szymin89 Zgłoś #21 Napisano 19 Stycznia 2014 (edytowane) W 1.8t sa pojedyncze cewki. Zacznij od sprawdzenia przewodow i swiec, podpiac pod komputer tez by sie przydalo. Moze jakis kabel zasilajacy cewke sie przetarl- wszystko trzeba obejzec. Gdybanie, myslenie i panikowanie zamiast wziecia sie do roboty nic nie pomoga. Edytowane 19 Stycznia 2014 przez szymin89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #22 Napisano 19 Stycznia 2014 Wszystko spoko tylko ja nie mam 1.8T a 1.6 (tak jak w profilu) ale dzięki serdeczne za radę Na środę mam umówionego mechanika, a chcę już zamówić cewkę bo zależy mi na czasie. Od ręki jej nie dostanę u siebie w mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #23 Napisano 20 Stycznia 2014 Tak tylko pytales czy ktos tam przy wymianie cewek wymienial przewody wn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #24 Napisano 25 Stycznia 2014 Problem rozwiązany. Mechanik wymienił mi świece oraz przewody zapłonowe i Pastor hula aż miło. Świece NGK oraz przewody BERU. Koszt całej imprezy razem z robocizną - 300 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #25 Napisano 17 Lutego 2014 (edytowane) No i moja radość się skończyła. Znów podczas jazdy przestał chodzić na jeden cylinder. Jak sprawdzić "na szybko" czy to czasem nie znów problem z przewodami/świecami? Edit - ten sposób z zdejmowaniem przewodów ze świec żeby sprawdzić który cylinder nie chodzi to na odpalonym silniku? Czy zdejmować przewód jak jest zgaszony a dopiero potem odpalać? Edytowane 17 Lutego 2014 przez pietrzyk31 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacuru Zgłoś #26 Napisano 16 Grudnia 2014 Witam, wybaczcie że odkopuję ale chcę się upewnić aby nie wymieniać części na marne. Silnik 1.8 ADR nie pali na drugi cylinder, ( silnik chodzi jak w maluchu ) Świeca po wykręceniu sucha, po zamianie przewodu WN z pierwszego cylindra z drugim dalej to samo, nie pali drugi gar. Podejrzewam że cewka ale chciałbym się upewnić gdyż używki kosztują po 300 zł a nowe 600-700 Jak i co jeszcze sprawdzić, vag nic nie pokauzuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #27 Napisano 18 Grudnia 2014 Jak iskry na drugim nie ma to cewka padla. mozesz to sprawdzic wsadzajac swiece do przewodu i przykaldajac do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
18rp Zgłoś #28 Napisano 19 Grudnia 2014 Ja na 2 garze w 1.8t nie miałem iskry, zamieniałem cewki, nowe świece itp a okazało się że padł moduł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 86 Zgłoś #29 Napisano 15 Lutego 2020 Witam mam Passata b5 1.8 ADR nie pali na 1 cylinder świece cewki i kable wymienione ciśnienie jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach