolo 100 tyś i jak na razie żadnych niepokojących objawów nie widze. Ale też myśle o wywaleniu tego dpfa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach