Skocz do zawartości
Jacek Z

1.8adr nie pali na jeden cylinder

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem z moim adr,nie pali na jeden cylinder a mianowicie na 2,zamienialem swiece,zmienilem przewody i nic.Swieca po wykreceniu jest mokra.Po pewnym czasie zalapie i chodzi normalnie,ale czasami w czasie jazdy znowu zaczyna chodzic na trzech.Podejrzewam ze moze wtryskiwacz sie zawiesza.Po zgaszenie i ponownym zapaleniu juz chodzi normalnie.Jak zimny chodzi nierowno i czuc benzyne.Cisnienie na cylindrach w porzadku.moze ktos mial takie objawy,bo juz mi rece opadaja:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A cewki? Podmień i zobacz czy będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze moduł cewki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w adr nie ma jak podmienic cewki,u Ciebie sa cztery osobno,a u mnie dwie razem i dwa przewody,bo zamienil by miejscami i sprawa byla by jasna

Edytowane przez Jacek Z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie możesz zamienić np.2 pierwsze z 2 drugimi.U mnie padła 1cewka ni z gruszki ni z pietruszki po zamianie cały czas nie było na tej jednej co zamieniałem i tak zdiagnozowałem usterkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem.Wymieniłem cewki razem z kablami i nic.Jeśli rozwiążesz problem to opisz co było nie tak .Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobnie. Nawalila cewka. Po tygodniu po wymianie jednej padla druga. Wymienilem cewke i dalem nowe świece, i o dziwo przestal dzialac na dwa cylindry. Jak sie okazalo 2 nowe świece nie działały, zainstalowałem spowrotem stare i wszystko chula. Ktoś może wie czy to możliwe, bo chyba świec źle zamontować się nie da?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świec raczej źle zamontować się nie da,chyba że nie trafisz w gwint :) Ja mam podobne objawy,z tym że silnik czasami nierówno pracuje...Spróbuję dzisiaj coś z tym zrobić i jak nie zapomne to dam znać jaki efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zabrałem się za wymianę kabli wysokiego napięcia.NIestety nie udało mi się ich ściągnąć z cewki nawet siłą,a że akurat nie miałem żadnych kluczy to zrezygnowałem...Dzisiaj wypiąłem kostkę z cewki,wykręciłem ją i...No właśnie,jak ją wyciągałem to jedna fajka co łączy cewkę ze świecą poprostu spadła.Otóż od spodu cewki są 2 małe metalowe trzpienie(na 2 świece)i jeden poprostu odpadł :) Także cewka do wymiany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten problem,zaraz ide zamieniać cewki może wychwyce padniętą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 99% cewka. Ja wymienilem juz ze trzy komplety. I tu wlasnie pytanie: czy ktos moze wie jaka moze byc przyczyna uszkodzenia cewki? zadnych innych bleZona ostatnio dow swiece wymienione. Zona ostatnio jedzila I padly naraz dwie cewki. Teraz wyskakuje mi blad katalizatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To weź w nocy popatrz sobie, czy pomiędzy przewodami a blokiem silnika - nie skaczą sobie iskry. Bo przewody mogą mieć przebicie do masy i stąd te padające cewki. no bo innego pomysłu nie mam - dlaczego miałyby padać.

A błąd katalizatora może być spowodowany błędnym odczytem pomiędzy sondą przed KATem i sondą za KATem. Wychodzić moze na to, ze KAT się zapycha albo już zapchał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cewki mam na swiecach wiec przewody nie moga przebijac bo idzie nimi niskie napiecie. KAT mozliwe ze zapchal sie jak zona jezdzila bez iskry na dwoch cylindrach, dziwne ze wogole jeszcze jechal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zysiuu

Jestem tu od niedawna, więc nie mogę jeszcze zakładac nowych tematów,ale może ktos tu zerknie...

Mam Passata B5 1,8T AEB. Jakis czas temu stałam w korku(było gorąco) i Passat przestał chodzić na jeden cylinder. Cewki sprawne, świece też w porząsiu, moduł zapłonowy czy tam jak kto woli wzmacniacz zapłonu wymieniony( była potrzebna wymiana, bo padł na drugim cylindrze), ale silnik dalej na jednym garze nie hula...jakieś pomysły?

Dodam jeszcze tyle,że na moduł zapłonowy jest podawany na drugi cylinder wysokie napięcie...błędy w Miśku pokasowane...ręce opadły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewody, wtyczki sprawdź u mnie przy jednej z cewek jak zwarcie poszło to aż się przytopilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Z racji, że temat jest o podobny problemie to podepnę się. Chodzi o to, że tydzień temu, jadąc sobie spokojnie 50km/h przez miasto silnik nagle dostał wstrząsu i zaczął chodzić jak traktor. W pierwszej chwili nie wiedziałem o co chodzi, po chwili doszło do mnie, że prawdopodobnie nie chodzi na wszystkich cylindrach. Jakoś dojechałem do domu i na drugi dzień do mechanika. Mechanik (dosyć sprawdzony, nigdy nie mogłem na niego narzekać) podjął się diagnostyki i orzekł, iż nie ma ciśnienia na 3 cylindrze. Kazałem mu zrobić kosztorys naprawy (dodatkowo remont silnika - wciąga niemiłosiernie olej) - zaproponował stawkę 1900 zł. Pomyślałem przez noc i postanowiłem zabrać auto od mechanika bo skontaktowałem się z innym, że zrobi mi to o wiele taniej. Zabierając samochód (po 3 dniach stania u mechanika) odpaliłem go i...cud! Silnik pracuje równo, żadnych wibracji, odgłosów... Dosłownie chodzi tak jak przed awarią. I tutaj rodzi się pytanie - co z tym silnikiem?! Jeśli mielibyście jakiś pomysł to proszę o radę. Pozdrawiam

 

edit: proszę o radę z racji, że nie wiem czy wstawiać go do mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Objaw jak zawieszajace sie szklanki ale skoro stalo sie to podczas jazdy to raczej odpada,prawdopodobnie poluzowal sie kabel zaplonowy lub cos z cewka albo wtryskiem bo cisnienie raczej nie powrocilo tak nagle.

Moze remoncik warto mu strzelic ale nie u kogos kto proboje Cie naciagnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i powtórzyło się. Znów podczas jazdy przestał chodzić któryś cylinder. Dodam, że pracuje tak zarówno na Pb jak i LPG. Nie mam pojęcia co to może być :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie w moim tylko 1.8T. Po wymianie cewek (wszystkich) auto jak dotąd chodzi.

Wymiana banalnie prosta. Wykonałem ją samodzielnie, dodatkowo wymieniłem świece bo już się

należało. Temat był już opisywany na forum, zalecano wymianę wszystkich cewek, podobno jak padnie jedna to się przenosi na inne. Ja wymieniłem wszystkie cztery, namiar na cewki dostałem od użytkownika forum.

Może to pomoże, oby tak było. Pozdrowienia i sukcesów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przy tej wymianie kupowałeś również nowe przewody WN i świece?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności