Jacek Z Zgłoś #1 Napisano 8 Listopada 2009 Witam.Mam problem z moim adr,nie pali na jeden cylinder a mianowicie na 2,zamienialem swiece,zmienilem przewody i nic.Swieca po wykreceniu jest mokra.Po pewnym czasie zalapie i chodzi normalnie,ale czasami w czasie jazdy znowu zaczyna chodzic na trzech.Podejrzewam ze moze wtryskiwacz sie zawiesza.Po zgaszenie i ponownym zapaleniu juz chodzi normalnie.Jak zimny chodzi nierowno i czuc benzyne.Cisnienie na cylindrach w porzadku.moze ktos mial takie objawy,bo juz mi rece opadaja:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2009 A cewki? Podmień i zobacz czy będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #3 Napisano 8 Listopada 2009 moze moduł cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek Z Zgłoś #4 Napisano 8 Listopada 2009 (edytowane) w adr nie ma jak podmienic cewki,u Ciebie sa cztery osobno,a u mnie dwie razem i dwa przewody,bo zamienil by miejscami i sprawa byla by jasna Edytowane 8 Listopada 2009 przez Jacek Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #5 Napisano 8 Listopada 2009 To nie możesz zamienić np.2 pierwsze z 2 drugimi.U mnie padła 1cewka ni z gruszki ni z pietruszki po zamianie cały czas nie było na tej jednej co zamieniałem i tak zdiagnozowałem usterkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomPie Zgłoś #6 Napisano 17 Listopada 2009 Mam ten sam problem.Wymieniłem cewki razem z kablami i nic.Jeśli rozwiążesz problem to opisz co było nie tak .Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djroofer Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2009 Ja mialem podobnie. Nawalila cewka. Po tygodniu po wymianie jednej padla druga. Wymienilem cewke i dalem nowe świece, i o dziwo przestal dzialac na dwa cylindry. Jak sie okazalo 2 nowe świece nie działały, zainstalowałem spowrotem stare i wszystko chula. Ktoś może wie czy to możliwe, bo chyba świec źle zamontować się nie da? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2009 Świec raczej źle zamontować się nie da,chyba że nie trafisz w gwint Ja mam podobne objawy,z tym że silnik czasami nierówno pracuje...Spróbuję dzisiaj coś z tym zrobić i jak nie zapomne to dam znać jaki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 19 Listopada 2009 Wczoraj zabrałem się za wymianę kabli wysokiego napięcia.NIestety nie udało mi się ich ściągnąć z cewki nawet siłą,a że akurat nie miałem żadnych kluczy to zrezygnowałem...Dzisiaj wypiąłem kostkę z cewki,wykręciłem ją i...No właśnie,jak ją wyciągałem to jedna fajka co łączy cewkę ze świecą poprostu spadła.Otóż od spodu cewki są 2 małe metalowe trzpienie(na 2 świece)i jeden poprostu odpadł Także cewka do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcmarcinek Zgłoś #10 Napisano 15 Czerwca 2011 Też mam ten problem,zaraz ide zamieniać cewki może wychwyce padniętą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djroofer Zgłoś #11 Napisano 15 Czerwca 2011 Na 99% cewka. Ja wymienilem juz ze trzy komplety. I tu wlasnie pytanie: czy ktos moze wie jaka moze byc przyczyna uszkodzenia cewki? zadnych innych bleZona ostatnio dow swiece wymienione. Zona ostatnio jedzila I padly naraz dwie cewki. Teraz wyskakuje mi blad katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 15 Czerwca 2011 To weź w nocy popatrz sobie, czy pomiędzy przewodami a blokiem silnika - nie skaczą sobie iskry. Bo przewody mogą mieć przebicie do masy i stąd te padające cewki. no bo innego pomysłu nie mam - dlaczego miałyby padać. A błąd katalizatora może być spowodowany błędnym odczytem pomiędzy sondą przed KATem i sondą za KATem. Wychodzić moze na to, ze KAT się zapycha albo już zapchał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djroofer Zgłoś #13 Napisano 15 Czerwca 2011 Cewki mam na swiecach wiec przewody nie moga przebijac bo idzie nimi niskie napiecie. KAT mozliwe ze zapchal sie jak zona jezdzila bez iskry na dwoch cylindrach, dziwne ze wogole jeszcze jechal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zysiuu Zgłoś #14 Napisano 12 Lipca 2013 Jestem tu od niedawna, więc nie mogę jeszcze zakładac nowych tematów,ale może ktos tu zerknie... Mam Passata B5 1,8T AEB. Jakis czas temu stałam w korku(było gorąco) i Passat przestał chodzić na jeden cylinder. Cewki sprawne, świece też w porząsiu, moduł zapłonowy czy tam jak kto woli wzmacniacz zapłonu wymieniony( była potrzebna wymiana, bo padł na drugim cylindrze), ale silnik dalej na jednym garze nie hula...jakieś pomysły? Dodam jeszcze tyle,że na moduł zapłonowy jest podawany na drugi cylinder wysokie napięcie...błędy w Miśku pokasowane...ręce opadły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djroofer Zgłoś #15 Napisano 12 Lipca 2013 Przewody, wtyczki sprawdź u mnie przy jednej z cewek jak zwarcie poszło to aż się przytopilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #16 Napisano 14 Stycznia 2014 Witam wszystkich. Z racji, że temat jest o podobny problemie to podepnę się. Chodzi o to, że tydzień temu, jadąc sobie spokojnie 50km/h przez miasto silnik nagle dostał wstrząsu i zaczął chodzić jak traktor. W pierwszej chwili nie wiedziałem o co chodzi, po chwili doszło do mnie, że prawdopodobnie nie chodzi na wszystkich cylindrach. Jakoś dojechałem do domu i na drugi dzień do mechanika. Mechanik (dosyć sprawdzony, nigdy nie mogłem na niego narzekać) podjął się diagnostyki i orzekł, iż nie ma ciśnienia na 3 cylindrze. Kazałem mu zrobić kosztorys naprawy (dodatkowo remont silnika - wciąga niemiłosiernie olej) - zaproponował stawkę 1900 zł. Pomyślałem przez noc i postanowiłem zabrać auto od mechanika bo skontaktowałem się z innym, że zrobi mi to o wiele taniej. Zabierając samochód (po 3 dniach stania u mechanika) odpaliłem go i...cud! Silnik pracuje równo, żadnych wibracji, odgłosów... Dosłownie chodzi tak jak przed awarią. I tutaj rodzi się pytanie - co z tym silnikiem?! Jeśli mielibyście jakiś pomysł to proszę o radę. Pozdrawiam edit: proszę o radę z racji, że nie wiem czy wstawiać go do mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #17 Napisano 14 Stycznia 2014 Objaw jak zawieszajace sie szklanki ale skoro stalo sie to podczas jazdy to raczej odpada,prawdopodobnie poluzowal sie kabel zaplonowy lub cos z cewka albo wtryskiem bo cisnienie raczej nie powrocilo tak nagle. Moze remoncik warto mu strzelic ale nie u kogos kto proboje Cie naciagnac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #18 Napisano 17 Stycznia 2014 No i powtórzyło się. Znów podczas jazdy przestał chodzić któryś cylinder. Dodam, że pracuje tak zarówno na Pb jak i LPG. Nie mam pojęcia co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomno Zgłoś #19 Napisano 17 Stycznia 2014 Ja miałem podobnie w moim tylko 1.8T. Po wymianie cewek (wszystkich) auto jak dotąd chodzi. Wymiana banalnie prosta. Wykonałem ją samodzielnie, dodatkowo wymieniłem świece bo już się należało. Temat był już opisywany na forum, zalecano wymianę wszystkich cewek, podobno jak padnie jedna to się przenosi na inne. Ja wymieniłem wszystkie cztery, namiar na cewki dostałem od użytkownika forum. Może to pomoże, oby tak było. Pozdrowienia i sukcesów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #20 Napisano 17 Stycznia 2014 A przy tej wymianie kupowałeś również nowe przewody WN i świece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach