Skocz do zawartości
poised

N 75 numer katalogowy?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

może mi ktoś pomóc i podać numer katalogowy zaworu N75 do mojego paska

 

z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1H0 906 627 A - Przetwornik ciśnienia turbosprężarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylo juz tyle razy wystarczy poszukac....1H0906627A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc, pewnie było ale nie mogłem znaleźć do swojego modelu :]

 

a jakiego używacie katalogu części??

Edytowane przez poised

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Etka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam Etke 7.0 i nie mam takiego numeru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Etke 7.0 i mam taki zawór. Jeżeli wpisujesz nr katalogowy do Etki, to pomiędzy cyframi nie może być odstęp. 1H0906627A z kopiuj ten numer i wklej do Etki. Powinno znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaaaa

:) to co innego:P wiedziałem że coś robię nie tak jak trzeba, wielkie dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jezeli szukasz zaworu n75 to mam orginalny ze swojego passata 1.8t jest w 100% sprawny,chce jedyne 50zl.moj nr 504537547

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1H0 906 627 A - Przetwornik ciśnienia turbosprężarki.

 

Panowie, a jak ta część nazywa się w IC-sie ?

Siedzę już prawie godzinę, i nie mogę znaleźć (N18 znalazłem a N75 nie mogę a zależy mi na sprawdzeniu ceny).

 

Pytam dlatego, że najprawdopodobniej czeka mnie zakup.

Autko jest mułowate - od startu do 2000 rpm nic sie nie dzieje , po przełączeniu z I na II nie ma mowy o dynamicznej jeździe - ledwo co się rozpędza (co prawda skrzynia 6-gange (DRW) i na nią zrzucam część problemów z brakiem dynamiki) ale sam "zaworek" też mi się wydaje podejrzany.

Z forum wiem, że na zapalonym motorze powinien miarowo cykać - a ja go nie słyszę - za to po wyłączeniu silnika dziwnie terkocze przez parę sekund (kiedyś nawet na forum pisałem że brzmi to jak zwalniający wiatrak od klimy)

Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

czy N75 z 1.8T pasuje do TDI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, a jak ta część nazywa się w IC-sie ?
zobacz nazwę " przetwornik podciśnienia "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, a jak ta część nazywa się w IC-sie ?

Siedzę już prawie godzinę, i nie mogę znaleźć (N18 znalazłem a N75 nie mogę a zależy mi na sprawdzeniu ceny).

 

3507488a936c5731m.png

 

Czy tego szukałeś?? Zaznaczone na żółto. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki GURAL-u :) - chyba o to chodziło.

Droga zabawka ten przetwornik :(.

PS

A jakbyś się ustosunkował do opisu zachowania mojego bolida (silnik AJM 115 KM) - czy winny może być N75 czy raczej przepływka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomery u Ciebie przetwornik ciśnienia jest taki sam jak u mnie, nr 1H0 906 627 A, cena w-g sklepu gajos 409,36 netto do skody, o 30 zł drożej do VW. Cena powala z nóg.... Zrobiłem tak, kupiłem w skodzie przetwornik 1J0 906 627A, oraz oprawkę wtyku pasującego do przetwornika 1J0....ponieważ oryginalna ma wejście w kształcie prostokąta. Przełożyłem piny do nowej wtyczki (jedna strona półokrągła), założyłem nowy zawór ciśnienia (1J0....). Cały koszt tej operacji 235 zł brutto.

 

A co do pytania odnośnie braku szmocy to może być i przepływomierz, podłącz się pod VAG i zobaczysz czy generuje błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio pytałem o 1J0 906 627A w sklepie cena 145zł nie mieli tylko samych wtyczek półokrągłych ale to w sumie nie problem bo na forum jest dobry opis jak się bez tego obejść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Najgorsze jest to że blędów nie ma :(.

Mam gostka co czasami w ASO robi mi mechanikę i przy okazji podpina furke do "kompa".

Niestety w sprawach elektryki/automatyki się nie specjalizuje więc nie robi mi profi "vagowania".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze na krótko zamienić miejscami N18 z N75 i wówczas zobaczysz czy faktycznie to zawór, pododbnie możesz zrobić z przepływką (pożyczyć od kogoś na kilka minut). Zobacz czy przewody podciśnienia masz całe, może któryś (giętki) jest załamany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

hejka, a nie ma różnicy między Twoim silnikiem a moim??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,czy jest różnica między numerami 058906283f a 058906283c?Tzn,czy ten pierwszy można zastąpić drugim.Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności