Skocz do zawartości
bodo

pompa oleju w BKP

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Tylko czy jest sens wymieniac sam wyrobiony imbusik ,kiedy jego gniazdo wyrobione jest tez ? Moge sie mylic oczywiscie , ale takie pytanie mi swita .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz całkowitą rację.znam kilka przypadków gdzie ludzie wymieniają sam zabierak-są zadowoleni ale tylko na ok 4 tyś km-znowu zapala się czerwona kontrolka od oleju.od 2 lat zajmujemy się regeneracją gniazda-nie było żadnej awarii !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś odwiedziłem ASO, chciałem przy okazji zakupić zabierak, okazuje się że prawdopodobnie już go nie bedzie w sprzedaży, facio mówi że ma zamówienia złożone ale prawdopodobnie są już nieosiągalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz taką potrzebę to mogę Ci pomóc z zabierakiem

 

 

Naprawa pomp olejowych 2.0 tdi 509174141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziś odwiedziłem ASO, chciałem przy okazji zakupić zabierak, okazuje się że prawdopodobnie już go nie bedzie w sprzedaży, facio mówi że ma zamówienia złożone ale prawdopodobnie są już nieosiągalne.

Kolego, kup dobry klucz imbusowy, utnij na wymiar i masz solidny zabierak w rękach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Facio z ASO miał na stanie zabierak o długości 10 mm, a do mnie potrzeba bodajże 7,7 mm, wziąłbym tamten bo tez myślałem o jego ucięciu ale to chyba dośc precyzyjne cięcie powinno byc i nie wziąłem go, druga rze4cz że długości 7,7 mm tez nie jestem pewien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam lepiej sobie z regeneruj wałek wyrównowazajacy ponieważ za jakis czas uszkodzi ci sie zabierak ponownie,ja regenerowałem w Imielinie polecam,

http://allegro.pl/pompa-oleju-olejowa-passat-audi-skoda-seat-2-0-tdi-i2967229906.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji ostatniej wizyty w ASO rozmowa z opiekunem technicznym podczas przyjęcia auta zeszła na temat feralnego napędu pompy oleju, tym bardziej że znajomy w zeszłym roku przerobił ten problem na coś ok 10 000pln, zaproponowano mi wymianę całego mechanizmu wałków z niecałe 4500 pln, odpuściłem temat, przy odbiorze otrzymałem info o uszkodzonym żarniku xenon, więc poszukałem firmy która zrobi to rzetelnie i nie zedrze za to ze mnie tzw. "Skóry". Traf chciał że przy wymianie mechanik opowiedział mi o swojej przygodzie z owym napędem i pokazł zdjęcia zbieraka po we własnym passacie. Więc czym prędzej do ASO a tam niechętnie, podeszli do sprawy, no bo to tylko kilka przypadków w sakli i tak na prawdę problem rozdmuchany no i że nie mają żadnych wytycznych na temat z tym związany. Ale mój upór odniósł skutek, wymieniono zbierak za 19 pln koszt robocizny wyniósł 350 pln. Przy odbiorze inny asysten serwisu powiedział tylko że dobrz iż zdecydowałem się na wymianę. kolejna prewencyjna za 60 000 km. Jeśli chcesz mieć spokój to czym prędzej wymień zbierak napędu i unikniesz problemu, który jak wiemy występuje i generuje zyski wg mnie nieuczciwej praktyce koncernu VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy okazji ostatniej wizyty w ASO rozmowa z opiekunem technicznym podczas przyjęcia auta zeszła na temat feralnego napędu pompy oleju, tym bardziej że znajomy w zeszłym roku przerobił ten problem na coś ok 10 000pln, zaproponowano mi wymianę całego mechanizmu wałków z niecałe 4500 pln, odpuściłem temat, przy odbiorze otrzymałem info o uszkodzonym żarniku xenon, więc poszukałem firmy która zrobi to rzetelnie i nie zedrze za to ze mnie tzw. "Skóry". Traf chciał że przy wymianie mechanik opowiedział mi o swojej przygodzie z owym napędem i pokazł zdjęcia zbieraka po we własnym passacie. Więc czym prędzej do ASO a tam niechętnie, podeszli do sprawy, no bo to tylko kilka przypadków w sakli i tak na prawdę problem rozdmuchany no i że nie mają żadnych wytycznych na temat z tym związany. Ale mój upór odniósł skutek, wymieniono zbierak za 19 pln koszt robocizny wyniósł 350 pln. Przy odbiorze inny asysten serwisu powiedział tylko że dobrz iż zdecydowałem się na wymianę. kolejna prewencyjna za 60 000 km. Jeśli chcesz mieć spokój to czym prędzej wymień zbierak napędu i unikniesz problemu, który jak wiemy występuje i generuje zyski wg mnie nieuczciwej praktyce koncernu VW

 

Tylko już nie raz było pisane, jak gniazdo jest wyrobione to nowy zbierak gówno da .... i padnie jeszcze szybciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega padl ofiara opiekuna technicznego. I padnie poraz kolejny za 60k km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 350zl w normalnych warunkach można zmienić zabierak wraz z nowym olejem i filtrem. Koledze w ASO zmienili zabierak i rozumiem, że wlali "stary" olej?? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogolnie to wybieraki z aso nie robia szału, lepiej oddac do chlopakow z gdyni robia dobra robote z pompa oleju ja wyslalem zrobili i auto smiga ! aukcja z allegro do ich uslugi http://allegro.pl/walek-pompa-oleju-olejowa-2-0-tdi-vw-passat-b6-bmp-i5250097033.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności