Skocz do zawartości
Gość wezyk1984

wyciek z przekladni kierowniczej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wezyk1984

Witam !!Mam problem z wyciekiem z przekladni plynu i niewiem co zrobic czy szukac uzywanej czy oddac Moja do regeneracji!!Noi gdzie to w miare tanio zrobic okolicach Krakowa lub w Malopolsce!!???Prosze o jakies odp!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Mam ten sam problem co kolega wyzej. Cieknie plyn z przekladni. Zastanawiam sie nad regeneracja, lub kupnem uzywanej z alledrogo. Co byscie mi poradzili? Jestem z Bydgoszczy, chodz czesto pracuje w okolicach Warszawy.

Z gory dziekuje, i czekam na odp :)

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mialem to samo i to dwa razy. Przykra sprawa. Osobiscie polecam bardziej regeneracje bo masz gwarancje 12 lub 24 mieciage. Maglownica z allegro to spore ryzyko moze lezala dlugo i nie wiadomo ile czasu wytrzymaja uszczelniacze a koszt taki sam praktycznie co regeneracja. Kolega kupil na allegro i po 3 miesiacach pociekla. Ja robilem to w firmie Dynamica w Lodzi, raz do nich jezdzilem choc mialem daleko. Macie koledzy pare opcji. 1. jedziesz do nich (wczesniej sie umawiasz) robia to w kilka godzin od reki usluga 550zl plus chyba 200zl demontarz i pozniej montaz. 2. wysylasz maglownice kurierem oni naprawiaja i odsylaja koszt 550zl plus przesylka. 3. dzwonisz zamawiasz maglownice, dostajesz gotowa do domu, koszt 550zl za usluge regeneracji plus 500zl kaucji, po wymianie odsylasz swoja a oni oddaja 500zl kaucji jesli wasza nada sie do regeneracji. Daja 12m-cy gwarancji przy dodatkowej doplacie dostaniecie 24 m-ce. Bylem zadowolony solidna robota, jezdze juz ponad rok na maglu od nich i jest ok. Raz jezdzilem i czekalem. W drugim aucie zamowilem, przyslali wymienilem i odeslalem. Zwrocili kaucje. Moim zdaniem to pewniejsze rozwiazanie niz niepewna uzywka. W razie skorzystania z ich uslug pamietacjie o zalaniu magla czerwonym plynem ATF II D jest to warunek gwarancji i chroni przed korodowaniem lepiej niz zielony (tak twierdza).

Oto strona z info firmy http://maglownica.com/

A tutaj moj opis montazu i demontazu przekladni http://forum.vw-passat.pl/threads/108293-Demontaz-montaz-maglownicy-odpowietrzenie-ukladu-wspomagania-Opis

Osobiscie polecam demontarz i montaz samemu nie jest to bardzo skomplikowane a mozna troche zaoszczedzic. W razie podjecia decyzji zakupu odczytajcie numer z tabliczki znamionowej na maglownicy zeby kupic pasujaca przekladnie. Jest to mozliwe bez demontarzu magla z kanalu po zdjeciu oslony silnika i chyba oslony skrzyni tez, nie pamietam no i moze byc potrzebne lusterko:)

W razie czego w tym temacie sluze pomoca:)

Edytowane przez sztux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie ponieważ cieknie mi maglownica i nie wiem czy podejdzie do mnie tylko z 1.8 T AEB (taki mam silnik) 1997r. czy może też być od innej wersji silnikowej nie wiem jak z dieslem

 

prosiłbym o odpowiedź kogoś kto zna temat

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

dziś jak odpaliłem auto zaczęła głośno mi działać pompa wspomagania, myślałem, że najzwyczajniej się rozsypała, ale co się potem okazało problemem była mała ilość płynu i stąd głośna praca... płyn wyciek spod osłony maglownicy przy prawym kole... i moje pytanie, czy mogę uzupełnić płyn i przejechać jakieś 50km do firmy, która zajmuje się regeneracją owych przekładni, czy pozostaje tylko laweta...

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie tylko poci maglownica to zalac Prestone lub STP z uszczelniaczem (sa to oleje uniwersalne i mieszalne z dowolymi olejami ukladu wspomagania).Jezeli kapie juz z niej to nic sie nie zrobi.Jedynie odwlecze sie w czasie regeneracja.Regeneracja zawsze jest pewniejsza niz uzywka.Na regenerowana dadza gwarancje a na uzywke 30 dni?Jak pocieknie po 3 miesiacach to kasa w bloto za uzywke.A czesto po demontazu uzywki potrafia lezec bez oleju przez kilka miesiecy. Przy wycieku jak slychac pompe to robic dolewke.Wtedy pompie nic nie bedzie.Jak sami wymieniacie uszczelniacze i mimo zastosowania oryginalnego kompletu beda wycieki to zastosowac zewnetrzne zimmeringi o milimetr wezsze na srednicy wewnetrznej.Bedzie trzymac.A uszczelniacze dostaniecie w firmie www.stozek.pl

Edytowane przez firol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śmiało dojedziesz mia też ciekła przy prawym kole kupiłem na stacji ATF 18zł za 1 litr i chyba tak ze trzy dni jeździłem dolewając codziennie po dwie setki bo nie bardzo mogłem wtedy to robić

 

a tak poza tym to wyjęcie magla z Paska to bułka z masłem ja z bratem robiąc to pierwszy raz wyjęliśmy w godzinkę z przerwą na papieroska, montaż z powrotem tak z 40 min.

 

W łublinie ja robiłem regenerację za 500zł jakieś 2 misiące temu

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sie tylko poci maglownica to zalac Prestone lub STP z uszczelniaczem (sa to oleje uniwersalne i mieszalne z dowolymi olejami ukladu wspomagania).Jezeli kapie juz z niej to nic sie nie zrobi.Jedynie odwlecze sie w czasie regeneracja.Regeneracja zawsze jest pewniejsza niz uzywka.Na regenerowana dadza gwarancje a na uzywke 30 dni?Jak pocieknie po 3 miesiacach to kasa w bloto za uzywke.A czesto po demontazu uzywki potrafia lezec bez oleju przez kilka miesiecy. Przy wycieku jak slychac pompe to robic dolewke.Wtedy pompie nic nie bedzie.Jak sami wymieniacie uszczelniacze i mimo zastosowania oryginalnego kompletu beda wycieki to zastosowac zewnetrzne zimmeringi o milimetr wezsze na srednicy wewnetrznej.Bedzie trzymac.A uszczelniacze dostaniecie w firmie www.stozek.pl

 

 

powiedz mi czy warto samemu się brać za wymianę uszczelniaczy...?? jeżeli chodzi o serwisy to pewnie niewiele więcej zrobią poza daniem rocznej gwarancji i skasowaniem ponad 500zł... w tym tyg zrzucam głowicę bo mam najprawdopodobniej wydmuchaną uszczelkę między cylindrem, a kanałem chłodzącym i za razem chciałem ogarnąć maglownicę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedz mi czy warto samemu się brać za wymianę uszczelniaczy...?? jeżeli chodzi o serwisy to pewnie niewiele więcej zrobią poza daniem rocznej gwarancji i skasowaniem ponad 500zł... w tym tyg zrzucam głowicę bo mam najprawdopodobniej wydmuchaną uszczelkę między cylindrem, a kanałem chłodzącym i za razem chciałem ogarnąć maglownicę...

 

Jezeli masz troche zdolnosci manualnych to sobie poradzisz z demontazem i wymiana samych uszczelniaczy w maglownicy.Koszt samych uszczelniaczy i prowadnic to okolo 200 zl.Ale jezeli masz korozje wałka,listwy lub wybite zeby w listwie (luzy na kierownicy lub stukanie przy jezdzie po nierownosciach- drazki i koncowki drazka bez luzów) to nie ma sensu wymieniac uszczelniaczy.Nie chce robic reklamy ale w Kożuchowie jest zaklad regeneracyjny.Wysylasz swoja maglownice kurierem za okolo 28 zl.Otrzymujesz od nich druga zregenerowana i placisz 450 zl przy odbiorze.Jak dobrze pojdzie to w 3 dni masz magiel w domu.Szczerze bym sie nie bawil w wymiane uszczelniaczy.Praktycznie wszystkie cieknace maglownice sa skorodowane.I tylko szlifowanie i napylanie je ratuje.A uzywka na alledrogo lub szrot to tylko loteria.Moze sie posypac sie od razu lub sluzyc duze lata.A za uzywki chca prawie tyle co za regenerowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezeli masz troche zdolnosci manualnych to sobie poradzisz z demontazem i wymiana samych uszczelniaczy w maglownicy.Koszt samych uszczelniaczy i prowadnic to okolo 200 zl.Ale jezeli masz korozje wałka,listwy lub wybite zeby w listwie (luzy na kierownicy lub stukanie przy jezdzie po nierownosciach- drazki i koncowki drazka bez luzów) to nie ma sensu wymieniac uszczelniaczy.Nie chce robic reklamy ale w Kożuchowie jest zaklad regeneracyjny.Wysylasz swoja maglownice kurierem za okolo 28 zl.Otrzymujesz od nich druga zregenerowana i placisz 450 zl przy odbiorze.Jak dobrze pojdzie to w 3 dni masz magiel w domu.Szczerze bym sie nie bawil w wymiane uszczelniaczy.Praktycznie wszystkie cieknace maglownice sa skorodowane.I tylko szlifowanie i napylanie je ratuje.A uzywka na alledrogo lub szrot to tylko loteria.Moze sie posypac sie od razu lub sluzyc duze lata.A za uzywki chca prawie tyle co za regenerowana.

 

 

o używanej nawet nie myślałem... chociaż jestem informatykiem to bardzo lubię grzebać przy samochodzie więc myślę, że problemów bym nie miał z wymianą, ale przekonałeś mnie do skorzystania z firmy specjalizującej się w tym:P

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aquaz

Kochani czy pasuje magiel do b5 z 1999 przez liftem od paska po lifcie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności